Veel plezier met je aankoopquote:Op woensdag 17 december 2008 21:33 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ben verliefd op mn nieuwe behringer BCD3000 speelgoed dj station
Geld besparen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:41 schreef NrSiX het volgende:
Wat zijn de plannen voor het weekend mensen?
Welke had je?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:46 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Veel plezier met je aankoop
Heb vorig weekend mijn pioneer cdjs te deur uit gedaan.. met veel pijn
Mooi speelgoed harry, staat hier ook nog op de (lange termijn) planning om zo'n stukje speelgoed in huis te halen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef HarryVanDeTap het volgende:
haha ja ik zat te twijfelen vestax vci 300 (dus top of the line) of eerst ff uitproberen met een goedkoop model, deze voldoet voorlopig prima, eerst maar is 2 platen behoorlijk over elkaar heen leggen
dat probeer ik ook iedere week weer opnieuw.... hoop dat ik binnenkort weer normaal kan werken naast m'n studiequote:
ja, traktor studio 3 en dan die behringer er aan, was zo gedaan, voldoet zeker qua basis mixen ja! Ik heb m van bax-shop daar was ie 199,- en actie nu boven de 50,- geen verzendkosten.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mooi speelgoed harry, staat hier ook nog op de (lange termijn) planning om zo'n stukje speelgoed in huis te halen.
Zal dan ook eerst wel een Behringer worden, voldoet vast prima om de basics mee te leren.
Je gebruikt Traktor neem ik aan?
daar heb ik dus nooit aan gedachtquote:Op woensdag 17 december 2008 20:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ben ik de enigste die daar steeds maar weer Daktari leest?
SouthstylingDonkeyTekRollers op X-Qlusive Showtek - HMHquote:Op donderdag 18 december 2008 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
zag net de TT van XQ Showtek in Australië:
X-Qlusive Showtek - Sydney
04.00 - 05.00 Donkey Rollers & Showtek LIVE
X-Qlusive Showtek - Melbourne
23:45 - 00:45 Donkey Rollers & Showtek LIVE
* ReMcOrE denkt met weemoed terug aan DonkeyTek op XQ Zany
Zany, Walt, Duro, Jowan en DV8quote:Op donderdag 18 december 2008 09:51 schreef MrDice het volgende:
[..]
SouthstylingDonkeyTekRollers op X-Qlusive Showtek - HMH![]()
Gaan ze de mensen daar in Australie mee verwennenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:51 schreef MrDice het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Zany, Walt, Duro, Jowan en DV8![]()
dan past alleen:![]()
![]()
alleen de naam is anders (Southstylers zitten er niet in)quote:Op donderdag 18 december 2008 09:59 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Gaan ze de mensen daar in Australie mee verwennen
dequote:
topact op een topavondquote:Op donderdag 18 december 2008 09:51 schreef MrDice het volgende:
[..]
welke B-kant heb je het dan over?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:13 schreef livors het volgende:
Sorry hoor, maar ik denk toch echt dat Zany de grondlegger van hardstyle was met een experiment op een B-kant van een van zijn tracks.
misschien op productie gebied zoals jij aangeeft. Daar heeft Zany haar ruimschoots ingehaald.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:13 schreef livors het volgende:
Sorry hoor, maar ik denk toch echt dat Zany de grondlegger van hardstyle was met een experiment op een B-kant van een van zijn tracks. Dana lijkt me nou niet echt de grondlegger, ik ben het er iig niet mee eens.
Frrrrresh Blooooodddquote:Op donderdag 18 december 2008 10:13 uitte livors zijn ongenoegen over het wat er in het kopje 'Geschiedenis' uit de OP staat
Ready ... Aim ... FIRE!!!!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:34 schreef MrDice het volgende:
* MrDice wacht geduldig op het vuurpeloton![]()
DefQonquote:Voor mij de plaat van 2008. De hype van het album en dan met name uitkijken naar het eerste optreden (eerst de perikelen op InQontrol en vervolgens zag ik ze voor het eerst op Decibel).
Doe mij de A-kant maar.quote:
Doe mij de B-kant maar.quote:08. Headhunterz – Scantraxx Reloaded part II
Doe mij de A-kant maar.quote:09. The Viper & G-Town Madness – Here it Comes ( D-Block & S-Te-Fan Remix)
Dit is ongeveer mijn top 10:quote:Op donderdag 18 december 2008 10:34 schreef MrDice het volgende:
Mijn persoonlijke top 10 van 2008...
dat ben ik met je eens, dat middenstuk is heerlijk rauwquote:Op donderdag 18 december 2008 10:34 schreef MrDice het volgende:
05. Showtek - Black
Wellicht het beste midstuk van 2008. Experimenteel en gewaagd.
Vond de set van P1 op DefQon.1 echt tegenvallen, achteraf gezien had ik beter naar IG Bounce & Darqtai in de Purple kunnen gaan om te beukenquote:
dat heeft Daniël dan goed gedaan, met een release eind 2008 toch jouw hart veroverdquote:
Was zelf niet op Defqon. Wel op InQontrol waar ik echt naar die set uitkeek. Niet dat Wildstylez teleurstelde, maar voor mij was de eerste 'project one' performance op Decibel.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:57 schreef Koepert het volgende:
Ik moet toch even wat kwijt. Ik schaam mij er niet voor, nou ja.,..misschien dan toch een beetje. Goed komtie: Als je naar djtatanka.com gaat; weet niet of t aan die versie ligt, maar wat RAMT die Kate Perry remix door zeg.. Vocal zijn kut en alles, i know. Maar die bass...
op die fiets/brommert...quote:Op donderdag 18 december 2008 10:57 schreef MrDice het volgende:
[..]
Was zelf niet op Defqon. Wel op InQontrol waar ik echt naar die set uitkeek. Niet dat Wildstylez teleurstelde, maar voor mij was de eerste 'project one' performance op Decibel.
Nu was je er wel iig bijquote:Op donderdag 18 december 2008 10:52 schreef ReMcOrE het volgende:
Vond de set van P1 op DefQon.1 echt tegenvallen, achteraf gezien had ik beter naar IG Bounce & Darqtai in de Purple kunnen gaan om te beuken
Nu kwam ik best laat aankakken op Decibel, maar was P1 wel aanwezig die dagquote:Op donderdag 18 december 2008 10:57 schreef MrDice het volgende:
Was zelf niet op Defqon. Wel op InQontrol waar ik echt naar die set uitkeek. Niet dat Wildstylez teleurstelde, maar voor mij was de eerste 'project one' performance op Decibel.
Die blijft ook zo vet:Dquote:Op donderdag 18 december 2008 11:00 schreef kollie het volgende:
nu gold medley with strange op fear fm
in de line-up van die HardBass-tent staat:quote:Op donderdag 18 december 2008 11:04 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nu kwam ik best laat aankakken op Decibel, maar was P1 wel aanwezig die dag![]()
AVIOquote:Op donderdag 18 december 2008 11:04 schreef Da_Ripper het volgende:
*Wilde ik dat ik eerder op DefQon was zodat ik AVIO nog mee had kunnen pakken
*Wilde ik dat ik eerder aan mn jaarmix was begonnen
Djeez, wan mongoolquote:Op donderdag 18 december 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
in de line-up van die HardBass-tent staat:
19:30 - 21:00: Headhunterz
19:30 - 21:00: Wildstylez
dus dat lijkt me wel P1
Was geen P1.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in de line-up van die HardBass-tent staat:
19:30 - 21:00: Headhunterz
19:30 - 21:00: Wildstylez
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |