System Idle Process - Dit proces kunt u niet beëindigen vanuit Taakbeheer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
waarom heeft die dan zoveel cpu?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:38 schreef Megumi het volgende:
Ik denk onderdeel van je Windows systeem. Of spyware of zo.
je hebt me neef als avaquote:
Als je er last van hebt dan schiet je hem toch gewoon af met de task manager?quote:
Topics krijgen geen slotje omdat de vraag beantwoord is. Dan zou het hele forum vol gesloten topics staan.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:15 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Als je er last van hebt dan schiet je hem toch gewoon af met de task manager?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
System Idle Process - Dit proces kunt u niet beëindigen vanuit Taakbeheer.
Nee, die 99% van de System Idle Process geeft gewoon aan dat de CPU 99% van de tijd bezig is dat proces uit te voeren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef B4llistic het volgende:
de 99% staat niet voor 99% van de processor maar 99% van wat er op het moment aan load is.
daag je me uit of zo tss...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:18 schreef Radio-silence het volgende:
Gelukkig voor TS zijn er net zulke domme mensen als hem.
Klik
Dat doen pentium M CPU's tegenwoording automagisch.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:18 schreef Beelzebufo het volgende:
Vroeger had een béétje computer een 'Turbo' knop voor de processor. Toen kon je kiezen uit 5 MHz of 10 MHz. Als de belasting van de processor niet zo groot was dan kon hij in een lagere versnelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |