quote:
Idd jammer van Radiohead. Die Belgische band zou evt. ook Zita Swoon kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:41 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Oeh klink goed, alleen jammer van Radiohead. Hoop dat die harde band dan NiN is, maar dat lijkt me ijdele hoop. Rammstein doet mij dan weer niks...
Die Belgische band lijkt mij dEUS dan?
(Zou Pearl Jam een band zijn waarmee je pinkpop uitverkoopt? *Hoopt)
Musequote:Op zondag 28 december 2008 08:43 schreef peterfan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou het??
Welke andere band zou gegarandeerd uitverkopen? Metallica was vorig jaar al, wat zijn eigenlijk nog meer grote stadionacts? RHCP was in 2006, verder kan ik even niets verzinnen eigenlijk....
One can always hope. Maar Pearl Jam zou natuurlijk ook tof zijnquote:Op zondag 28 december 2008 13:15 schreef peterfan het volgende:
Van Muse is al bekend dat ze niet touren toch? En ik hou van R.E.M, maar daarmee verkoop je PP niet uit, Westerpark was niet eens uitverkocht deze zomer...
quote:Op zondag 28 december 2008 20:59 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahahahahaa, the Kooks.![]()
Lekker vooruitstrevend weer.
Ik vraag me af of het uitverkocht zal raken door Oasis, ze geven immers al 2 concerten begin volgend jaar. Lijkt me sterk dus.quote:Op zondag 28 december 2008 20:33 schreef Operc het volgende:
Oasis? Verkoopt dan ook wel uit denk ik.
The Kooks hebben ondertussen al honderd keer in Nederland gestaan afgelopen jaren, ze hadden wel met iets interessanters kunnen komen. Maargoed, Pinkpop loopt wel vaker achter, dus das niets nieuws.quote:
Je geeft je zelf antwoord. Bovendien moet je inmiddels weten dat Pinkpop niet per se een opzet heeft om vooruitstrevend te zijn. The Kooks is tijdelijk een bekende band (ga er niet vanuit dat we hier met een blijver te maken hebben) dus dan komen geregeld op de populaire festivals.quote:Op zondag 28 december 2008 21:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
The Kooks hebben ondertussen al honderd keer in Nederland gestaan afgelopen jaren, ze hadden wel met iets interessanters kunnen komen. Maargoed, Pinkpop loopt wel vaker achter, dus das niets nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |