ALs wat ?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:08 schreef Smeich het volgende:
Ik heb in deze film meegespeeld![]()
![]()
![]()
Hij komt trouwens 2 april uit voor zover ik weet
Gisteren gezien, en ik vond hem tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was ook een stuk minder leuk.. begon zo goed.
Nee Joh, gelukkig niet zo'n standaard hollywood eindequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Dan moet je er zeker niet op gaan klikken. Anders weet je hoe de film zal eindigenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:12 schreef raaavi het volgende:
Spoilers zijn zo aantrekkelijk om op te klikken!en ik moet hem nog zien!
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee Joh, gelukkig niet zo'n standaard hollywood eindeGeen standaard hollywoodeinde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het andere veel minder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zat er nogal wat van die geforceerde sentimentaliteit in waarvan ik geen fan ben, maar dat hoort nu eenmaal bij de Amerikaanse rampenfilm.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Ja hoor, het zit er allemaal in: Nicolas Cage is "held" met een emotieloze blik, z`n vriend en collega die hem niet begrijpt, een klein eng meisje met lange zwarte haren, een groot en eng afgelegen huis,
veel actie (die er overigens wel ok uit ziet) en een ontzettend klef einde. Inderdaad, zo voorspelbaar als het klinkt is Knowing ook. En toch heeft het wel iets kijkbaars. Vooral het eerste gedeelte is best te doen. Daarna wordt het te lang gerekt en het einde is echt ontzettend klef, slecht en te lang.
IMDB Cijfer: 7,0/10
Mijn Cijfer: 5,7/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
quote:Op zondag 5 april 2009 23:00 schreef Stukjekaas het volgende:
Zaterdag gezien en hoewel ik er meer van had verwacht omdat de trailer veelbelovend was, heb ik ervan genotenVooral het acteerwerk van Nicolas Cage was deze keer weer erg goed. Er zat ook voldoende spanning in,
Het acteerwerk van Nicolas cage was weer erg goed??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem gisteren in een volle bioscoop zaal gezien en we hebben volop zitten lachen, zijn acteerwerk was lachwekkend slecht... 0 emotie, absurde acties, de scene bijvoorbeeld dat hij achter iemand aanrent met een honkbal knuppel? Het idee van de film vond ik vrij sterk, de uitwerking en het einde behoorlijk slecht. Het enige positieve waren de special effects, de matige muziek van Beltrami deed ook behoorlijk pijn aan mijn oren.
Oh Nicolas cage is en blijft een houten klaas.
Knowing: een mager 6je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De crash zelf was erg sterk, maar die brandende brokstukken daarna waren dan weer matig. Dat vuur was soms zo overduidelijk nep dat het storend werd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:16 schreef Mackenzie het volgende:
De special effects waren super, helemaal die vliegtuig crash. Echt indrukwekkend!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:16 schreef Mackenzie het volgende:
Ik vond het een goede film, alleen van het einde had ik iets meer verwacht. De special effects waren super, helemaal die vliegtuig crash. Echt indrukwekkend!Nee dat haalde ik er ook nog wel enigszins uit, het deed mij alleen wel veel denken aan die film The Forgotten, ook allemaal van die stoïcijnse mannetjes die niet konden praten, maar dat vond ik nog wel een sterk iets van de film, de uitwerking, en de opbouw naar het einde was echt om te huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, heb hem ook al neergeladenquote:Op zondag 29 maart 2009 19:17 schreef raaavi het volgende:
Hij is inmiddels al te downkoopen. bagger kwaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik de muziek wel een beetje misplaatst, maar de special effects waren erg mooi. Ik vond het einde niet eens zo erg cliché, maar de verwijzing naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was toch wel erg duidelijk.
Wat betreft de kwaliteit van het exemplaar wat ik "in handen heb gekregen"... de video was best goed (op een paar door het beeld lopende mensen na), alleen het geluid was vooral bij de stukken met een zware bas BIZAR slecht. Je hoorde amper het geluid nog. Maar algemene kwaliteit was erg goed.
Dit is dus zo'n voorbeeld van een film die ik zou kopen zodra hij op DVD uitkomt, ook al heb ik hem al gedownload.
EDIT:quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wie heeft trouwens vd week die schamele review gelezen in het ad?
Volgens het AD is het een slappe film zonder enig intressant einde.
En dat hij voor de rest in bv de Metro, en op div internet sites (imdb) een dikke vette voldoende krijgt.
Zijn ze retarded geworden bij het AD ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT2: Oh, ziet ik daar een dvdrip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door joepie91 op 12-04-2009 00:20:44 ]ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K![]()
Het AD heeft in dit geval gewoon gelijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wie heeft trouwens vd week die schamele review gelezen in het ad?
Volgens het AD is het een slappe film zonder enig intressant einde.
En dat hij voor de rest in bv de Metro, en op div internet sites (imdb) een dikke vette voldoende krijgt.
Zijn ze retarded geworden bij het AD ofzo?
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Ik vond m zelf ook idd op het eind te EO. Maar dat is denk ik ook wat de meningen zal verdelen over deze film. De sfx waren wel goed in orde![]()
![]()
Mja, ik vond het niet eens zo heel verschrikkelijk, al was het misschien wel net even wat te zoet in vergelijk met de rest van de film.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:43 schreef dapluiz het volgende:
Ik vond m zelf ook idd op het eind te EO. Maar dat is denk ik ook wat de meningen zal verdelen over deze film. De sfx waren wel goed in orde
Is er trouwens nog iemand die de moraal achter het verhaal te pakken heeft gekregen? Volgens mij iets in de trant van "we moeten het nog maar eens opnieuw proberen met de aarde, als je kijkt hoe verneukt het nu is."
Or something along those lines.
Oh, en je avatar is kaduuk.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K![]()
Tja, volgens mij ging het er nog niet eens om dat we het verneukt hadden, meer dat de aarde gewoon niet meer te redden wasquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:52 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Is er trouwens nog iemand die de moraal achter het verhaal te pakken heeft gekregen? Volgens mij iets in de trant van "we moeten het nog maar eens opnieuw proberen met de aarde, als je kijkt hoe verneukt het nu is."
Or something along those lines.
Oh, en je avatar is kaduuk.
En ja, i know, maar geen zin om me avatar ergens anders te uploaden![]()
![]()
Mooie Film die lekker weglijkt, maar was het toch net niet helemaal, 7 uit 10
Forum Opties Forumhop: Hop naar: