Ik wil er ook wel in.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:42 schreef santax het volgende:
Toch is het nog steeds onvoorstelbaar na het aantal NB topics dat ik opende ik nog steeds niet met mijn icoon in die OP sta
Meer Klagen santax!quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:42 schreef santax het volgende:
Toch is het nog steeds onvoorstelbaar na het aantal NB topics dat ik opende ik nog steeds niet met mijn icoon in die OP sta
Hoi Dribbel.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:44 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Krentenbollen. Wat zouden we zijn zonder haar.
Dat klinkt arrogant!quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:44 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Krentenbollen. Wat zouden we zijn zonder haar.
Van de Rode Dame!quote:
Neen, dat klinkt als over de datum. Zeg maar krentebollen die al weken in je koelkast liggen, of meisjes van 13. Alletwee heb ze haarquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:46 schreef santax het volgende:
[..]
Neen, dat klinkt als over de datum. Zeg maar krentebollen die al weken in je koelkast liggen, of meisjes van 13. Alletwee heb ze haar
as woensdag eet ik Oliebolletjes met krentjes. Mjummie!quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:46 schreef Krentenbol. het volgende:
En vies; Krentenbollen. Wat zouden ze zijn zonder haar. -> Lekker?
Oliebollen zijn lastig eten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:47 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
as woensdag eet ik Oliebolletjes met krentjes. Mjummie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |