quote:Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef PrinceCharles het volgende:
Ik vrees heel, heel erg voor Fall Out Boy.
ach, voor ieder wat wils toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dan steek ik het podium in de fik. Ik ben geen 28 geworden om die shit op het Pinkpoppodium te aanschouwen...
nee, nee, nee, nee. Noem me maar een ouwe lul!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:01 schreef kbeurden het volgende:
[..]
ach, voor ieder wat wils toch?
en luister t nieuwe album van hun maar eens.. stukken beter dan infinity on high.
ok. ouwe lulquote:Op zondag 18 januari 2009 16:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
nee, nee, nee, nee. Noem me maar een ouwe lul!
Nee als ze komen zou het niet erg slim zijn om ze te laten afsluiten, maar voor in de middag/begin van de avond vind ik het nieteens zo'n slecht idee.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:54 schreef Shadow_NL het volgende:
Als Fall out Boy komt, dan ga ik toch nog eens goed nadenken of ik niet liever na Lowlands ga.
Maar van de andere kant, Jan Smeets zou toch nooit een band als FOB als aflsuiter laten spelen op zijn 40 jarige jubileum? Ik hoop ook nog altijd op Pearl Jam of de Arctic Monkeys als afsluiters.
Ik zou David Bowie wel eens willen zien. Verder heb ik niet zoveel wensen. Misschien alleen James, maar die kent niemand meer in Nederland... stomme eikels hier.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:16 schreef kbeurden het volgende:
[..]
ok. ouwe lul![]()
wat zou jij dan graag zien?
en hoe kom je bij het idee dat FOB op pinkpop zou staan?
Lees het topic eens door, Jan Smeets heeft gezegd dat Coldplay niet zou komen.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:18 schreef bloodymary het volgende:
Ben wel benieuwd wie ze met die grote act bedoelen. Ik denk zelf niet Pearl Jam, hoewel ik dat een van de beste livebands vind, is dat niet echt wat je noemt gezellig. Ik denk eerder aan Coldplay of zo.
Was te verwachten na een hitje. Ben eens benieuwd wat er voor nederlandse acts staan dit jaar. Misschien a balladeerquote:Op zondag 18 januari 2009 19:23 schreef Noortje. het volgende:
Miss Montreal op Pinkpop. Ik zou er bijna voor wegblijven.
Bron: http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=6269
Oh sorry, daar had ik over heen gelezen...quote:Op zondag 18 januari 2009 19:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Lees het topic eens door, Jan Smeets heeft gezegd dat Coldplay niet zou komen.
Ik vind het super leuk!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:23 schreef Noortje. het volgende:
Miss Montreal op Pinkpop. Ik zou er bijna voor wegblijven.
Bron: http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=6269
En Pearl Jam doet dat volgens jou niet?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh sorry, daar had ik over heen gelezen...
En met gezellligheid bedoelen ze denk ik een band die het publiek een beetje meeneemt en opzweept en dat doet Coldplay wel.
Nee, Pearl Jam is geweldig, supergaaf, enerverend, een van de beste livebands, stoer, en nog veel meer mooie woorden, maar niet gezellig. Vooral niet als Eddie over Bush begint (waar hij overigens groot gelijk in heeft hoor).quote:Op zondag 18 januari 2009 23:17 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
En Pearl Jam doet dat volgens jou niet?
Ik denk eerder ook aan zoiets ja, of een danceact, of Beck, Moby oid...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |