het was nieteens lapoquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:50 schreef dagdag het volgende:
lap
?quote:
Morgen !quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 december 2008 10:50 schreef Breathtaking het volgende:
Goedemorgen!
Ahaa, tot hoe laat heb je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
?
Sackboy ook een ban zie ik nu![]()
![]()
En hoi BT, ZH, en ik heb wel school maar 3 tussenuren atm dus ben ff naar huis gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Betrekking tot wat?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben wat dat betreft wat een beetje terughoudender geworden.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen Bt, ZH en BpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Ik had van kwart over 9 tot 10 voor 12 geen les. En dan nog drie uur tot 5 over half 3, waarna ik aan pws ga werken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaa, tot hoe laat heb je?
Ik moet zo heen (half 12) tot half 1
Zo zo, voor school neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De geverfde vogel van Jerzy Kosinski.
LAPO~!!!!1quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen Bt, ZH en BpGoedemorgen Hs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |