Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:58 schreef Isegrim het volgende:
Skil is één van de grotere merken volgens mij. Niks mis mee dacht ik.
ja maar dat wat ik op het oog heb dat is met . accessoires en tweede accu, dat heeft black en decker niet in omloopquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:57 schreef aborted het volgende:
:'D nog nooit van gehoord , koop een black & decker! is altijd goed wel wat duurder
Hangt er maar vanaf wat je ermee wilt doen, veel schroeven of juist boren, en wat je eraan uit wilt geven. Makita is goede kwaliteit en erg fijn voor precisiewerk en schroeven maar voor het ruige werk minder geschikt. Ik heb goede overall ervaringen met Metabo. DeWalt schijnt ook erg goed te zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:05 schreef BroesWillems het volgende:
Skil is net als topcraft een goedkoop merk dacht ik...
Goede boormachines : Bosch(blauw) of Makita
Mijn eerste gedachte was: "Goh, ik wist niet dat er ook een kledingmerk was met die naam".quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
Misschien had je deze vraag beter kunnen stellen in een forum voor klussers!
Klussen & Wonen
jamaar ik kon dat niet vinden bij indexquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
Misschien had je deze vraag beter kunnen stellen in een forum voor klussers!
Klussen & Wonen
Niet goed gezocht doos.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:08 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
jamaar ik kon dat niet vinden bij index
SKIL of Makita maakt nogal wat uit hoor!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
Neem anders Makita.
de accu is 12vquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:35 schreef _Jeffrey_ het volgende:
Skil is gewoon bagger. Je moet niks van kwaliteit, kracht, accu-levensduur en accu capaciteit verwachten. Maar als je van plan bent 2 schroeven per jaar ergens in te draaien zal het wel voldoen.
Hitachi heeft betaalbare accuboormachines, die in veel testen als 'goed' naar voren komen. Die zijn voor een normale gebruiker erg goed... waarschijnlijk heb je aan een 9,6V accu genoeg.
nou om hier en daar soms een gaatje te boren en hier en daar eens een schoef erin en eruit te draaien....100euroquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:45 schreef _Jeffrey_ het volgende:
Dat zegt ook niet alles. Al was het een 24V accuboor van Skil, dan was het nog bagger.
Hoe vaak denk je die boor nodig te hebben, en waarvoor? (schroefjes voor een schilderij, of 20mm gaten in staalplaat?). Wat heb je er ongeveer voor over?
Als je het zo stelt, zo het best eens kunnen voldoen. Verwacht alleen niet dat je er een verbouwing mee kunt doen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:51 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nou om hier en daar soms een gaatje te boren en hier en daar eens een schoef erin en eruit te draaien
Er zijn legio aan accuboormachines die prima door een betonnenmuur gaanquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:57 schreef 49R het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, zo het best eens kunnen voldoen. Verwacht alleen niet dat je er een verbouwing mee kunt doen!
- Om schroeven te draaien moet het toerental wel regelbaar zijn!
- Realiseer je wel dat een accuboormachine niet geschikt is om gaten in betonmuren te boren!
Ik heb het wel over een betonmuur. Er zijn niet zo veel hamerboormachines op accu, en zeker niet in een betaalbare prijsklasse. (reken op 400+)quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef 1299 het volgende:
[..]
Er zijn legio aan accuboormachines die prima door een betonnenmuur gaan
Van Hitachi vind ik alleen al 2 pagina's met boorhamers op accuquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:01 schreef 49R het volgende:
[..]
Ik heb het wel over een betonmuur. Er zijn niet zo veel hamerboormachines op accu, en zeker niet in een betaalbare prijsklasse. (reken op 400+)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |