Pwndquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:33 schreef debbie_19 het volgende:
wtfgaan ze me nog werk erbij geven ook
Ja de dierenbescherming is tegelijk zowat het asiel bij onsquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
via de dierenbescherming ja maar is niet op of bij het terein van het asiel
ik heb zo'n zin in zaterdag hequote:Op dinsdag 16 december 2008 11:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja de dierenbescherming is tegelijk zowat het asiel bij ons
Ik ga daar een reportage makenik word vandaag terug gebeld.
Een halve dag he..heb dat gister goed gekeurd gekregen. En ik ben om 8 uur begonnen, dus is niet zo moeilijk hequote:
ow leuk! op zaterdagochtend?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja de dierenbescherming is tegelijk zowat het asiel bij ons
Ik ga daar een reportage makenik word vandaag terug gebeld.
oh nosequote:Op dinsdag 16 december 2008 11:00 schreef Runx het volgende:
sjonge sjonge wil ik gaan werken loopt het programma vasten nu is mijn collega wat ik nodig heb met een cursus
nu kan ik niks meer doen
Nee want ik moet zaterdag naar schoolquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow leuk! op zaterdagochtend?
quote:
Ohw je bent alweer bijna klaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Een halve dag he..heb dat gister goed gekeurd gekregen. En ik ben om 8 uur begonnen, dus is niet zo moeilijk he
ik ben er blij om dat we dat gedaan hebben want niet alleen leert zij veel wij eigenlijk nog meerquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb zo'n zin in zaterdag he![]()
![]()
wij gaan waarschijnlijk ook wel naar cursus met de hond
Hier stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:00 schreef Runx het volgende:
sjonge sjonge wil ik gaan werken
hmmm jammerquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee want ik moet zaterdag naar school![]()
Van de week. Ik word nog gebeld
maar waarom begin jij zo laat dan ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw je bent alweer bijna klaar
En ik moet nog 7 uur
Ja alleen ik ga geen reportage doen van de cursus hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben er blij om dat we dat gedaan hebben want niet alleen leert zij veel wij eigenlijk nog meer
Ik hou niet zo van vroeg opstaanquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar waarom begin jij zo laat dan ?
Met het eerste ben je eerlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van vroeg opstaan
En ik moet om/door amsterdam heen. En dat is om half 10 veel beter dan om 8 uur
had ik al begrepen omdat je op zaterdag naar school moetquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja alleen ik ga geen reportage doen van de cursus hoormaar ik wist
wel dat het via de dierenbescherming ging wat jij doet met Ronja
En het helpt inderdaad...cursus is erg goed voor zowel mens als hond
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had ik al begrepen omdat je op zaterdag naar school moet
Het gaat trouwens echt goed met ronja, heb haar s' avonds helemaal niet meer aan de lijn
en overdag voor de helft al niet meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |