Goed voelen FTWquote:Op woensdag 17 december 2008 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was zo vroeg uit ben en ik voelde me zo goed, dat ik ook vanochtend nog maar even naar het zwembad geweest ben
Oh dat wordt nog wat danquote:Op woensdag 17 december 2008 08:39 schreef Ladylike het volgende:
* LL bespringt Indah en Marc ook
Mogguh heren
ik ben op dreef vandaag
Jullie zijn met die tsunami al ruimschoots aan je trekken gekomen dacht ikquote:Op woensdag 17 december 2008 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Zwemmen ja.. dat wil ik ook wel weer eens een keer..
quote:Op woensdag 17 december 2008 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat wordt nog wat dan![]()
Zou je niet eens je SMS checken trouwens?
* LL bespringt Fruts ookquote:
Nejquote:Op woensdag 17 december 2008 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker laten zitten dan. Of zo.
Uiteindelijk draait de wereld toch gewoon door?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:19 schreef Frutsel het volgende:
"The day the earth stood still"
Wat een flutfilm
Ah, weet ik dat ik hem niet hoef te zienquote:Op woensdag 17 december 2008 09:19 schreef Frutsel het volgende:
"The day the earth stood still"
Wat een flutfilm
Fysiek wel ja... draait gewoon om zijn as ^^quote:Op woensdag 17 december 2008 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait de wereld toch gewoon door?
Zo kan je het noemen jaquote:
Wat een domper zegquote:Op woensdag 17 december 2008 09:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Fysiek wel ja... draait gewoon om zijn as ^^
er is toch wel een verschil tussen 3 dagen en 3 wekenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Net weer zo'n spaghettiwafel van de servicedesk aan de lijn![]()
"Kan je even kijken, die en die call staat al 3 weken open"
Man, 3 weken geleden werkten we nog in een heel ander systeem![]()
Meneer bedoelt "3 dagen"
net zoals Titanic, iedereen heeft die film gezien, ik niet, die boot zinkt, boeiend...quote:Op woensdag 17 december 2008 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait de wereld toch gewoon door?
Tsja, verzin zoiets maar eens he, met een IQ van rond het vriespuntquote:Op woensdag 17 december 2008 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is toch wel een verschil tussen 3 dagen en 3 weken
De neukscene moet ook geweldig zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 09:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
net zoals Titanic, iedereen heeft die film gezien, ik niet, die boot zinkt, boeiend...
Er blijkt een stomige liefdesscene in te zittenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:57 schreef Klonk het volgende:
neukscene
ik wist niet dat die er in zat
wKzquote:Op woensdag 17 december 2008 09:57 schreef Klonk het volgende:
neukscene
VON STAUFENBERG, JAWOHLquote:Op woensdag 17 december 2008 09:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
net zoals Titanic, iedereen heeft die film gezien, ik niet, die boot zinkt, boeiend...
In die koetsquote:Op woensdag 17 december 2008 09:57 schreef Klonk het volgende:
neukscene
zat er een scene met een koets in ?quote:
Ik voor de verandering nietquote:Op woensdag 17 december 2008 10:14 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb mn eigen broodjes mee naar het werk
Broodje Parmaham met kruidenkaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |