abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64051770
hier maar verder
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_64051785
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:10 schreef SMD het volgende:
2 flessen maar? bij ons laatst een hele container met voornamelijk rode wijn om geflikkerd! nou daar wordt die vloer niet vrolijk van zitten nu nog vlekken in en die krijg je er ook nooit weer uit. Terwijl we er gelijk een aantal pakken zout over heen hebben gegooid.
Wat nog erger is. Honing dat valt. Daar moet je gelijk een heleboel teringzooi overeen gooien wil je geen plakkerige vloer hebben de rest van de dag
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:03:40 #3
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_64052102
Olijfolie op de vloer is ook bagger. Meteen een paar zakken kattengrind eroverheen gooien
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:07:39 #4
235603 Papi.Chulo
Minder oud hier dan morgen
pi_64052212
tvp
BOX OUWE
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:17:07 #5
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64052486
tvp.. al werk k niet bij de ah maar bij een klantvriendelijke electronicazaak.
de klanten denken steeds dat ze meer te zeggen hebben

waar ik werk heb je veel bejaardensoozen en opvangcentra voor minderbekwamen. Die bejaarden wordt k nog t meest ziek van
Iets vragen, het antwoord dan niet snappen en dan de verkoper de schuld daarvan geven
Koop het hele product dan niet als je van te voren al weet dat je er niet mee om kan gaan. Je wordt er tóch niet hipper van !!! en al helemaal niet als je er niet mee om kan gaan..

ohja.. en elke dag 10 keer uitleggen dat een R4 kaartje níet verkrijgbaar is in een winkel die zelf DS spelletjes verkoopt omdat dat ding "illegaal" is. klanten kijken je dan aan alsof je chinees spreekt
ROT OP!!!

Polen die geen woord NL of engels spreken ik spreek geen duits of russisch en dat verrot ik net als jij die niet te verstaan is

en de krijsende baby's moet men thuis laten totdat die geleerd heeft stil te zijn..
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_64052874
Ooit in mijn jonge jaren als vakkenvuller gewerkt bij Ah.
Wat dan heel grappig is, is 6 potten sambal uit je handen laten glijden vanaf de bovenste schap.
Damn wat een puinhoop gaf dat.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
pi_64052993
Hahahaha, zéér herkenbaar. In de supermarkt waar ik werkte, kwam je als nieuweling als eerste in de gang "Sauzen en Zuren" terecht...na 2 avonden wist ik waarom @_@

*Pats*
Woops..
"Tering wat een meur >.<"
*Kwartier schrobben later*
"Shit dat spul is niet weg te krijgen " @_@
pi_64053554
- Gasten die cola laten vallen in de lobby(jaja Mc Donalds )
- Gasten die niet kunnen bestellen(Ik wil een happy meal en een big mac menu en denken dan klaar te zijn)
- Gasten die denken dat wij alle troep wel ff opruimen
- Buitenlandse onverstaanbare gasten
- Gasten die niet snappen dat friessaus niet bij een menu zit
- Gasten die op het laatste moment toch alles nog willen meenemen(als de hele bestelling al op het dienblad ligt).
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:03:36 #9
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_64053687
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef Remzz het volgende:
- Gasten die cola laten vallen in de lobby(jaja Mc Donalds )
- Gasten die niet kunnen bestellen(Ik wil een happy meal en een big mac menu en denken dan klaar te zijn)
- Buitenlandse onverstaanbare gasten
- Gasten die niet snappen dat friessaus niet bij een menu zit
- Gasten die op het laatste moment toch alles nog willen meenemen(als de hele bestelling al op het dienblad ligt).
Niet alleen de buitenlandse hoor.

pi_64054863
Ik heb 3 jaar gewerkt als vakkenvuller bij de super de boer, dat is al een op zich..

- Klanten die vragen waar de suiker is, terwijl ze er voor staan.
- Geestelijk gehandicapten die boodschappen gaan doen en je het boodschappenbriefje in je handen drukken. (dit kunnen ze heel goed zelf, want ze doen het al jaren zelfstandig).
- Diezelfde personen die je al kwijlend omhelzen, terwijl de begeleider er lachend bij staat (dat soort dingen zijn echt niet aan mij besteed).
- Jankende baby's, verwende, zeurende peuters en kleuters en softe ouders. (1keer ging er zelfs een kleuter op de grond liggen rollen, omdat er niemand stond om haar een plakje worst te geven.

- Collega's die naar zweet stinken en super dicht op je gaan staan.

Maar goed, ik heb wel een leuke tijd gehad o.a. door leuke collega's
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator dinsdag 16 december 2008 @ 13:06:41 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_64055110
Ik was aan het helpen bij de verbouwing van een Etos winkel (naast de AH waar ik werk). Echt elke 3 minuten staan er weer mensen te gluren en te kijken. Bloed irritant! En maar lachen

!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_64055185
Ramptoerisme?

In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_64055792
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:52 schreef Agiath het volgende:

[..]

Wat nog erger is. Honing dat valt. Daar moet je gelijk een heleboel teringzooi overeen gooien wil je geen plakkerige vloer hebben de rest van de dag
Ik heb eens vier flessen olijfolie omver gegooit, wat een puinzooi.
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:37:39 #14
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64055876
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:33 schreef McFearless het volgende:

[..]

Ik heb eens vier flessen olijfolie omver gegooit, wat een puinzooi.
niep opruimen en camera's plaatsen
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
pi_64056526
Ik heb zelf een halfjaar bij een italiaanse restaurant gewerkt.. en heb ook nog is iets geks meegemaakt.

Bij ons komen de bestellngen via de telefoon binnen of fax. normaal gesproken is dit geen probleem alles word direct en juist afgehandeld bestellingen komen op tijd aan e.d ( niet altijd maar in het algemeen wel )

Dus de bewuste dag was doornormale zaterdag of zondag, het was nogal druk dus ik bleef op en neer rijden, aangekomen bij de zaak om de volgende bestelling mee te nemen kreeg ik een telefoontje van een klant dat 45 min geleden besteld had, we hadden hem al gewaarschuwd dat het druk was en dat het daarom zo lang zou duren.

Het telefoongesprek ging zo :

" Goedenavond **** )
Boze meneer : Goedeavond ik heb 3 kwartier geleden besteld en het is er nog niet
Ik : We hebben duidelijk gezegd dat het lang zou duren omdat het druk is
Boze meneer ; Intereseert me niet blabla ik wil het nu hebben anders kom ik je is even een lesje leren.
Ik : Veel suc6 maar wilt u de bestelling nog of niet
Boze meneer : NEE IK BESTEL NOOIT MEER BIJ JULLIE !!!!!

- kiestoon -

10 minuten later.. telefoon gaat weer

" Goedeavond **** )
Boze meneer : Ja ik wil de bestelling toch maar wel.. hoelang zou het nog kunnen duren "
Ik : Binnen 20 minuten is het bij u "
Boze meneer : Dank u wel tot dalijk.

Na een kleine 20 minuutjes kwam ik aan bij de bewuste persoon en deze man bood mij z'n excuses aan omdat die boos was geworden en dat die ging dreigen.

pi_64056598
tvp
pi_64056655
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef dontf0kwithme het volgende:
Ik heb zelf een halfjaar bij een italiaanse restaurant gewerkt.. en heb ook nog is iets geks meegemaakt.

Bij ons komen de bestellngen via de telefoon binnen of fax. normaal gesproken is dit geen probleem alles word direct en juist afgehandeld bestellingen komen op tijd aan e.d ( niet altijd maar in het algemeen wel )

Dus de bewuste dag was doornormale zaterdag of zondag, het was nogal druk dus ik bleef op en neer rijden, aangekomen bij de zaak om de volgende bestelling mee te nemen kreeg ik een telefoontje van een klant dat 45 min geleden besteld had, we hadden hem al gewaarschuwd dat het druk was en dat het daarom zo lang zou duren.

" Goedenavond **** )
Boze meneer : Goedeavond ik heb 3 kwartier geleden besteld en het is er nog niet
Boze meneer ; Intereseert me niet blabla ik wil het nu hebben anders kom ik je is even een lesje leren.

- kiestoon -

" Goedeavond **** )
Boze meneer : Ja ik wil de bestelling toch maar wel.. hoelang zou het nog kunnen duren "

Na een kleine 20 minuutjes kwam ik aan bij de bewuste persoon en deze man bood mij z'n excuses aan omdat die boos was geworden en dat die ging dreigen.

Je hebt toch wel in zijn eten gekakt?
pi_64056832
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef xminator het volgende:

[..]

Je hebt toch wel in zijn eten gekakt?
Achja er zijn grenzen he, een klant blijft een klant, boos of niet boos. Hoewel ik wel weet wat ik moet doen in dit soort situatie's gaat dit weer te ver
pi_64056958
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef dontf0kwithme het volgende:

" Goedenavond **** )

- kiestoon -

" Goedeavond **** )

Hehe, misschien heeft zijn vrouw hem zo onder de duim dat ie terug moest bellen
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_64057073
Ik heb ook nog bij een pizzeria gewerkt, in de bezorging.

Er was een klant die volledig terecht boos was (duurde langer dan 1 uur), dus ik kwam daar aan met de bestelling: "Jaa en ik bestel nooit meer wat, zus en zo."
Excuses aangeboden, de zaak was klaar.

Belt hij volgende week weer op, dat hij wat wilde bestellen.
Vervolgens put hij zich uit in excuses: "je bent boos en roept weleens wat."

Ook een keer: de bestelling was klaar om te bezorgen, gaat ineens de telefoon. "Ja we hoeven de bestelling niet." Ik leg uit: de bestelling is nu klaar, het zal over ongeveer 5 minuten bij u zijn. "We hoeven het niet... tuut tuut tuut."
pi_64057841
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook nog bij een pizzeria gewerkt, in de bezorging.

Er was een klant die volledig terecht boos was (duurde langer dan 1 uur), dus ik kwam daar aan met de bestelling: "Jaa en ik bestel nooit meer wat, zus en zo."
Excuses aangeboden, de zaak was klaar.

Belt hij volgende week weer op, dat hij wat wilde bestellen.
Vervolgens put hij zich uit in excuses: "je bent boos en roept weleens wat."

Ook een keer: de bestelling was klaar om te bezorgen, gaat ineens de telefoon. "Ja we hoeven de bestelling niet." Ik leg uit: de bestelling is nu klaar, het zal over ongeveer 5 minuten bij u zijn. "We hoeven het niet... tuut tuut tuut."
Zoo herkenbaar
pi_64058264
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef Remzz het volgende:
Het is toch ook een restaurant?

Zelf eigenlijk nooit vervelende klanten gehad. Werkte bij een groothandel die leverde aan de horeca, daar kwamen alleen normale mensen.
pi_64058698
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:54 schreef dontf0kwithme het volgende:

[..]

Zoo herkenbaar
Ik zal trouwens maar zwijgen over mijn collega's...

Daar zaten een stel freaks tussen
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:54:31 #24
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_64059706
Beroepsmatige tvp.

Laatste tijd weinig problemen gehad met klanten, de kerstsfeer in de winkel zal het allemaal wel gemoedelijker maken of zo. Al verwacht ik volgende week wel aardig wat gezeur voor de kerstdagen. Moet maandag-, dinsdag- én woensdagmiddag werken, dus ik hou mijn hart vast.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_64060394
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik zal trouwens maar zwijgen over mijn collega's...

Daar zaten een stel freaks tussen
Als we het daarover gaan hebben kan ik een boek gaan schrijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')