abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick dinsdag 16 december 2008 @ 10:36:35 #1
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_64051444
Het was 1997... Ik weet het nog goed. Ik had toen een libertel wereldnatuurfonds abonnement met een NEC ijskast met uitschuifbare antenne...

Zo'n telefoon van 13-14cm lang, en 2 cm dik. Zo'n toestel met zo'n vaag groen scherm met zwarte lettertjes, meer dan drie regels kon het scherm niet tonen. Zo'n toestel waarmee je uitsluitend kon bellen en smssen. En ja, smssen was toen nog een noviteit. Bijna iedereen vond dat toen nog een zwaar overbodig gebeuren. Bellen gaat toch net zo snel? Oh, en smssen was toen best nog prijzig. Prijzen weet ik niet meer precies, maar eventjes bellen was toen nog goedkoper. Maar wel over een vaste lijn dan natuurlijk he!

Maar mijn libertel verdween. Werd opgeslokt door toen vodafone. En vodafone wilde ik toen niet. Stond toen ook niet al te best aangeschreven. Het was in middels 1999 en er was net een nieuwe speler op de markt. Een die met goede concurrerende prijzen de markt op was gewandeld. En ik hapte toe. Ik stapte over op Dutchtone

Dutchtone... ach wel en wee. Wat mis ik Dutchtone. Altijd goed bereik, super klantenservice, jarenlang door de consumentenbond gekozen als mobiele provider met de beste klantenservice. En daar wisselde ik elke 1-2 jaar van toestel. Altijd kreeg ik leuke extra'tjes. Ach dutchtone...

Maar ook Dutchtone bleef niet lang. Na een paar hele mooie jaren werd Dutchtone Orange. En Orange maakte haar belofte waar. Niets van het goede van Dutchtone ging verloren. De standaard werd behouden. Ik was nog steeds een heel gelukkig en tevreden Dutchtone-orange klant.

En toen sloeg de ellende toe.... We spreken inmiddels eind 2007. De aankondiging werd gedaan. Orange is overgenomen door T-mobile.... Het schreeuwend dure T-mobile!

En alle beloften van T-mobile waren hete lucht. Geen behoud van je orangepriveleges (onbeperkt meenemen ftw! ) En hoewel je aanvankelijk je Orangeabonnement mocht behouden, T-mobile zei er niet bij dat wanneer je abonnement afloopt, je niet je Orangeabonnement kon laten verlengen . Nee, je moest maar een vergelijkend T-mobile abonnement nemen. Nou zou dat nog niet zo'n heeeel erg onoverkomelijk probleem zijn, Maar die was er niet! Niet voor mijn abonnement.

En hoe ik het ook deed, het werd er alleen maar duurder van. En het feit dat ik al bijna 10 jaar trouwe klant was interesseerde hun geen fuck

Dus nu, na bijna 10 mooie jaren komt een afscheid die pijn doet. Ik moet straks mijn dutchtone-orange kaartje uit mijn huidige mobiel halen (omnia 900i ) en vervangen door een vodafone kaartje. Want vodafone had wel een soorgelijk abonnement. En ik krijg er nog gratis een jaar lang onbeperkt internet bij ook

Een droevig einde maar met een happy ending.

Dag Dutchtone
Dag Orange
Dag T-mobile
Hallo vodafone, gaan wij op voor een gelukkig huwelijk? Ik hoop het.
lolwut
pi_64051594
Goed verhaal Ik heb al mijn oude toestellen nog, en ook bijna alle providers wel een keer "gehad". Sletten die we zijn ook

Onlangs nog hoorde ik dat Debitel de samenwerking met Vodafone stopzette. Ik kan dus nu direct zaken doen met Vodafone, met precies hetzelfde abonnement, nummerbehoud, goedkoop onbeperkt internet erbij en een gratis nieuw toestel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_64051611
Al jaren bij Tele2 en nog geen enkele klacht gehad
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:54:26 #4
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64051819
Hadden ze bij Dutchtone al van die kleine simkaartjes?

* Echo99 heeft onlangs zijn Ben simkaart uit zijn toestel moeten weggooien ivm provider-sletten
Lang leve mij! *O*
  Boks-Chick dinsdag 16 december 2008 @ 10:55:38 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_64051854
Ja van die kleine die ze nu nog hebben.
lolwut
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:56:45 #6
225854 Troubled_Soul
Weet het niet meer
pi_64051887
Ik mis Ben® zoals het was, nu zijn er alleen abo's zonder telefoon, en MMS zit niet in de bundel

Als Ben® weer abo's met telefoon aanbiedt als ik aan vervanging toe ben dan ga ik terug naar Ben®
Losing it
pi_64051897
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al mijn oude toestellen nog,
Voilà

Van links naar rechts:

Nokia 1611
Philips Diga
Pocketline Swing
Pocketline Swing 200
Nokia 6150
Nokia 9210
Sony-Ericsson P910i
Nokia 6021
Nokia 6500 Classic

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:03:14 #8
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64052091

Lang leve mij! *O*
  Boks-Chick dinsdag 16 december 2008 @ 12:34:17 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_64054343
En het is zover.... Vanaf heden 12:00uur ben ik officieel een ex-Dutchtone-Orange-user, en een heuse vodafone user geworden.
lolwut
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:42:54 #10
235707 Painted_Horse
Quarter or Dime?
pi_64057566
Zo'n Swing heb ik ook nog gehad, echt geweldige toesttellen waren dat
Verder heb ik jaren T Mobile prepaid gehad met steeds hetzelfde toestel en pas sinds kort heb ik een Vodafone abo met een Nokia N96. Ik ben niet zo van het overstappen, maar prepaid werd me uiteindelijk te duur.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')