Laat je voor 15 euro door een straathoer pijpen en sterf daarna maar aan AIDSquote:
quote:
Je bent wel goed in Nederlands, dat dan weer wel!quote:Op maandag 15 december 2008 22:18 schreef muay-toy het volgende:
jullie zijn trouwens allemaal gay mja boeie homos zijn ook mensen en respect voor alle mensen(behalve pedos fokze jwz) want ook al zijn negers zwart ik vind toch dat ze bepaalde rechten moeten hebben. af en toe een extra banaatje ofso vind ik wel zo humaan en menselijk. zijn er eigenlijk ook partijen die opkomen voor rechten van de negers? want ik vind ze kwa gedrag wel bijna gelijk aan de aap dus moeten ze ook dezelfde rechten krijgen anders krijg je weer van die rellen zoals bonga(of hoe heete die ontsnapte?) en als zo'n partij nog niet bestaat wil ik die wel oprichten maar niet zelf want ik zit momenteel op school en doe dingen in mn vrijetijd.
ltrz!
Je krijgt geen aids van gepijpt worden idioot.quote:Op maandag 15 december 2008 22:35 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Laat je voor 15 euro door een straathoer pijpen en sterf daarna maar aan AIDSAl betwijfel ik het of je het daarvan kan krijgen.
Ligt eraan of ze nog tanden heeft en of ze bijt.quote:Op maandag 15 december 2008 23:15 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je krijgt geen aids van gepijpt worden idioot.
Misschien is het zo duidelijker?quote:Op maandag 15 december 2008 22:18 schreef muay-toy het volgende:
Hoi! ik ken een vriend die wil effe snel door een hoer gepijpt worden maar hij heeft geen bijbaantje alleen studiefin. voor thuiswonende. hiervan mag hij 40 euro zelf houden de rest houden zijn ouders( als kostgeld zeg maar)
ik vind dit wel eerlijk verdeeld want wanneer hij uitwonend was moest hij ook zelf huur betalen en boodschappen doen. dan is dat wat hij afstaat aan zijn ouders nog weinig. alleen vroeger als kind hoefde je helemaal niets te betalen dus dat is nog beter maja je word ouder en tijden veranderen. sommige mensen willen snel volwassen worden en op zichzelf gaan wonen maar ik wil dat juist niet. want ik ben niet graag alleen in een kamer/huis. of het moet zo zijn dat ik met mn vriendin samen ga wonen maar daar zijn we nog niet aan toe. en ik ga niet met een jongen samenwonen want dat is gay.
jullie zijn trouwens allemaal gay mja boeie homos zijn ook mensen en respect voor alle mensen(behalve pedos fokze jwz) want ook al zijn negers zwart ik vind toch dat ze bepaalde rechten moeten hebben. af en toe een extra banaatje ofso vind ik wel zo humaan en menselijk. zijn er eigenlijk ook partijen die opkomen voor rechten van de negers? want ik vind ze kwa gedrag wel bijna gelijk aan de aap dus moeten ze ook dezelfde rechten krijgen anders krijg je weer van die rellen zoals bonga(of hoe heete die ontsnapte?) en als zo'n partij nog niet bestaat wil ik die wel oprichten maar niet zelf want ik zit momenteel op school en doe dingen in mn vrijetijd.
ltrz!
quote:Op maandag 15 december 2008 22:18 schreef muay-toy het volgende:
jullie zijn trouwens allemaal gay mja boeie homos zijn ook mensen en respect\
quote:zijn er eigenlijk ook partijen die opkomen voor rechten van de negers? want ik vind ze kwa gedrag wel bijna gelijk aan de aap dus moeten ze ook dezelfde rechten krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |