Ik kende dit verhaal nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:20 schreef horstjan het volgende:
http://www.ed.nl/sport/sp(...)t-onrecht-van-33.ece
Jemigquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:20 schreef horstjan het volgende:
http://www.ed.nl/sport/sp(...)t-onrecht-van-33.ece
Louison Bobet?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:32 schreef horstjan het volgende:
Dit is een eerbetoon aan een héél groot renner op z'n Frans. Rechtsboven staat zijn naam gegraveerd.
Wie?
[ afbeelding ]
Niet op een berg, maar in Epinay sous Senart en ontworpen door Alexandre Senart.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ken hem niet, maar ik hou wel van dit soort wielermonumentjes.
Staat deze (ook) op een helling?
Monsieur Chronoquote:
Jij bent ook snel terugquote:
Echte sprinterquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:39 schreef OProg het volgende:
Andre Dufraisse denk ik na beraden wie in een tak van wielrennen een groot overwinnaar was, zeker qua WK's,
Hoewel het toch 5 wereldtitels waren? Alleen De Vlaeminck had er meer, 7.tyop in het aantal
Nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:41 schreef horstjan het volgende:
[..]
Hier een andere foto van deze Spaanse held.
[ afbeelding ]
Kijk jij geeft goede tipsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:43 schreef Beschouw het volgende:
Het is een stayer, want op de foto rijdt de gangmaker mee.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Kijk jij geeft goede tips![]()
Hij heette Timor ofzo.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:44 schreef horstjan het volgende:
[..]
Guillermo Timoner Obrador is zijn volledige naam
Ze is vrij bekend, atletieksterquote:
Wellicht ..uit het zelfde land als, maar niet zo succesvolquote:
Susanna Kallurquote:
quote:
neen ik ken ook geen basketballsters of waterpolosters of handbalsters, het is maar wat je onthoudtquote:
Ik ken Fatima omdat iedereen haar mooi vindt. Ik vind er niks aanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
neen ik ken ook geen basketballsters of waterpolosters of handbalsters, het is maar wat je onthoudt
(ze is ook bekend om haar schoonheid, net zoals Fatima etc. ook al weet je niets van hockey, dan ken je haar nog wel)
monitor instellen doet wonderen.quote:
Ik klaag niet en ik heb hem al laten instellen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
monitor instellen doet wonderen.
Je bent de enige die altijd klaagt dus het ligt aan jouw PC/monitir
John Nieuwenburg is het.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:47 schreef qonmann het volgende:
weet je die op het andere plaatje horst ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |