I know, dat krijg je ervan als je niet bijleest. Maar hij is goedgekeurd heur.quote:Op maandag 15 december 2008 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En?![]()
Je was wel wat láát moet loeren trouwens!![]()
Jouw gezicht + genotssappen van een heuleboel swollen man meat truncheons = bukkakequote:Op maandag 15 december 2008 23:51 schreef conleche het volgende:
Heeft het iets met mond te maken, in de verte zie ik daar een Latijnse mond in?
quote:Op maandag 15 december 2008 23:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Sbs6 is mijn favoriete zenderVooral shownieuws en hard in actie
Maar meestal zeg ik dat ik geen tv kijk
Kijk nu dan al die blije mensen met hun kerst lichtjes
Het is Japans voor plons of douche, heb ik net gelezen (want ik heb wel gegoogled).quote:Op maandag 15 december 2008 23:51 schreef conleche het volgende:
Heeft het iets met mond te maken, in de verte zie ik daar een Latijnse mond in?
Wel als het Hard (met een d!quote:Op maandag 15 december 2008 23:53 schreef conleche het volgende:
[..]
PF ga je mond spoelen. SBS6 is NIET en ik herhaal NIET jouw favoriete zender.
Nöö!!!quote:
Jaaaaaquote:Op maandag 15 december 2008 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel als het Hard (met een d!) in Aktie is!
Waar het hard van vol is....quote:Op maandag 15 december 2008 23:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jaaaaamijn intellegentiee wat doe je
Fötööööö!quote:Op maandag 15 december 2008 23:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nöö!!!
Mijn kop is ingesmeerd met vaseline en ik ben mascara-loos, dus ik heb geen ogen!
Zal ik weer voor donker gaan...? *denkt*
Richard Gere!!!!quote:Op maandag 15 december 2008 23:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet nu opeens denken aan die man? met een muis in zijn anus
quote:Op maandag 15 december 2008 23:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet nu opeens denken aan die man? met een muis in zijn anus
Ok. There you lost me.quote:Op maandag 15 december 2008 23:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Toensjoenes was dur gastooooon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |