SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef Niconigger het volgende:
Volgende week geen aflevering zie ik![]()
De promo van de volgende ep is er nu al (beetje vroeg..)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens www.tv.com komt de eerstevolgende op 29/1 (volgende week dus) en daarna pas weer één op 12/2.... maar dat staat er al een tijdje dus misschien is 't veranderd...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef Niconigger het volgende:
Volgende week geen aflevering zie ik![]()
Ik heb het van http://www.greysanatomyinsider.com/ (spoilers!).quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens www.tv.com komt de eerstevolgende op 29/1 (volgende week dus) en daarna pas weer één op 12/2.... maar dat staat er al een tijdje dus misschien is 't veranderd...
http://www.tv.com/greys-anatomy/show/24440/episode.html (spoiler-alert)
he balen, ik zit er net zo lekker in...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:32 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Ik heb het van http://www.greysanatomyinsider.com/ (spoilers!).
Vrij recent dus ik denk dat de data veranderd zijn
Even dacht ik dat ik het droog ging houden (op een brok in mijn keel na) maar........ toen Bailey brak toen brak ik ook, en ben ik niet meer opgehouden!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
De tranen sprongen regelmatig in mijn ogen, maar echt gehuild heb ik niet terwijl ik toch een enorme jankerd ben. Op welke momenten moesten jullie dan echt huilen? Ik vond het heftigste stukje 'You can go now' inderdaad en Bailey mag van mij een Emmy (zo heet het toch voor een tv-serie?) krijgen, wát een actrice
Ik hield het droogquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
Oh ja wacht, toen de Chief zijn hand op Miranda's schouder legde en ze brak, toen moest ik ook wel flink slikken ja, was ook heftig. Misschien als ik alleen in de kamer was geweest dat ik het ook op een snikken had gezet hoor.
En dat Cristina vroeg 'Did you propose?' toen McDreamy zei dat Mer niet kon ophouden met huilen, dat was inderdaad super grappig!
Je snapt hopelijk dat mijn post sloeg op dat ik het gewoon irritant vind om een pagina in dit topic te openen om vervolgens alleen maar SPOILER, SPOILER, SPOILER, SPOILER, etc. te zien. Ik haat spoilers en hoef het dus ook zeker niet te weten, dus wat dat betreft zijn de tags erg fijn. Maar om nou 20 posts achter elkaar met alleen maar spoilertags te zien...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:23 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het juist fijn dat alles in spoilertags staat. Ik snap echt niet waarom mensen spoilers willen weten, dan gaat de verrassing er toch af? Lezen jullie in een boek zeker ook meteen het einde?
Ja, want dat hebben we nog niet genoeg gezien in GA. Ik vond het juist wel leuk om te zien dat ze nu eens een keer als professionals met de situatie om konden gaan i.p.v. weer meteen ruzie te krijgen.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:37 schreef Adidah het volgende:
Beter was het als ze allemaal dood waren gegaan en Meredith en Derek weer dikke ruzie hadden gekregen.
Ik reageerde niet op jou maar op iemand die zei dat de spoilertags niet gebruikt hoeven te wordenquote:Op zondag 25 januari 2009 02:42 schreef Kantar het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat mijn post sloeg op dat ik het gewoon irritant vind om een pagina in dit topic te openen om vervolgens alleen maar SPOILER, SPOILER, SPOILER, SPOILER, etc. te zien. Ik haat spoilers en hoef het dus ook zeker niet te weten, dus wat dat betreft zijn de tags erg fijn. Maar om nou 20 posts achter elkaar met alleen maar spoilertags te zien...![]()
Maar goed, toch bedankt voor het gebruiken v/d tags als jullie het er dan toch over willen hebben.
[..]
Ja, want dat hebben we nog niet genoeg gezien in GA. Ik vond het juist wel leuk om te zien dat ze nu eens een keer als professionals met de situatie om konden gaan i.p.v. weer meteen ruzie te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |