Valt mij ook op, was er vorig jaar rond deze tijd niet al veel meer (zo goed als) bekend?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:52 schreef peaceman het volgende:
Het blijft verrassend stil qua geruchtenmachine...
Ze waren zooooo goed in Ahoy eerder dit jaarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:15 schreef Kidney_Bean het volgende:
The Cure zag ik net gisteren geloof ik op tv.. een concert! Pfoeeee dat vond ik ook niet veel meer... daar zou ik niet speciaal voor naar Pinkpop hoeven.
hoor hem hoor hemquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze waren zooooo goed in Ahoy eerder dit jaar
Ik zou er wel blij mee zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik hoorde via via via dat The Cure, Faith no more (!!!!)en the Killers op Pinkpop zouden komen
En ik bedoelde natuurlijk vorig jaarquote:
Dat weet nog niemandquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er wel blij mee zijn.
Ik wist niet eens dat FNM nog optrad.
The Killers als een afsluiter zou ik helemaal te gek vinden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:01 schreef Apfelsaft het volgende:
The Cure en The Killers zijn leuk, maar als dat de afsluiters zijn voor de andere dagen dan sla ik dit jaar over.
ik zou niet weten welke band en gezellig is en het heel laat kan maken en heel veel mensen trektquote:Hij zei ongeveer dit: Verder waarschijnlijk The Killers en waarschijnlijk Snow Patrol, verder heb ik een naam gehoord, waar ik het hier op de radio niet over mag hebben, maar als dat doorgaat dan wordt het heeeeeeel gezellig en heeeeeeeeeel laat op Pinkpop met heeeeeeeel veel mensen
Snow Patrolquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:42 schreef LeonH het volgende:
ik kreeg net een msn berichtje van iemand dat Corton het over pinkpop had en wat dus ook op graz blijkbaar staat:
[..]
ik zou niet weten welke band en gezellig is en het heel laat kan maken en heel veel mensen trekt
wat het laat zou kunnen maken is een dance act
wat het gezellig maakt denk ik aan een Rowwen Heze, maar niet groot genoeg (voor de meesten dan) om af te sluiten
wat heel veel mensen trekt denk ik alleen nog maar aan U2, maar dat lijkt me heel sterk
Ugh, mag ik bij jou blijven slapen, ik vind die campings zo kutquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
The Killers als een afsluiter zou ik helemaal te gek vinden.
Met The Cure heb ik verder ook niks mee net als Depeche Mode op de hits na dan...
Maargoed, ga toch. Is voor mij toch maar een kwartier rijden en amuseer me toch wel
quote:Op zondag 18 januari 2009 03:11 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik bid elke dag op mijn knietjes dat de grote act Pearl jam wordt.
jij komt maarquote:Op zondag 18 januari 2009 00:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ugh, mag ik bij jou blijven slapen, ik vind die campings zo kut.
Ik ook! Dat is ook wel een band die het heeel gezellig en heeel laat met heeel veel mensen kan gaan maken... Verder kan ik nergens op komen, behalve misschien een dance act á la The Prodigy.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:11 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik bid elke dag op mijn knietjes dat de grote act Pearl jam wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |