Ohw! Ziek zijn is gewoon per definitie kut!quote:Op dinsdag 16 december 2008 06:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar dat was gistermorgen ook al, komt waarschijnlijk in de loop van de dag
'quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat alweer wat beter, vandaag weer wat meer eten en dan ben ik morgen bijna beter
Mja, ik slaap ook niet al te best momenteel, en dan is het gewoon balen als je dan ook nog een uur voordat de wekker gaat wakker wordt, en niet meer in slaap kan komen.!quote:Op dinsdag 16 december 2008 06:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
'
Gedoe zo'n stomme griep! Lekker ff jezelf verwennen en rust houden, dester eerder over.
Over rust gesproken, ik heb weer een slaapstoornisje, word ik ook gaar van.
naar postbank duurt meestal wat langer als naar andere banken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:54 schreef CarOnline het volgende:
Hoelang duurt het als je geld overmaakt van de ene rekening naar de andere?
(ABN naar Postbank)
Is gister overgemaakt maar heb het nog niet![]()
En ik wilde nog wel kerstinkopen doen.
Ligt er dus aan in hoeverre alle financiele instellingen nog liquide middelen hebben en hoe snel de markt hersteld.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:57 schreef hondjes het volgende:
En wat komt er nog meer.
Ordinair? Hoe kom je daar nu bij? Heel stijlvol gedaan juist. Met enkel functioneel naakt. Je kleding zal tenslotte maar eens nat worden tijdens het autowassen. En als ik de auto was, draag ik ook altijd hoge hakken, anders kan ik mezelf niet helemaal over de motorkap vlijen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik zag dat Amanda een kalender heeft
. Wil hier geen foto's bekijken maar 't zal wel ordinair zijn
.
Ah nee dat meen je niet!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:58 schreef Copycat het volgende:
Naar Postbank kan volgens mij wel een paar dagen overheen gaan.
Gelukkig heb je nog een week voor je kerstinkopen.
En een goede, zij het ietwat slaperige, morgen!
Pietjequote:Op dinsdag 16 december 2008 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik zag dat Amanda een kalender heeft
. Wil hier geen foto's bekijken maar 't zal wel ordinair zijn
.
Hup, ga spenden! En BIG ook!quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:05 schreef CarOnline het volgende:
Haha ik kijk weer en het staat erop![]()
Althans, dat kan ik aan het saldo zien. Dat er geld is bijgeboekt kan ik níet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |