Goeie tip. Niet te zuipen anders.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:22 schreef Specularium het volgende:
Je gaat toch geen water door je Jameson doen? Hooguit in de vorm van ijs.
Zet er dan een glas water naast.
Inderdaad ja, waar ben ik mee bezig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:22 schreef Specularium het volgende:
Jamesonquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:22 schreef Specularium het volgende:
Ik lenk alles aan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:29 schreef Biancavia het volgende:
Jij lenkt het aan?
Beter dan aanlenken met water.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:30 schreef Cinch het volgende:
Echt mannen drinken puur.
Sukkel. D'r is echt nog wel een snackbar open. Welke kutwijk bevindt jij je dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:35 schreef zoalshetis het volgende:
wat is enschede toch ook een kleinburgerlijke kutstad, om half 1 geen snackbar meer open! het lijkt godverdomme amsterdam wel.
Omdat het whiskey isquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Aanlengen ja? Hoezo. Dat kan niet? Waarom niet dan?
En nog genoeg ranja in huis.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:33 schreef CySt het volgende:
Wat is er met jouw klok aan de hand? 20:33u hier.
Haha, jaja, aanlengen aanlenken, sorry. En de rest ook.. Boeie, fuck it.quote:
Oke, de rest van dit topic zal ik niet meer aanlengen, vooral omdat alle fris op is en met water smaakt het niet.quote:
nou, ga halen dan sukkel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Sukkel. D'r is echt nog wel een snackbar open. Welke kutwijk bevindt jij je dan?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:18 schreef Neleos het volgende:
Zit ik zonder cola, fanta of 7up..
En als ik mijn Jameson met kraanwater aanlenk smaakt ie toch minder.
Een duidelijke klacht lijkt me. Iemand vragen?
jameson... dat kan je het best in de gootsteen gooien en dan de fles met water vullen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Whiskey hoor je toch ook alleen maar met 1 druppeltje (of een paar) koud water te drinken om de smaken beter tot zijn recht te laten komen???
Nachtwinkels? Waar zijn ze?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jameson... dat kan je het best in de gootsteen gooien en dan de fles met water vullen.
hij heeft het er over dat er nog snackbarren open zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:58 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Nachtwinkels? Waar zijn ze?![]()
24/7 pomp zou kunnen.
Ik weet het. Dat had ik door. Maar zijn er alternatieven?quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij heeft het er over dat er nog snackbarren open zijn.
Dat klopt. tot 4 uur.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij heeft het er over dat er nog snackbarren open zijn.
voorkeur gaat uit naar schotse, westkust, licht ziltig. hoezo? wist je dat ik bijna jarig was?quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat is dan meer jouw stijl, schots? Of een goeie ier zoals bushmills, powers of michael collins???
je gaat toch geen klaagtopic openen als je gewoon nog aan frisdrank kan komen? ik snap je klacht niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat klopt. tot 4 uur.
En Jameson ga je toch niet in de gootsteen gooien.
Jaja, duidelijk.. ik kan nog aan frisdrank komen, maar open toch een klaagtopic. Fuck it, er zijn topics geopend voor mindere goede redens.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je gaat toch geen klaagtopic openen als je gewoon nog aan frisdrank kan komen? ik snap je klacht niet.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jaja, duidelijk.. ik kan nog aan frisdrank komen, maar open toch een klaagtopic. Fuck it, er zijn topics geopend voor mindere goede redens.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
voorkeur gaat uit naar schotse, westkust, licht ziltig. hoezo? wist je dat ik bijna jarig was?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jaja, duidelijk.. ik kan nog aan frisdrank komen, maar open toch een klaagtopic. Fuck it, er zijn topics geopend voor mindere goede redens.
ik zal heel verrast spelen, ok?quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ssshhttt...je moet niet alles verklappen....
Zonder je huis te verlaten?quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik kan aan veel meer dingen komen nu dan alleen frisdrank...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |