abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65352936
Aaawhhh mooie ep .
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:39:47 #277
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_65353908
Aah, dankje Babette! Ik verstond 'heaven or hell' niet. En sommige andere dingen ook niet zo goed. Ik zat in de trein te kijken op mn ipod en er zaten nogal wat mensen luidruchtig hun dag/middageten/kleur sokken te bespreken...
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:45:30 #278
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65354115
Wat een jankaflevering . En dat terwijl het nummer waar het naar vernoemd is zo vrolijk is .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:00:05 #279
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65354595
Ach, laat Death Row Guy toch lekker in het ziekenhuis sterven als ze daarmee een jongetje kunnen redden, principiële nonsens

Goede aflevering
pi_65354839
Kan iemand hier liplezen? Wil weten wat Meredith en Christina op het laatst tegen elkaar zeiden..
Noot noot.
pi_65354846
Ik vond Eric Stoltz (William, Death Row Guy) echt heel goed acteren. Vond de scene dat Meredith naar Derek loopt nadat ze de executie had gezien, erg heftig. En fantastisch dat Derek haar naar Cristina brengt.
Vond het wel funny, hij zegt, 'Meredith's in the car, she can't stop crying.' en dan zij: 'Did you propose?'
Tralalalaaa
pi_65355113
Volgende week geen aflevering zie ik

De promo van de volgende ep is er nu al (beetje vroeg..)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:20:59 #283
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65355199
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef Niconigger het volgende:

De promo van de volgende ep is er nu al (beetje vroeg..)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:24:25 #284
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_65355317
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef Niconigger het volgende:
volgens www.tv.com komt de eerstevolgende op 29/1 (volgende week dus) en daarna pas weer één op 12/2.... maar dat staat er al een tijdje dus misschien is 't veranderd...

http://www.tv.com/greys-anatomy/show/24440/episode.html (spoiler-alert)
pi_65355542
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:24 schreef babette21 het volgende:

[..]

volgens www.tv.com komt de eerstevolgende op 29/1 (volgende week dus) en daarna pas weer één op 12/2.... maar dat staat er al een tijdje dus misschien is 't veranderd...

http://www.tv.com/greys-anatomy/show/24440/episode.html (spoiler-alert)
Ik heb het van http://www.greysanatomyinsider.com/ (spoilers!).
Vrij recent dus ik denk dat de data veranderd zijn
Wel jammer though, als de rest van de afleveringen net zo zijn als de afgelopen paar
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:36:18 #286
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_65355683
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:32 schreef Niconigger het volgende:

[..]

Ik heb het van http://www.greysanatomyinsider.com/ (spoilers!).
Vrij recent dus ik denk dat de data veranderd zijn
he balen, ik zit er net zo lekker in...
pi_65361239
Wat een heerlijke jank-aflevering.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_65362337
Prima aflevering. Izzie is wel een erg domme doos dat ze na die hint van Denny ("you're a doctor") en het feit dat ze spoken ziet niet meteen doorheeft dat haar misschien lichamelijk iets mankeert.

Maar deze aflevering en de vorige twee zijn weer een flinke stap voorwaarts in de richting van het Grey's Anatomy waar ik van houd .
Amen.
pi_65364210
Eindelijk Meredith & Yang weer samen Ghehe.
Was idd een beetje veel huilen deze ep maar vond hem zo mooi!
Izzie zo "I'm sick..." Klonk wel heel zielig.
En Bailey, inderdaad een héle goeie actrice!
Jammer dat we nu weer ff moeten wachten maar dit is genoeg om wel even op te teren.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 02:55:21 #290
88233 Steve
Still the best.
pi_65366526
Yang en Hunt gaan voor beste koppel in televisieland. Wat een chemie. (al winnen Buffy en Angel dat natuurlijk )
Leuk dat gebroken-penisverhaal zo tussen al het gejank door.
Ik vond het verhaaltechnisch gezien wat minder dat Jackson toch nog leeft.... Dat 'you can go now'... zo mooi. Ik vond het 'jammer' dat zo'n moment verbroken wordt voor een goed einde.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:58:03 #291
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_65369097
Oowww wat een mooie aflevering! Ik kon niet meer stoppen met huilen!!!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 januari 2009 @ 22:28:30 #292
163650 Greys
pi_65370285
Yang en Hunt zijn inderdaad gewéldig samen! Ik kan nu al niet wachten om te zien hoe dat verder gaat met die twee. Hij maakt haar echt een 'meisje'. Toen hij vroeg of ze nogmaals met hem uit wil gaan, ondanks zijn problemen en zij ja zei, zagen we daarna zowaar een verlegen lachende Cristina

Ik vind Little Grey en Sloan nog steeds een heel ongeloofwaardig koppel, kan er niets aan doen De verhaallijn is wel grappig tussen al het drama door, maar die twee samen vind ik zo enorm niet bij elkaar passen!

De tranen sprongen regelmatig in mijn ogen, maar echt gehuild heb ik niet terwijl ik toch een enorme jankerd ben. Op welke momenten moesten jullie dan echt huilen? Ik vond het heftigste stukje 'You can go now' inderdaad en Bailey mag van mij een Emmy (zo heet het toch voor een tv-serie? ) krijgen, wát een actrice
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65370901
Ik moest huilen om Bailey in de OK, en toen Meredith stuk ging na de executie,
Ik vond dat sowieso een heftige scene, dat hij de zaal in keek en haar zag.
Wat een gruwelijke straf!

En ik moest heel erg lachen om Christina toen Derek haar vroeg naar Meredith te gaan die niet meer kon stoppen met huilen (Did you propose?)
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:45:33 #294
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_65370967
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Greys het volgende:

De tranen sprongen regelmatig in mijn ogen, maar echt gehuild heb ik niet terwijl ik toch een enorme jankerd ben. Op welke momenten moesten jullie dan echt huilen? Ik vond het heftigste stukje 'You can go now' inderdaad en Bailey mag van mij een Emmy (zo heet het toch voor een tv-serie? ) krijgen, wát een actrice
Even dacht ik dat ik het droog ging houden (op een brok in mijn keel na) maar........ toen Bailey brak toen brak ik ook, en ben ik niet meer opgehouden!
Ging net Desperate Housewives kijken en toen ging ik weer....
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 januari 2009 @ 23:05:57 #295
163650 Greys
pi_65371559
Oh ja wacht, toen de Chief zijn hand op Miranda's schouder legde en ze brak, toen moest ik ook wel flink slikken ja, was ook heftig. Misschien als ik alleen in de kamer was geweest dat ik het ook op een snikken had gezet hoor.

En dat Cristina vroeg 'Did you propose?' toen McDreamy zei dat Mer niet kon ophouden met huilen, dat was inderdaad super grappig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:13:58 #296
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65371766
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
Oh ja wacht, toen de Chief zijn hand op Miranda's schouder legde en ze brak, toen moest ik ook wel flink slikken ja, was ook heftig. Misschien als ik alleen in de kamer was geweest dat ik het ook op een snikken had gezet hoor.

En dat Cristina vroeg 'Did you propose?' toen McDreamy zei dat Mer niet kon ophouden met huilen, dat was inderdaad super grappig!
Ik hield het droog

totdatt Bailey tegen die moeder zei dat ze afscheid moest komen nemen van haar zoontje. Vooral dat "Mommy won't be mad" vond ik echt te zielig! Maar gelukkig liep het goed af

Ik vind Lexiie en McSteamy een leuk stelletje!
En McArmy blijft een scheetje
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Moderator zondag 25 januari 2009 @ 02:08:42 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65375798
Wow wat een aflevering Inderdaad behoorlijk heftig. Moest steeds bijna huilen maar kon het nog net inhouden. "You can go now", zo zielig Als hij dood was gegaan had ik wel flink moeten janken denk ik En die death row scene, vet heftig. Grey's is echt weer op het oude niveau
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 25 januari 2009 @ 02:37:50 #298
144213 Adidah
Het was wraak
pi_65376206
Dat het jongetje niet gewoon dood ging, was inderdaad een smet op de aflevering. Het was zo voorspelbaar dat ze alsnog een donor vonden. Beter was het als ze allemaal dood waren gegaan en Meredith en Derek weer dikke ruzie hadden gekregen.
  zondag 25 januari 2009 @ 02:42:39 #299
148174 Kantar
TV junkie.
pi_65376271
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 02:23 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het juist fijn dat alles in spoilertags staat. Ik snap echt niet waarom mensen spoilers willen weten, dan gaat de verrassing er toch af? Lezen jullie in een boek zeker ook meteen het einde?
Je snapt hopelijk dat mijn post sloeg op dat ik het gewoon irritant vind om een pagina in dit topic te openen om vervolgens alleen maar SPOILER, SPOILER, SPOILER, SPOILER, etc. te zien. Ik haat spoilers en hoef het dus ook zeker niet te weten, dus wat dat betreft zijn de tags erg fijn. Maar om nou 20 posts achter elkaar met alleen maar spoilertags te zien...

Maar goed, toch bedankt voor het gebruiken v/d tags als jullie het er dan toch over willen hebben.
quote:
Op zondag 25 januari 2009 02:37 schreef Adidah het volgende:
Beter was het als ze allemaal dood waren gegaan en Meredith en Derek weer dikke ruzie hadden gekregen.
Ja, want dat hebben we nog niet genoeg gezien in GA. Ik vond het juist wel leuk om te zien dat ze nu eens een keer als professionals met de situatie om konden gaan i.p.v. weer meteen ruzie te krijgen.
  Moderator zondag 25 januari 2009 @ 03:02:38 #300
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65376460
quote:
Op zondag 25 januari 2009 02:42 schreef Kantar het volgende:

[..]

Je snapt hopelijk dat mijn post sloeg op dat ik het gewoon irritant vind om een pagina in dit topic te openen om vervolgens alleen maar SPOILER, SPOILER, SPOILER, SPOILER, etc. te zien. Ik haat spoilers en hoef het dus ook zeker niet te weten, dus wat dat betreft zijn de tags erg fijn. Maar om nou 20 posts achter elkaar met alleen maar spoilertags te zien...

Maar goed, toch bedankt voor het gebruiken v/d tags als jullie het er dan toch over willen hebben.
[..]

Ja, want dat hebben we nog niet genoeg gezien in GA. Ik vond het juist wel leuk om te zien dat ze nu eens een keer als professionals met de situatie om konden gaan i.p.v. weer meteen ruzie te krijgen.
Ik reageerde niet op jou maar op iemand die zei dat de spoilertags niet gebruikt hoeven te worden Vind het ook irritant om een hele pagina vol spoilers te zien staan En ik snap gewoon echt niet wat de lol ervan is Ik vind het juist fijn om helemaal blanco een aflevering in te gaan. Als je vantevoren al had geweten dat die death row guy het overleefd en het jongetje uiteindelijk ook, dan is de aflevering toch niks meer aan? Daar zit juist de spanning in...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')