Broccoli is ook ranzig in een shakequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon zenuwachtig voor morgen![]()
En SHE, sorry voor het ontbreken van de shakes. Morgen ga ik er weer mee aan de slag, maar dan maak ik wel een andere want die met broccoli was bah!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Broccoli is ook ranzig in een shake
Ik kijk morgen wel even naar wat lekkere veggie receptjes voor je shake.
Eerste dag v. bestralingquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hellow! *weggalmend geluid* hellow, helloooow...!
Waddisser morgen dan Muiski?
En een dikke knuffel voor die Viiiiivi, met een hartjedabei!
Baah da's idd niet tof! *geeft SuperMuis ook een knuffel*quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eerste dag v. bestralingIk ben nu nog allemaal dingetjes voor school aan het doen zodat ik daar de rest van de week niet meer aan hoef te denken.
Hier even een snelle picca van donker (niet zo heel duidelijk maar dan hebben jullie een ideequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Kut van moeders.![]()
Helpt het als ik aanbied komende week even bij je langs te waaien?
facial geven, je nageltjes doen en je haar in de krul zodat je je inner beauty weer kunt laten schijnen? huh? huh?
Ik vind zowel bruin als blond fantastisch bij je staan. JIj kunt gek genoeg alles hebben. ( niet dat ik je dat gun ofzo )
Maar ik zou nu het toch winter is lekker een lichtbruin erover doen ( warme carameltint ) en dan van de lente weer bij de kapper terug naar blond.
En neem een lichtere tint dan de bedoeling is, want je haar is nu zo poreus dat kastanjebruin echt pikzwart gaat worden.
Ik spreek uit ervaring
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Baah da's idd niet tof! *geeft SuperMuis ook een knuffel*
Er staat al een flatscreen TV voor me onder de boom, dus ik ben een happy pandaquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:43 schreef Chicolate het volgende:
Ahw Viev. En donker staat je ook heel erg leuk, afgaande van de foto. En zelfde kleur haar als je mini
.
En ook eenvoor Muis. Wel stoer dat je meteen kerstinkopen mag doen! Dit is natuurlijk dé kans om er iets heel erg fouts doorheen te krijgen, hij kan nu geen nee tegen je zeggen
.
No can do. Ik ben maar eens in de 5 jaar echt aardig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar wel heel lief, echt. Raincheck?
*11 januari afzegt*quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:48 schreef SHE het volgende:
[..]
No can do. Ik ben maar eens in de 5 jaar echt aardig.![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er staat al een flatscreen TV voor me onder de boom, dus ik ben een happy pandamaar ik vind het al leuk genoeg om bakspullen te kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |