Goed dat je dat nog even aanstipt, want met al die bemoeials is MIJN GROTE MASTERPLAN weer down te drain.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:00 schreef P.F het volgende:
[..]
O noes! Je bent toch niet (ook?) ziekjes? En waar zijn je groente shakes?
Je gaat toch niet weer blonderen he? Hoe jij nog niet kaal geworden bent is mij een raadselquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:03 schreef Vivi het volgende:
Zucht..*beetje verdrietig is*.
Maar ja, over tot de orde van de dag; Ik heb net weer haarfurf gehaald en als het blond nu nog lillijker wordt gooi ik er morgen wel kastanjebruin overheen.
Ja ik hoorde dat je nog een P.A. nodig had.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Goed dat je dat nog even aanstipt, want met al die bemoeials is MIJN GROTE MASTERPLAN weer down te drain.
Ik zie geen peterselie
Geen groenten smoothies
Geen supermous voer
Zoooo teleurstellend dit !
What's up?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:03 schreef Vivi het volgende:
Maar ja, over tot de orde van de dag; Ik heb net weer haarfurf gehaald en als het blond nu nog lillijker wordt gooi ik er morgen wel kastanjebruin overheen.
* Abbadon geeft Vivi een aai over haar bolletje...quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:03 schreef Vivi het volgende:
Het is gister blond gefurft maar te blond dus nu is ze een beetje drietig denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer blonderen he? Hoe jij nog niet kaal geworden bent is mij een raadsel
Waarom niet sowieso bruin? Lekker hurfstig? Warm en poezelig. Net als ik.
Dan sla ik op je kont en noem je mijn tweeling-bitch!
Zodra ik beroemd ben, neem ik jou aan als mijn P.A.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat je nog een P.A. nodig had.
Tof, deal!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Zodra ik beroemd ben, neem ik jou aan als mijn P.A.
Mag je onbegrijpelijke verhalen ophangen tegen mensen die ik niet wil spreken
Mensen totaal de verkeerde kant opsturen als ze vragen waar ze moeten zijn
En volstrekt onlogische gesprekken voeren met mijn personeel
Ik zie het zooo gebeuren !
Ja, maar heb je het debacle van gisteren gemist? Ik moest wel wil ik niet als verkeerslicht door het leven gaan. En toen ik het bruin had zei iedereen : Ja mooi!" en toen had ik het blond en zei iedereen "Oh ja, dit is toch leuker."quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer blonderen he? Hoe jij nog niet kaal geworden bent is mij een raadsel
Waarom niet sowieso bruin? Lekker hurfstig? Warm en poezelig. Net als ik.
Dan sla ik op je kont en noem je mijn tweeling-bitch!
Nee ik ben gewoon zenuwachtig voor morgenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:00 schreef P.F het volgende:
[..]
O noes! Je bent toch niet (ook?) ziekjes? En waar zijn je groente shakes?
Kut van moeders.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar heb je het debacle van gisteren gemist? Ik moest wel wil ik niet als verkeerslicht door het leven gaan. En toen ik het bruin had zei iedereen : Ja mooi!" en toen had ik het blond en zei iedereen "Oh ja, dit is toch leuker."![]()
En mijn moesje gaat heel hard achteruit, daarom het verdrietig gedeelte. Maar ik wil er niet over praten ook al zijn jullie allemaal lief en weet ik dat dat mag enzo![]()
Dat is een kerstmuts. Hiermee ga ik de kerstavatar wedstrijd winnen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:09 schreef SHE het volgende:
Even iets anders, waarom zit er een rode vlek op je geitje PF?
Broccoli is ook ranzig in een shakequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon zenuwachtig voor morgen![]()
En SHE, sorry voor het ontbreken van de shakes. Morgen ga ik er weer mee aan de slag, maar dan maak ik wel een andere want die met broccoli was bah!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Broccoli is ook ranzig in een shake
Ik kijk morgen wel even naar wat lekkere veggie receptjes voor je shake.
Eerste dag v. bestralingquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hellow! *weggalmend geluid* hellow, helloooow...!
Waddisser morgen dan Muiski?
En een dikke knuffel voor die Viiiiivi, met een hartjedabei!
Baah da's idd niet tof! *geeft SuperMuis ook een knuffel*quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eerste dag v. bestralingIk ben nu nog allemaal dingetjes voor school aan het doen zodat ik daar de rest van de week niet meer aan hoef te denken.
Hier even een snelle picca van donker (niet zo heel duidelijk maar dan hebben jullie een ideequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Kut van moeders.![]()
Helpt het als ik aanbied komende week even bij je langs te waaien?
facial geven, je nageltjes doen en je haar in de krul zodat je je inner beauty weer kunt laten schijnen? huh? huh?
Ik vind zowel bruin als blond fantastisch bij je staan. JIj kunt gek genoeg alles hebben. ( niet dat ik je dat gun ofzo )
Maar ik zou nu het toch winter is lekker een lichtbruin erover doen ( warme carameltint ) en dan van de lente weer bij de kapper terug naar blond.
En neem een lichtere tint dan de bedoeling is, want je haar is nu zo poreus dat kastanjebruin echt pikzwart gaat worden.
Ik spreek uit ervaring
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Baah da's idd niet tof! *geeft SuperMuis ook een knuffel*
Er staat al een flatscreen TV voor me onder de boom, dus ik ben een happy pandaquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:43 schreef Chicolate het volgende:
Ahw Viev. En donker staat je ook heel erg leuk, afgaande van de foto. En zelfde kleur haar als je mini
.
En ook eenvoor Muis. Wel stoer dat je meteen kerstinkopen mag doen! Dit is natuurlijk dé kans om er iets heel erg fouts doorheen te krijgen, hij kan nu geen nee tegen je zeggen
.
No can do. Ik ben maar eens in de 5 jaar echt aardig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar wel heel lief, echt. Raincheck?
*11 januari afzegt*quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:48 schreef SHE het volgende:
[..]
No can do. Ik ben maar eens in de 5 jaar echt aardig.![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er staat al een flatscreen TV voor me onder de boom, dus ik ben een happy pandamaar ik vind het al leuk genoeg om bakspullen te kopen!
Greysie ik heb een Victoria's Secret joggingbroek waar op de zijkant Iquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:57 schreef Greys het volgende:
Viev! Ik zeg alleen maar: mocht je van gedachten veranderen en er wel over willen praten of janken of wat dan ook, dan weet je me te vinden via diverse wegen.
[..]
*11 januari afzegt*
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Ik zeg op mijn werk wel eens "That makes me a sad panda" en dan begrjipt niemand wat ik bedoel.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
Vivi: Erg naar dat je moeder achteruit gaat.Ik kan het me volkomen voorstellen dat je verdrietig bent en er niet over wilt praten. Dat komt wel blij vlagen en dan is iedereen er ook nog gewoon.
Lijstje:
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: bak magere yoghurt
T: 5 km hardlopen (woohoo!) met een versnelling in de laatste 500 meter
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: appel met eventueel een bak magere yoghurt
T: handvol nootjes
D: Japanse rijst (SHE, heb je nog een suggestie voor extra groenten die ik erbij kan mikken, iets in de orde van doperwtjes?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |