Wat nog erger is. Honing dat valt. Daar moet je gelijk een heleboel teringzooi overeen gooien wil je geen plakkerige vloer hebben de rest van de dagquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:10 schreef SMD het volgende:
2 flessen maar? bij ons laatst een hele container met voornamelijk rode wijn om geflikkerd! nou daar wordt die vloer niet vrolijk van zitten nu nog vlekken in en die krijg je er ook nooit weer uit. Terwijl we er gelijk een aantal pakken zout over heen hebben gegooid.
Niet alleen de buitenlandse hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef Remzz het volgende:
- Gasten die cola laten vallen in de lobby(jaja Mc Donalds)
- Gasten die niet kunnen bestellen(Ik wil een happy meal en een big mac menu en denken dan klaar te zijn)
- Gasten die denken dat wij alle troep wel ff opruimen
- Buitenlandse onverstaanbare gasten
- Gasten die niet snappen dat friessaus niet bij een menu zit
- Gasten die op het laatste moment toch alles nog willen meenemen(als de hele bestelling al op het dienblad ligt).
Ik heb eens vier flessen olijfolie omver gegooit, wat een puinzooi.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat nog erger is. Honing dat valt. Daar moet je gelijk een heleboel teringzooi overeen gooien wil je geen plakkerige vloer hebben de rest van de dag
niep opruimen en camera's plaatsenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb eens vier flessen olijfolie omver gegooit, wat een puinzooi.
Je hebt toch wel in zijn eten gekakt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef dontf0kwithme het volgende:
Ik heb zelf een halfjaar bij een italiaanse restaurant gewerkt.. en heb ook nog is iets geks meegemaakt.
Bij ons komen de bestellngen via de telefoon binnen of fax. normaal gesproken is dit geen probleem alles word direct en juist afgehandeld bestellingen komen op tijd aan e.d ( niet altijd maar in het algemeen wel )
Dus de bewuste dag was doornormale zaterdag of zondag, het was nogal druk dus ik bleef op en neer rijden, aangekomen bij de zaak om de volgende bestelling mee te nemen kreeg ik een telefoontje van een klant dat 45 min geleden besteld had, we hadden hem al gewaarschuwd dat het druk was en dat het daarom zo lang zou duren.
Het telefoongesprek ging zo :
" Goedenavond **** )
Boze meneer : Goedeavond ik heb 3 kwartier geleden besteld en het is er nog niet
Ik : We hebben duidelijk gezegd dat het lang zou duren omdat het druk is
Boze meneer ; Intereseert me niet blabla ik wil het nu hebben anders kom ik je is even een lesje leren.
Ik :Veel suc6 maar wilt u de bestelling nog of niet
Boze meneer : NEE IK BESTEL NOOIT MEER BIJ JULLIE !!!!!
- kiestoon -
10 minuten later.. telefoon gaat weer
" Goedeavond **** )
Boze meneer : Ja ik wil de bestelling toch maar wel.. hoelang zou het nog kunnen duren "
Ik : Binnen 20 minuten is het bij u "
Boze meneer : Dank u wel tot dalijk.
Na een kleine 20 minuutjes kwam ik aan bij de bewuste persoon en deze man bood mij z'n excuses aan omdat die boos was geworden en dat die ging dreigen.
Achja er zijn grenzen he, een klant blijft een klant, boos of niet boos. Hoewel ik wel weet wat ik moet doen in dit soort situatie's gaat dit weer te verquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt toch wel in zijn eten gekakt?
Hehe, misschien heeft zijn vrouw hem zo onder de duim dat ie terug moest bellenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef dontf0kwithme het volgende:
Ik heb zelf een halfjaar bij een italiaanse restaurant gewerkt.. en heb ook nog is iets geks meegemaakt.
Bij ons komen de bestellngen via de telefoon binnen of fax. normaal gesproken is dit geen probleem alles word direct en juist afgehandeld bestellingen komen op tijd aan e.d ( niet altijd maar in het algemeen wel )
Dus de bewuste dag was doornormale zaterdag of zondag, het was nogal druk dus ik bleef op en neer rijden, aangekomen bij de zaak om de volgende bestelling mee te nemen kreeg ik een telefoontje van een klant dat 45 min geleden besteld had, we hadden hem al gewaarschuwd dat het druk was en dat het daarom zo lang zou duren.
Het telefoongesprek ging zo :
" Goedenavond **** )
Boze meneer : Goedeavond ik heb 3 kwartier geleden besteld en het is er nog niet
Ik : We hebben duidelijk gezegd dat het lang zou duren omdat het druk is
Boze meneer ; Intereseert me niet blabla ik wil het nu hebben anders kom ik je is even een lesje leren.
Ik :Veel suc6 maar wilt u de bestelling nog of niet
Boze meneer : NEE IK BESTEL NOOIT MEER BIJ JULLIE !!!!!
- kiestoon -
10 minuten later.. telefoon gaat weer
" Goedeavond **** )
Boze meneer : Ja ik wil de bestelling toch maar wel.. hoelang zou het nog kunnen duren "
Ik : Binnen 20 minuten is het bij u "
Boze meneer : Dank u wel tot dalijk.
Na een kleine 20 minuutjes kwam ik aan bij de bewuste persoon en deze man bood mij z'n excuses aan omdat die boos was geworden en dat die ging dreigen.
Zoo herkenbaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook nog bij een pizzeria gewerkt, in de bezorging.
Er was een klant die volledig terecht boos was (duurde langer dan 1 uur), dus ik kwam daar aan met de bestelling: "Jaa en ik bestel nooit meer wat, zus en zo."
Excuses aangeboden, de zaak was klaar.
Belt hij volgende week weer op, dat hij wat wilde bestellen.
Vervolgens put hij zich uit in excuses: "je bent boos en roept weleens wat."![]()
Ook een keer: de bestelling was klaar om te bezorgen, gaat ineens de telefoon. "Ja we hoeven de bestelling niet." Ik leg uit: de bestelling is nu klaar, het zal over ongeveer 5 minuten bij u zijn. "We hoeven het niet... tuut tuut tuut."
Het is toch ook een restaurant?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef Remzz het volgende:
- Gasten die denken dat wij alle troep wel ff opruimen
Ik zal trouwens maar zwijgen over mijn collega's...quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal trouwens maar zwijgen over mijn collega's...
Daar zaten een stel freaks tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |