abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66273364
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:59 schreef Artbij het volgende:

[..]

Is goed dat ik een stoel met armleuning heb. Anders viel ik er nu nog een keer af.
Dit zijn toch wel de betere inhoudelijke discussies.....als jij niet eens meer een fatsoenlijk argument voor jouw standpunt aan kunt dragen, neem ik aan dat je tot inkeer gekomen bent en nu eindelijk inziet dat je ongelijk had. Een beetje een vreemde manier van jou om het toe te geven, maar ik ben blij dat je het wel inziet nu.
pi_66373112
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:38 schreef Artbij het volgende:

[..]

Als ik zo lees hoe gevaarlijk je baan wel niet is verbaas ik me erover dat je uberhaubt lang genoeg leeft om dit stuk te typen.

Verder moet ik zeggen dat ik zowat van mijn stoel flikker van het lachen. Waarom geven we flink geld uit aan CT-scans, MRI-scans en PET-scans als een mondhygienist(de persoon in kwestie maakt trouwens ongelofelijk veel stijlfouten in de zinnen waarin ze duren woorden tracht te gebruiken) aan onze tanden kan zien of we leukemie hebben. Ik stel voor dat we alle artsenopleidingen vervangen door een mondhygienisten cursus.

WTF mensenlevens in handen! Net als een taxi of bus chauffeur zeker, die heeft ook mensenlevens in handen. Jullie blijven oplichters.
Als je goed leest, heb ik het er niet over dat het beroep gevaarlijk is op mijn gezondheid in de zin van levensduur, maar levenskwaliteit. Je zoekt gewoon punten om een slappe dreun uit te delen. Lezers van jouw berichten merken meteen dat jouw insteek op mijn info hele laag is. Het feit dat ik spel/stijlfouten maak is in het kader van onderwerp niet van belang. Dat ik hier een komma of letter of verkeerde draai aan een zin geef boeit hen en mij niet.

Mijn info geeft duidelijkheid het verschil weer tussen de gebitsreiniging die de tandarts en tandartsassistente uitvoert en die de mondhygieniste (al dan niet parodontoloog) uitvoert. Tevens heb ik antwoord gegeven op de vraag over de tarieven en waarom deze hoog zijn voor deze beroepen. Een krokettenbakker, taxichauffeur en buschauffeur kun je niet vergelijken met een paramedici. Zij vallen niet onder de wet BIG. Daarentegen heeft een taxichauffeur een zeer goede salaris in tegenstelling tot een buschaffeur... maar goed.

Mijn inkomen verdedig ik hier trouwens niet mee. Ik wordt net als velen per uur betaald door mijn werkgever. Ik heb een normale uursalaris voor iemand van mijn leeftijd en werkervaring.

Oplichter? Ik? Boos dat je een verkeerde beroepskeuze hebt gemaakt? Nou wees maar niet boos. Het is echt niet zo lucratief als velen denken. De slijtage die je aan jouw lichaam krijgt is het echt niet waard. En ik hoor niemand over de rest van de medische sector die net zo duur, al dan niet duurder is. Met de eigen risico van 155 euro die we nu hebben zal iedereen het in zijn beurs voelen. Als je niet op de hoogte bent van de tarieven die in de medische zorg gelden,moet je helmaal niet praten en aanvallen. Klopt er zijn oplichters, maar scheer niet iedereen niet over 1 kam. De cassiere om de hoek stopt ook wel eens wat in haar broekzak, de accountant schuift ook met bedragen en zelfs de kroketbakker geeft je een dag oude kroket onder het mom van vers.

[ Bericht 1% gewijzigd door mondhygieniste op 23-02-2009 15:22:38 ]
pi_66388296
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:45 schreef zo-doe-je-dat het volgende:

[..]

Dit zijn toch wel de betere inhoudelijke discussies.....als jij niet eens meer een fatsoenlijk argument voor jouw standpunt aan kunt dragen, neem ik aan dat je tot inkeer gekomen bent en nu eindelijk inziet dat je ongelijk had. Een beetje een vreemde manier van jou om het toe te geven, maar ik ben blij dat je het wel inziet nu.
Kut, bij het lezen van deze reactie zit ik dus op een stoel zonder armleuningen. Lig ik toch in een keer op de grond zeg..........

De reden dat ik geen argumenten meer geef is dat ik me er eigenlijk niet zo druk om kan maken.

Dus, doeidoei.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_66388401
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:14 schreef mondhygieniste het volgende:

[..]

Als je goed leest, heb ik het er niet over dat het beroep gevaarlijk is op mijn gezondheid in de zin van levensduur, maar levenskwaliteit. Je zoekt gewoon punten om een slappe dreun uit te delen. Lezers van jouw berichten merken meteen dat jouw insteek op mijn info hele laag is. Het feit dat ik spel/stijlfouten maak is in het kader van onderwerp niet van belang. Dat ik hier een komma of letter of verkeerde draai aan een zin geef boeit hen en mij niet.

Mijn info geeft duidelijkheid het verschil weer tussen de gebitsreiniging die de tandarts en tandartsassistente uitvoert en die de mondhygieniste (al dan niet parodontoloog) uitvoert. Tevens heb ik antwoord gegeven op de vraag over de tarieven en waarom deze hoog zijn voor deze beroepen. Een krokettenbakker, taxichauffeur en buschauffeur kun je niet vergelijken met een paramedici. Zij vallen niet onder de wet BIG. Daarentegen heeft een taxichauffeur een zeer goede salaris in tegenstelling tot een buschaffeur... maar goed.

Mijn inkomen verdedig ik hier trouwens niet mee. Ik wordt net als velen per uur betaald door mijn werkgever. Ik heb een normale uursalaris voor iemand van mijn leeftijd en werkervaring.

Oplichter? Ik? Boos dat je een verkeerde beroepskeuze hebt gemaakt? Nou wees maar niet boos. Het is echt niet zo lucratief als velen denken. De slijtage die je aan jouw lichaam krijgt is het echt niet waard. En ik hoor niemand over de rest van de medische sector die net zo duur, al dan niet duurder is. Met de eigen risico van 155 euro die we nu hebben zal iedereen het in zijn beurs voelen. Als je niet op de hoogte bent van de tarieven die in de medische zorg gelden,moet je helmaal niet praten en aanvallen. Klopt er zijn oplichters, maar scheer niet iedereen niet over 1 kam. De cassiere om de hoek stopt ook wel eens wat in haar broekzak, de accountant schuift ook met bedragen en zelfs de kroketbakker geeft je een dag oude kroket onder het mom van vers.

Sorry, kost me te veel tijd om hier weer op te reageren.

Wel frappant trouwens dat je nadat je attent gemaakt word op je steil en spelfouten je er vervolgends oneindig veel meer maakt.

Neem aub niet de moeite om hierop te reageren. Ik doe het ook niet.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_66390445
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:33 schreef Artbij het volgende:

[..]

Sorry, kost me te veel tijd om hier weer op te reageren.

Wel frappant trouwens dat je nadat je attent gemaakt word op je steil en spelfouten je er vervolgends oneindig veel meer maakt.

Neem aub niet de moeite om hierop te reageren. Ik doe het ook niet.
pi_66391334
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:14 schreef mondhygieniste het volgende:

Waarom kun je dat niet vergelijken? Een krokettenbakker die zijn kroketten frituurt in afgewerkte motorolie speelt ook met levens.
pi_66391887
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:52 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Waarom kun je dat niet vergelijken? Een krokettenbakker die zijn kroketten frituurt in afgewerkte motorolie speelt ook met levens.
omdat die geen 50 euro rekent voor de 5 min dat ie bezig is.
  Redactie Games maandag 23 februari 2009 @ 23:11:48 #83
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_66392106
Lekker, maar een griepje kan ook terugtrekkend tandvlees veroorzaken en wortelkanaalbehandelingen zijn erg nasty, daar zijn ze voor.

Maar een beetje tandsteen en tandplak verwijderen, blijft een beetje overpriced als je het mij vraagt, zeker gezien de hoeveelheid tijd en inspanning die ze erin steken. Maar goed, dat er wat gezegd wordt over de codes, kijk ik dat nog even na. Ik moet nog een nieuwe mondhygiëniste zoeken omdat m'n oude vertrokken is..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_66394268
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:31 schreef Repeat het volgende:

[..]

Damn, nu verpest je de grap.
pi_66395038
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:14 schreef Artbij het volgende:

[..]

Damn, nu verpest je de grap.
Uh-huh.

Die andere fout in je reactie was zeker ook als grapje bedoeld?
pi_66398025
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:

Maar een beetje tandsteen en tandplak verwijderen, blijft een beetje overpriced als je het mij vraagt, zeker gezien de hoeveelheid tijd en inspanning die ze erin steken. Maar goed, dat er wat gezegd wordt over de codes, kijk ik dat nog even na. Ik moet nog een nieuwe mondhygiëniste zoeken omdat m'n oude vertrokken is..
Als jij zo ook tegen de mondhygiëniste praat snap ik wel dat de vorige vertrokken is en kan ik je bij dezen al vertellen dat je nieuwe het ook niet lang vol gaat houden.
pi_66398701
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:31 schreef mondhygieniste het volgende:
. Niet alleen omdat bacterien in de bloedbaan komen, maar ook omdat onze beroep een bloederige is, wij medicijnen voorschriijven (al dan via de tandarts/huisarts) en wij verdoving gebruiken.
sinds wanneer mag een mondhygieniste medicijnen voorschrijven????
pi_66400239
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:18 schreef duivelin1 het volgende:

[..]

sinds wanneer mag een mondhygieniste medicijnen voorschrijven????
Niet. Vandaar ook 'via de huisarts/tandarts'. Nu mag ook een tandarts praktisch niks voorschrijven, maar goed. In de praktjk bedoelt mevrouw wrs dat zij zegt: deze patient kan wel een pijnstiller gebruiken, waarna de tandarts dat fiatteert (na check); dan is 'wij schrijven voor' wel een erg rooskleurige voorstelling van zaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')