Dennis hoef ik zeker niet te zien, maar misschien dat Stereo wel geinig is. Uiteraard ga ik ook even checken wat Veenstra allemaal aan het uitspoken is.quote:Op maandag 15 december 2008 22:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nope. Miss Montreal, Dennis en Stereo. Niet echt boeiend, vind ik. Ga dus alleen ff heen voor HMTV,
en ook nog ff kijken wat Veenstra precies aan 't doen is.
erg weirde plaat.quote:Op maandag 15 december 2008 22:44 schreef Timo20 het volgende:
heb `m gevonden (volgens mij) op youtube:
konden ze dat niet paar weken eerder aangeven die ouders van jequote:Op maandag 15 december 2008 22:55 schreef Noortje. het volgende:
Zojuist mailtje verstuurd naar iemand die dat gedoe van het callcenter regelde.
Tering hee wat baal ik hiervan.
Vraag het ze?quote:Op maandag 15 december 2008 22:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
konden ze dat niet paar weken eerder aangeven die ouders van je
Ik denk niet dat ze daarop zitten te wachten.quote:Op maandag 15 december 2008 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geef hun emailadres maar
Nice. Dat ga ik 's ff bekijken.quote:Op maandag 15 december 2008 23:11 schreef Dichterbijer het volgende:
Eindelijk wat foto's kunnen vinden van de bouw van het huis (alle lof voor www.bredavandaag.nl)
[..]
Ik hoorde 'm alleen net.quote:Op maandag 15 december 2008 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
2x de megahit binnen een half uur
wel fotos maken danquote:Op maandag 15 december 2008 23:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ga zaterdag er heen
En nu ga ik slapen.. warmte opzoeken van mijn vriendin
Bye!!quote:Op maandag 15 december 2008 23:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ga zaterdag er heen
En nu ga ik slapen.. warmte opzoeken van mijn vriendin
Ja, en ik ben al 14 uur van dat stomme schip afquote:
Nachtje goed slapen, dan is 't vast wel over.quote:Op maandag 15 december 2008 23:27 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja, en ik ben al 14 uur van dat stomme schip af![]()
Nu moet ik zeggen dat de deining op de terugweg wel erg hevig was, de halve boot was ook ziek (inclusief ik zelf). Morgen is het vast over.
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 15 december 2008 23:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nachtje goed slapen, dan is 't vast wel over.
Ik hoop voor je dat je geen waterbed hebt.![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 23:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
Gelukkig maar.![]()
Ik ga de boel afsluiten, en in bed nog ff verder luisteren. Weltrusten.
droom fijnquote:Op maandag 15 december 2008 23:53 schreef Brennel het volgende:
Ook jij bedankt voor de tips MaW
Ik ga lekker in m'n eigen bedje liggen. Zonder deining, zoemende ventilatie, deining, stijve nek van het slappe kussen en het stoten van knieën en ellebogen in het veel te smalle bedje. Fijn vooruitzicht![]()
Daar zijn toch FM-radio's voor uitgevonden (en onbeveiligde draadloze netwerken van burenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:59 schreef broer het volgende:
Mijn kabelboer heeft aangekondigd dat het internet er voor onderhoud vanaf één uur uit zal liggen. Nu kan ik L3nt niet luisteren.
Ohja, jij zat in het buitenland toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:27 schreef broer het volgende:
FM-radio's? Huh?
(En al mijn buren zijn superverstandig. Geen onbeveiligd netwerk te vinden...)
Nog maar 3 nachtjesquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:28 schreef D.Rose het volgende:
ik moest kloppen want de bel doet het niet
Ik bedoelde Lubbe i.p.v. Lubbenquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Markante man met markante stem
Hoi Hansquote:
Wahaha, goed onthoudenquote:Op dinsdag 16 december 2008 07:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog een paar uurtjes en jullie komen voorbijtijdens het ekdom feestje
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Je bent te goeder trouw als je je kaartje daar koopt."![]()
![]()
Nee, dan ben je niet te goeder trouw. Wie weet tegenwoordig nog niet dat je gewoon via officiële kanalen je kaartje moet aanschaffenDat je dan zelf meer dan 2 keer méér wil betalen (inclusief het risico van een ongeldig kaartje), is dan jouw probleem. Niet dat van Mojo. Goed dat ze dat nu juridisch proberen aan te pakken.
Yeah, vreselijk mooi. Ik hou alleen niet van dat eind...quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heerlijk kerstnummer , met die klokjes
Kun je wellicht quoten? Ik zie niet op welke post dit een reactie is?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Je bent te goeder trouw als je je kaartje daar koopt."![]()
![]()
Nee, dan ben je niet te goeder trouw. Wie weet tegenwoordig nog niet dat je gewoon via officiële kanalen je kaartje moet aanschaffenDat je dan zelf meer dan 2 keer méér wil betalen (inclusief het risico van een ongeldig kaartje), is dan jouw probleem. Niet dat van Mojo. Goed dat ze dat nu juridisch proberen aan te pakken.
Het nieuws om half 10quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kun je wellicht quoten? Ik zie niet op welke post dit een reactie is?
3fm nieuws quotequote:Op dinsdag 16 december 2008 09:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kun je wellicht quoten? Ik zie niet op welke post dit een reactie is?
Hee, ik ken t daar!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:13 schreef Dichterbijer het volgende:
Weer een nieuwe foto via www.bredavandaag.nl
Wanneer gaan wij daar dan iets drinken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hee, ik ken t daar!
Fijn, genoeg leuke kroegen rond de markt om lekker wat te gaan drinken
je kan daar om de hoek ook erg goed spareribs etenquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hee, ik ken t daar!
Fijn, genoeg leuke kroegen rond de markt om lekker wat te gaan drinken
Name a date!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:52 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij daar dan iets drinken?
Kijk eens in de OP. Heb je bij die link ook alleen maar wit beeld?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:00 schreef themauster het volgende:
Ik zie trouwens alleen maar wit beeld bij de webcam iemand het zelfde probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |