Ik vind het lekker .. paar plakjes appel erop .. jammiequote:Op maandag 15 december 2008 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt he? Ik vind het zoooo ranzig! Heb het 1x gegeten, maar was geen succes.
Ah de kloon van ontmaskerdquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het lekker .. paar plakjes appel erop .. jammie
oe... dat soort gedachtes verdring ik altijd het liefste......quote:Op maandag 15 december 2008 20:58 schreef hondjes het volgende:
dat is waar,,twee jaar nadat mijn broer was overleden, dacht ik...wat gek,,heb hem overleefd, terwijl hij twee jaar ouder was,
dat is dan raar, ineens ben je ouder dan je oudere broer...
Dat gaat vanzelluf, nog even en ik ben aan de beurt.........quote:Op maandag 15 december 2008 20:58 schreef hondjes het volgende:
dat is waar,,twee jaar nadat mijn broer was overleden, dacht ik...wat gek,,heb hem overleefd, terwijl hij twee jaar ouder was,
quote:
Ja zuipschuit, jij verdrinkt allesquote:Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oe... dat soort gedachtes verdring ik altijd het liefste......
Honda.........
quote:Op maandag 15 december 2008 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah...... dát gaat me nou net effe te ver........
![]()
daar hebben we écht Mark voor nodig......... dit was een ode voor Mark
niemand kan zijn plaats innemen dus als Mark er niet is moet je het zelf pakken Lies.....
tis niet anders.......![]()
jij aan de cola trouwens?zijn we niet van je gewend.......
pffffffffquote:Op maandag 15 december 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelluf, nog even en ik ben aan de beurt.........
Dan val je wel lekker snel af, dat dan weer wel
quote:Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oe... dat soort gedachtes verdring ik altijd het liefste......
Honda.........
quote:
Zet 'm dan ook niet op trillenquote:Op maandag 15 december 2008 21:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o fuck telefoon..... strakkies terug.........
Ohhh ja das maf.. en raar . Ik heb daar ooit een mooi verhaal over gelezen. Ging over vader en zoon. Je gaat door met je leven zeg maar . Zoon vond vader in het ijs en keek recht in zijn gezicht . Vader was jonger dan zijn zoon op dat moment toen hij stierf. Dat is raar. Waar en wat ik heb gelezen weet ik niet maar maakte indrukquote:Op maandag 15 december 2008 20:58 schreef hondjes het volgende:
Waarom jaag jij Soury weg lomperikquote:Op maandag 15 december 2008 21:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FAN!!!!
tot laters, nog een rondje rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |