Veel plezier met je aankoopquote:Op woensdag 17 december 2008 21:33 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ben verliefd op mn nieuwe behringer BCD3000 speelgoed dj station
Geld besparen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:41 schreef NrSiX het volgende:
Wat zijn de plannen voor het weekend mensen?
Welke had je?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:46 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Veel plezier met je aankoop
Heb vorig weekend mijn pioneer cdjs te deur uit gedaan.. met veel pijn
Mooi speelgoed harry, staat hier ook nog op de (lange termijn) planning om zo'n stukje speelgoed in huis te halen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef HarryVanDeTap het volgende:
haha ja ik zat te twijfelen vestax vci 300 (dus top of the line) of eerst ff uitproberen met een goedkoop model, deze voldoet voorlopig prima, eerst maar is 2 platen behoorlijk over elkaar heen leggen
dat probeer ik ook iedere week weer opnieuw.... hoop dat ik binnenkort weer normaal kan werken naast m'n studiequote:
ja, traktor studio 3 en dan die behringer er aan, was zo gedaan, voldoet zeker qua basis mixen ja! Ik heb m van bax-shop daar was ie 199,- en actie nu boven de 50,- geen verzendkosten.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mooi speelgoed harry, staat hier ook nog op de (lange termijn) planning om zo'n stukje speelgoed in huis te halen.
Zal dan ook eerst wel een Behringer worden, voldoet vast prima om de basics mee te leren.
Je gebruikt Traktor neem ik aan?
daar heb ik dus nooit aan gedachtquote:Op woensdag 17 december 2008 20:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ben ik de enigste die daar steeds maar weer Daktari leest?
SouthstylingDonkeyTekRollers op X-Qlusive Showtek - HMHquote:Op donderdag 18 december 2008 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
zag net de TT van XQ Showtek in Australië:
X-Qlusive Showtek - Sydney
04.00 - 05.00 Donkey Rollers & Showtek LIVE
X-Qlusive Showtek - Melbourne
23:45 - 00:45 Donkey Rollers & Showtek LIVE
* ReMcOrE denkt met weemoed terug aan DonkeyTek op XQ Zany
Zany, Walt, Duro, Jowan en DV8quote:Op donderdag 18 december 2008 09:51 schreef MrDice het volgende:
[..]
SouthstylingDonkeyTekRollers op X-Qlusive Showtek - HMH![]()
Gaan ze de mensen daar in Australie mee verwennenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:51 schreef MrDice het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Zany, Walt, Duro, Jowan en DV8![]()
dan past alleen:![]()
![]()
alleen de naam is anders (Southstylers zitten er niet in)quote:Op donderdag 18 december 2008 09:59 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Gaan ze de mensen daar in Australie mee verwennen
dequote:
topact op een topavondquote:Op donderdag 18 december 2008 09:51 schreef MrDice het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |