Precies... wat een nonsens.quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Zero2Nine het volgende:
Dit is een beetje hypocriet van Johan. Datzelfde gevoel van traditie zullen mensen bij Roda en Fortuna ook wel hebben.
Klopt, de clubs waar hij een binding mee heeft moeten absoluut blijven.quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Zero2Nine het volgende:
Dit is een beetje hypocriet van Johan. Datzelfde gevoel van traditie zullen mensen bij Roda en Fortuna ook wel hebben.
Welkom vriend!quote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik ben er net, helaas kon ik niet op tijd thuis zijn (joule).²
Dank je man. Was een raar weekend, ik moet mijn (degelijke) ei kwijt tijdens wedstrijden, en vanwege de ban kon ik deze niet kwijt.quote:
Jij instabiele boefje.quote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je man. Was een raar weekend, ik moet mijn (degelijke) ei kwijt tijdens wedstrijden, en vanwege de ban kon ik deze niet kwijt.²
Je hebt niet veel gemist vanavond.quote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch kijken we het elke week weerquote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Uitgekauwde praat wat we wekelijks weer moeten aanhoren. En dan nog die kansloze samenvattingen van de JL en tergende reclames tussendoor. Wat een tyfusprogramma is het toch.
Joule?quote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb niet alles gezien, maar het ietwat romige gelaat van Kessler spangt me niet.quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Zero2Nine het volgende:
Deze was wel met stip de saaiste van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |