Ach, ik heb zoveel informatie over mezelf in m'n profiel staan dat mensen die me irl kennen makkelijk kunnen zien dat ik het ben. Ik post dus gewoon niks waarvan ik echt niet wil dat iemand het weet, maar op zich heb ik niks te verbergen.quote:
*mental image*quote:Op maandag 15 december 2008 23:15 schreef conleche het volgende:
Over mijn huidige relatie doe ik geen mededelingen, dat vind ik niet sjiek, maar ik wil wel vertellen dat ik het in een ver verleden een keer heb gedaan met iemand met een zeer klein pikkie, die dacht dat te moeten compenseren met heel veel herrie en grommerij. Nu ben ik niet zo van de one night stands, maar toen had ik er toch één te pakken. Gillend naar huis.
met die analogie zou je dan toch eerder aan een penispomp denkenquote:Op maandag 15 december 2008 23:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, een pufferfish blaast zich ook op als ie zich bedreigd voelt. Misschien dacht die vent dat voor hem hetzelfde gold?
quote:Op maandag 15 december 2008 23:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, een pufferfish blaast zich ook op als ie zich bedreigd voelt. Misschien dacht die vent dat voor hem hetzelfde gold?
Ben ik nou heel slecht als ik me meteen afvraag of dat de nieuwste uitvoering van de fleshlight is?quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
met die analogie zou je dan toch eerder aan een penispomp denken
quote:Op maandag 15 december 2008 23:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O wat naarIk dacht eerst altijd te klein, dat valt toch wel mee, zo erg is dat niet, totdat 1 van jullie een foto poste van een hele kleine
Ah! Zo een had ik er ook! Ik dacht dat hij mij zat te punniken, sorry Vik, Nöken, met zijn pink, maar ik vond het nogal raar dat HIJ er dan zoveel bij kreunde. Onder het mom van een oraal intermezzo ging ik de wateren eens van dichtbij testen en er was een legende geboren die later in de analen ( HIHI) verdween onder de naam "Pinkeltje"quote:Op maandag 15 december 2008 23:15 schreef conleche het volgende:
Over mijn huidige relatie doe ik geen mededelingen, dat vind ik niet sjiek, maar ik wil wel vertellen dat ik het in een ver verleden een keer heb gedaan met iemand met een zeer klein pikkie, die dacht dat te moeten compenseren met heel veel herrie en grommerij. Nu ben ik niet zo van de one night stands, maar toen had ik er toch één te pakken. Gillend naar huis.
De wasmachine stond zeker op centrifugeren!quote:Op maandag 15 december 2008 23:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Vooral in combinatie met dun!! Klein en dik is niet zo erg, maar dun.Dan moeten de ander skills wel erg goed zijn........
Nog een nare ervaring: iemand die tijdens het zoenen z'n tong als een gek in de rondte bewoog. Leek verdeurie wel een op hol geslagen propellor. Ik dacht eerst dattie een grapje maakte, maar hij was bloody serious!!
BROCCOLI!quote:Op maandag 15 december 2008 23:24 schreef SHE het volgende:
Dit hele topic zal over sex gaan he?
quote:Op maandag 15 december 2008 23:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Je hoeft ook niks te vertellen over je relatie, alleen over de seks!
Hij is alweer bijna vol dus de kans is klein dat er nog een ander onderwerp komt. Weer een recordtempo!quote:
Waarop lieffie??quote:Op maandag 15 december 2008 23:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
moeten we nog 13 jaar wachten co
wat moet jij met een fleshlight?quote:Op maandag 15 december 2008 23:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oooh die heb ik!!!
Duh. En het volgende topic heeft iets met seks in de titel, waardoor iedereen zijn/haar mond houdt en snel gaat slapen of over eten gaat postenquote:
Wat ís het?quote:Op maandag 15 december 2008 23:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oooh die heb ik!!!
Oh enne..met dat stemmetje van jou klinkt alles sjiek hoor. Dus.quote:Op maandag 15 december 2008 23:15 schreef conleche het volgende:
Over mijn huidige relatie doe ik geen mededelingen, dat vind ik niet sjiek,
Die op sex beluste troela's zeggen McAbba niet eens weltrusten!quote:
shame on me!quote:Op maandag 15 december 2008 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Die op sex beluste troela's zeggen McAbba niet eens weltrusten!![]()
En die gaat het al zo lastig krijgen om te slapen na dit topic!
quote:Op maandag 15 december 2008 23:28 schreef DarkElf het volgende:
Zo ik ga een slaapmutsje inschenken en daarna eens slapen...
Fijne nacht allen!
ik gok 10 minuten Greysquote:Op maandag 15 december 2008 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Die op sex beluste troela's zeggen McAbba niet eens weltrusten!![]()
En die gaat het al zo lastig krijgen om te slapen na dit topic!
Geen idee! De mijne komen bij Coenen vandaan maar je kan ook Hoyng proberen.quote:Op maandag 15 december 2008 23:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar kan ik kleine créme brulee schaaltjes kopenHema?
[ afbeelding ]
Wat willen we weten?quote:Op maandag 15 december 2008 23:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Conleche: willen we dat wel weten?
Que pasa?quote:Op maandag 15 december 2008 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen idee! De mijne komen bij Coenen vandaan maar je kan ook Hoyng proberen.
O datte! Ik dacht al dat je niet gecharmeerd was van het feit dat ik het ooit met pinkelmans had gedaanquote:Op maandag 15 december 2008 23:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Of McAbba echt is gaan slapen.
*checkt fotoboek*
Leuk!!quote:Op maandag 15 december 2008 23:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Want kijk ik had zo een leuk en geweldig idee
Ik ga voor kerst een grand dessert maken
mini créme brulee
mini tiramisu
mini appeltaart
bolletje ijs
zo iets
Ach, dat kan de beste overkomen.quote:Op maandag 15 december 2008 23:40 schreef conleche het volgende:
[..]
O datte! Ik dacht al dat je niet gecharmeerd was van het feit dat ik het ooit met pinkelmans had gedaan
Kan je daaraan zien of ie slaapt dan?quote:Op maandag 15 december 2008 23:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Of McAbba echt is gaan slapen.
*checkt fotoboek*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |