abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64056498
Ik vind de roep om verplaatsing van dit topic naar een ander forum vooralsnog niet terecht. Het gaat hier om een concreet, actueel nieuwsfeit, met een betrouwbare bron. Ik wil wel waken voor een al te hoog TRU-gehalte in dit soort topics. Graag dus discussies over de wenselijkheid van dit vaccin, maar liever geen conspiracytheorieën alsof regeringen dit allemaal bedenken om tieners te doden enzo.

Ik vond de topictitel trouwens erg techisch, met termen die menigeen niet kent. Vandaar dus een titel die hopelijk wat begrijpelijker is.
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:01:41 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64056513
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef teamlead het volgende:

[..]

en dit soort neveneffecten van een inenting vind jij geen nieuws
Als er 1 keer iets gebeurt is het nog geen neveneffect.

Volop meisjes worden ingeënt rond de 12 jaar en je kan moeilijk elk kwaaltje dat één of twee keer voorkomt in de rest van hun leven toeschrijven aan de inenting.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_64056516
quote:

[..]

Het gaat hier om 1 enkel geval, niet een hele serie.
Of gaan we straks ook nieuwsberichten posten van elke medische misser?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:02:12 #24
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64056530
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond de topictitel trouwens erg techisch, met termen die menigeen niet kent. Vandaar dus een titel die hopelijk wat begrijpelijker is.
Hij bevat nog steeds een drogredenering en is nog steeds misleidend.

Door -> Na.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_64056579
Akkoord, soylent. Verandering doorgevoerd. Nu graag on-topic over het onderwerp, in plaats van een discussie over de topicstarter.
pi_64056580
Meiden worden door het geven van dit soort inentingen uitgenodigd om de hoer te gaan spelen. Je kunt baarmoederhalskanker beter voorkomen door die meiden beter voor te lichten en met klem te adviseren het (voor zover mogelijk) bij één vaste partner te houden.
pi_64056627
quote:

[..]

Eén op de hoeveel miljoen? Nee, niet interessant dus, aangezien er altijd wel ergens een uitzondering is.
Powered by Janetje®
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:06:08 #28
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64056643
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:03 schreef buachaille het volgende:
Meiden worden door het geven van dit soort inentingen uitgenodigd om de hoer te gaan spelen. Je kunt baarmoederhalskanker beter voorkomen door die meiden beter voor te lichten en met klem te adviseren het (voor zover mogelijk) bij één vaste partner te houden.
Dat het "abstinence"-verhaal niet werkt is al meerdere keren gepubliceerd, maar dan nog, stel dat voorlichting werkt, waarom moet het dan of-of zijn en zou je het niet allebei doen? Van een vaste partner kun je overigens ook HPV krijgen, aangezien meer dan de helft drager is.
pi_64056745
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef soylent het volgende:

Dat het "abstinence"-verhaal niet werkt is al meerdere keren gepubliceerd, maar dan nog, stel dat voorlichting werkt, waarom moet het dan of-of zijn en zou je het niet allebei doen? Van een vaste partner kun je overigens ook HPV krijgen, aangezien meer dan de helft drager is.
Ik zeg niet dat ze monogaam moeten zijn maar als ze eerst maar eens zorgen dat ze 3 maanden verkering hebben voordat ze de koffer in duiken dan zou dat al veel schelen. Ik ben niet principieel tegen die inentingen maar al eerder was aangegeven dat het middel nog niet volledig uitgetest is. Laat ze eerst nog maar eens een paar miljoen konijnen en apen met dat middel inspuiten voordat ze beginnen met mensen.
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:11:16 #30
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_64056783
quote:

[..]

quote:
A spokesman for the medicines agency said: “Guillain-Barré syndrome naturally occurs in the population. There is no good evidence to suggest that the Cervarix vaccine can cause [it].”
Waar zie jij dat dit een neveneffect van de inenting is? Ik zie een hoop speculatie en verdachtmaking van onze huis-conspiracy-nut, maar geen wetenschappelijk bewijs.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_64056786
quote:
Hoe weet jij dat het een neveneffect is van de inenting? Het gaat hier om miljoenen mensen. Voorbeeldje: Stel dat je 1 van een miljoen mensen bent die wordt ingeent. De kans dat jij na deze inenting aangereden wordt is bijna nul. De kans dat IEMAND na deze inenting aangereden wordt is heel groot. Dat betekent echter niet dat er een verband is tussen inenting en aanrijding...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2008 14:12:57 ]
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:12:27 #32
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64056817
En Lambiekje reageert niet meer omdat...?
Lang leve mij! *O*
pi_64056855
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:12 schreef Echo99 het volgende:
En Lambiekje reageert niet meer omdat...?
...hij allergisch is voor argumenten.
pi_64056910
Mooi, er is dus een nieuwe standaard dat alle conpiracy idioten hun shit gaan dumpen in NWS
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_64056979
Ik vroeg of het over het onderwerp mocht gaan, in plaats van over de topicstarter.

Wanneer een meisje zo kort na een intenting verlamd raakt, heeft dat nieuwswaarde. En dan kan er wel één of andere ziekte of syndroom meespelen, maar het is dan nog de vraag of die/dat zich had openbaard als de inenting niet was gegeven.

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat de middel erger is dan de kwaal, of wel?
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:19:42 #36
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_64057011
Ah welkom terug Lambiekje
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:20:49 #37
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_64057036
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:09 schreef buachaille het volgende:
Laat ze eerst nog maar eens een paar miljoen konijnen en apen met dat middel inspuiten voordat ze beginnen met mensen.
Het gaat om HPV – Humaan Papillomavirus. Deze virussen zijn heel erg soortgebonden.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:23:20 #38
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_64057096
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vroeg of het over het onderwerp mocht gaan, in plaats van over de topicstarter.

Wanneer een meisje zo kort na een intenting verlamd raakt, heeft dat nieuwswaarde. En dan kan er wel één of andere ziekte of syndroom meespelen, maar het is dan nog de vraag of die/dat zich had openbaard als de inenting niet was gegeven.

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat de middel erger is dan de kwaal, of wel?
Sorry, maar dit is kul, zoals al een paar keer is aangetoond. Als 1 op de x-miljopen mensen ziek wordt na inenting is de waarschijnlijkheid dat het 1 met het ander te maken heeft zo goed als nul. Er zullen vast ook mensen zijn die griep gekregen hebben, longontsteking, een gekneusde teen opf die dezelfde avond bloedgeil waren en hun man / vriend all hoeken van de slaapkamer hebben laten zien.

Ik heb het al eerder gezegd: het krampachtig vasthouden van topics in bepaalde subfora neemt belachelijke vormen aan.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_64057189
Als die meisjes nu massaal baarmoederkanker krijgen dan is het nieuws, al die mensen die griep krijgen na de griepprik hoor je niets over. Dat er nu een meisje tussen zit die blijkbaar al wat onder de leden had, en waar de prik als trigger heeft gewerkt is toch niet zo bijzonder?