abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64050557

Wie loopt waar stage:
Yesse -> Duaal studente bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles
Leinonlein -> Afstudeerstage in Barcelona bij online verhuurbedrijf van vakantie appartementen Barcelona, afstudeerproject website usability en zoekmachine marketing.
Goover --> Afstudeerstage bij een technisch bedrijf in Leiden en studeert HBO Elektrotechniek
Californium --> Afstudeerstage op Universiteit van Edinburgh van 1 september 2008 tot eind juni 2009
Makkie88 --> Afstudeerstage Loopt stage bij het systeembeheer op een school voor voortgezet onderwijs
MvdZ --> Meewerkstage Loopt stage bij NN Netherlands (produceren rollen/lagers voor o.a. auto's) Opdr: flexibilisering van de kwaliteitsrapportage.
Litso --> Loopt stage bij BliXem in Nijmegen als webdesigner/developer voor de opleiding Communicatie Multimedia Design in Arnhem.
PieterBas -> Afstudeerstage bij een multinational om de hoek
Vencodark -> Loopt stage bij Arduin in Yerseke voor de opleiding HBO Social Work in Vlissingen. Van 1 september 2008 tot 1 juni 2009.
Battlefan --> Loopt stage bij Lantech in Amersfoort, verveeld zich op de servicedesk aldaar voor de opleiding MBO ICT
Intrepidity --> Loopt stage bij Pink Web Applications in Amersfoort, en ontwikkelt daar een browserplugin. Opleiding HBO Informatica (Zwolle).
jslavenburg --> Loopt stage bij de IT Brug te Rotterdam, opleiding ICT-Beheerder
Mr.G --> Onderzoeksstage bij de VNG in Den haag naar de aansluiting van ROC's op de arbeidsmarkt.
Puala --> Loopt stage bij Bever Automatisering, opleiding ICT-Beheerder
PteV --> Loopt stage bij een multinational op het gebied van chemicaliën, van sept. 2008 t/m januari 2009
SMutzskii --> Loopt stage bij Inther in Venray voor de opleiding Informatica.

Wie loopt geen stage, maar komt toch iedere keer weer langs:
mash_ --> stage afgelopen maar vind het wel gezellig hier.
Bravebart -> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
KaheemSaid -> Het breekt zijn vrije tijd zo mooi;
HostiMeister -> Liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant;
ReMcOrE -> Werkt nu full-time op een accountantskantoor;
Jipje -> Vind het hier gewoon te gezellig om weg te blijven... ;
NicoMart -> Heeft op zijn werk ook niets beters te doen.
G.Fawkes --> Afgestudeerd en aan het werk bij grote ICT dienstverlener, onderzoek naar verbetering dienstverleningstrajecten
Piles --> Liep stage op de financiele afdeling van een woningcooperatie tot eind juni. En was daarna niet meer weg te slaan hier...
Milou__ --> Liep stage bij een regio dagblad op de commercie afdeling en komt af en toe langs
Cuegirllie --> Stage net afgerond en werkt nu vooral bij Defensie

Handige linkjes
Historie Stage SC-topics (met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (met dank aan Bootje...)
Vrij om aan te vullen

Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

pi_64050667
fipo..
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:01:47 #3
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_64050726
Lapo!
pi_64050768
in ieder geval een reactie
pi_64050777
ik zit trouwens echt gefascineerd naar je UI te kijken
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:05:45 #6
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_64050802
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
ik zit trouwens echt gefascineerd naar je UI te kijken
Dat mag!
Waar is iedereen?
pi_64050855
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_64050927
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 08:54 schreef Californium het volgende:
1 goedemorgen

gister was een mooi feestje gister gegeten: Pompoensoep met honing en creme fraise... Veg. Haggis... en een cheesecake die overheerlijk was

en om uur of 9 als avondeten een portie nachos

O en Hosti je raad nooit wat ik de hele avond heb gezopen .... geen bier dit keer...maar nog iets wat jij mij niet zomaar ziet drinken

En het was lekker
Nacho's als avondeten?
Maar vertel, was het whiskey?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_64050966
Een zakenpartner zat net heel de tijd narrowcasten te roepen wat een woord. Toespitsen is te simpel
pi_64051048
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:05 schreef MarkM het volgende:

[..]

Dat mag!
Waar is iedereen?
i dunno
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:14 schreef Maisnon het volgende:
Een zakenpartner zat net heel de tijd narrowcasten te roepen wat een woord. Toespitsen is te simpel
Narrowcasting is het door middel van audiovisuele displays benaderen van een of meer specifieke doelgroepen, op een specifieke plaats en op specifieke momenten.

Toespitsen vind ik dan inderdaad te simpel, omdat narrowcasten tegenwoordig uitsluitend gebruik wordt als je toespitst door middel van audiovisuele displays. Toespitsen klinkt veel algemener.

Hoewel de term narrowcasten natuurlijk uit 1986 stamt en toen lag het inderdaad wel dichter bij 'toespitsen'...

vind ik
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:22:50 #11
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_64051170
Verveel me..
pi_64051385
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:17 schreef nicomart het volgende:

[..]

i dunno
[..]

Narrowcasting is het door middel van audiovisuele displays benaderen van een of meer specifieke doelgroepen, op een specifieke plaats en op specifieke momenten.

Toespitsen vind ik dan inderdaad te simpel, omdat narrowcasten tegenwoordig uitsluitend gebruik wordt als je toespitst door middel van audiovisuele displays. Toespitsen klinkt veel algemener.

Hoewel de term narrowcasten natuurlijk uit 1986 stamt en toen lag het inderdaad wel dichter bij 'toespitsen'...

vind ik
Aaah dat van dat audiovisuele displays wist ik niet okay, dat praat het weer goed
pi_64051446
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:32 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Aaah dat van dat audiovisuele displays wist ik niet okay, dat praat het weer goed
Bij deze
pi_64051509
En tot zover narrowcasten
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_64051617
whiskey jah

Hele lekkere

jack daniels is trouwens

Echte schotse whiskey

en van school Nico.... Het is heel dom dat weet ik.... maar je moet het zien van... Ik ben aan het schrijven en aan het schrijven en dan kom ik bij het woordje school.... dan schrijf ik sgool.... Omdat het zo klinkt... en dan zie ik dat en dan denk ik bij mezelf en dan verbeter is het.... Heeft niets met dyslectie te maken... maar tis een voorbeeld van hoe ik dat beleef.... dat je een woord schrijft.... dat je WEET dat het fout is! maar dat je niet weet wat er fout is..... goed...bij school is dat logisch... maar het is even een simpel voorbeeld
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_64051705
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:45 schreef Californium het volgende:
whiskey jah

Hele lekkere

jack daniels is trouwens

Echte schotse whiskey
Ben ook wel fan van de schotse
Welke had je? Glenn Talloch? Glen Fiddich? Grouse? (Weet trouwens niet eens zeker of ze alle drie Schots zijn... ) En jij? Zei toch dat je dat ging proberen

Was je dan trouwens niet katje-lam? Dat hakt er wel in namelijk als je het voor het eerst drinkt
pi_64051769
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
En tot zover narrowcasten
precies.. alles is gezegd
quote:
whiskey jah

Hele lekkere

jack daniels is trouwens

Echte schotse whiskey

en van school Nico.... Het is heel dom dat weet ik.... maar je moet het zien van... Ik ben aan het schrijven en aan het schrijven en dan kom ik bij het woordje school.... dan schrijf ik sgool.... Omdat het zo klinkt... en dan zie ik dat en dan denk ik bij mezelf en dan verbeter is het.... Heeft niets met dyslectie te maken... maar tis een voorbeeld van hoe ik dat beleef.... dat je een woord schrijft.... dat je WEET dat het fout is! maar dat je niet weet wat er fout is..... goed...bij school is dat logisch... maar het is even een simpel voorbeeld
mja ok.. ik kan me er gewoon niets bij voorstellen. Maar ik kan wel begrijpen dat sommige mensen het anders doen als ik natuurlijk. Ik heb zelf meer moeite met woorden die er soms gek uitzien als je ze hebt geschreven/getypt. Laatst nog met het woord tennissen.. zo met dubbel s en dubbel n, vind ik dat er gek uitzien, maar het klopt wel en dan kan ik daar lang over nadenken of het wel goed is

Daarom spellingchecker FTW! Ook met firefox-plugin in formulieren als op fora
pi_64051807
quote:
whiskey jah

Hele lekkere

jack daniels is trouwens

Echte schotse whiskey

Dat zou je natuurlijk ook een schoolvoorbeeld kunnen noemen
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_64051821
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ben ook wel fan van de schotse
Welke had je? Glenn Talloch? Glen Fiddich? Grouse? (Weet trouwens niet eens zeker of ze alle drie Schots zijn... ) En jij? Zei toch dat je dat ging proberen

Was je dan trouwens niet katje-lam? Dat hakt er wel in namelijk als je het voor het eerst drinkt
GlenFiddich M'n pa heeft dat altijd thuis staan, maar ik woon daar niet meer dus
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_64051827
Swaffelen is het woord van het jaar, hoor ik net op het nieuws
pi_64051844
Trouwens, ik zit echt een gruwelijk lekker geroosterd broodje met filet Americain met zout + peper te eten hier
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_64051872
Met natuurlijk een lekker bakkie pleuâh
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_64051877
quote: