SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door LeNeHe op 08-01-2009 19:55:23 (Oeps, sorry! ) ]I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Niconigger op 08-01-2009 19:09:43 ]
Maakt mij niet uit, ik lees altijd alles maar sommigen vinden het echt heel vervelend.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef LeNeHe het volgende:
Oeps, daar stond ik even niet bij stil Dizzy-Miss-Lizzy, heb het aangepast!
Ik ook nog niet maar het is nog vroegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:35 schreef marientje het volgende:
Ik kan hem nergens vinden...
Ellendequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:01 schreef Niconigger het volgende:
Hier ook de site bezig met onderhoudt
En bij die van andere sites staat steeds: Fake, you need password en zulks
Kijk je met Engelse subs? Die zijn vaak dezelfde dag nog uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:04 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb er zooooooo'n zin in!
Ik moet alleen wel een dagje langer wachten dan jullie omdat ik met subs moet kijken
Heel grappig, het zag er niet uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nice aflevering
Dat dansen van Derek
Ik kijk altijd op bierdopje.com en dan staat daar een linkje naar een NZB bestand, als dat niet is, dan ga ik naar EZTV.it, daar staat een linkje naar een torrentquote:
Echt hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:59 schreef Niconigger het volgende:
Oja Denny, het is nu wel mooi geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |