quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:59 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaha.. valt mee.
maar hier ben je wel gevaarlijk:
**zoekt oude foto**
**uploaden**
**posten:**
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:00 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe is die door rob goed gekeurd ?
[ afbeelding ]
hahaha jaaaaaaaa, ik heb het vanaochtend 3 keer gehoord op de radio!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:01 schreef Runx het volgende:
[..]
Koud hiermaar alles gaat goed hiero
'Swaffelen' is Woord van het jaar 2008
Goedemorgen Renequote:
Ja ik hoorde het op het nieuwsquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:01 schreef Runx het volgende:
[..]
Koud hiermaar alles gaat goed hiero
'Swaffelen' is Woord van het jaar 2008
Goedemorgenquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal
ja ik ook op de ontbijtnieuwsquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik ook op de ontbijtnieuwsen hoe ze dat uitlegden wat het betekende
haha neeh niet hier op Fok! had ik ook niet echt verwacht hierquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:02 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemorgen Rene
en heb je nog mooie bod gekregen op je rx7 ?
ja hahahah ik vind hem best wel grappig en goede nieuwslezer, hij maakt ook altijd grapjes met die verkeers informatiedienstquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja die Jan wist het mooi te brengen
Hij maakt altijd grapjes tussendoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja hahahah ik vind hem best wel grappig en goede nieuwslezer, hij maakt ook altijd grapjes met die verkeers informatiedienst
waar van ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:05 schreef renedis het volgende:
[..]
haha neeh niet hier op Fok! had ik ook niet echt verwacht hier
Ramtin, wat is jou achternaam eigenlijk? volgens mij ken ik je ECHT ergens van bedenk ik me
ja ik ook, is ook de einige programma waar ik na kijk sochtend, en als ik nog tijd heb sponsbob die 7.15 op komtquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij maakt altijd grapjes tussendoorik moet dan lachen
jan is een plaatsgenoot van mijquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja die Jan wist het mooi te brengen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jan is een plaatsgenoot van mij
ik kan het ook vertellen maar niet door vertellen héquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
heb je Jan weleens in het echt gezien?
Ik wil ook wel vertellen welke bekende NL bij mij in het plaatsje woont, maar dan
kan Renedis gelijk Sherlocken want ik woon in een mini durp
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaast?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:07 schreef Runx het volgende:
[..]
waar van ?mijn achternaam is moeilijker dan me voor naam Hint 1
jij bent de sherlock hier dus zoek het maar opnet als thomas buurmeisje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
sterker nog, mn moeder kent hem persoonlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel vertellen welke bekende NL bij mij in het plaatsje woont, maar dan
hahahaaquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waarquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sterker nog, mn moeder kent hem persoonlijk
je reputatie streeft jou vooruitquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:15 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahaa
wat is iedereen op z'n hoede laatste tijd zeg
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:13 schreef renedis het volgende:
[..]
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaast?
ik ben aan het zoeken, vind ik dit:gast wtf , ik heb geen hyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en als ik dit zou typen zou ik zeggen BLONDE meid een BLONDE
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
ik heb werkelijk echt geen idee, ik heb hem nog nooit ontmoetquote:
NEWSFLASH:quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je reputatie streeft jou vooruit
quote:Een man genaamd Rene heeft het voor elkaar gekregen om iedereen op het forum FOK! te stalken
woooow mag ik je moeder x keer aanrakenquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sterker nog, mn moeder kent hem persoonlijk
Hij lijkt me een aardige peer echt waarquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb werkelijk echt geen idee, ik heb hem nog nooit ontmoet![]()
hij lijkt me wel ok. hij heeft humor
yep m2 , lijkt me wel aardige kerel en grappigquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij lijkt me een aardige peer echt waarik moet echt vaak om hem lachen 's morgens
op het nieuws
Gaan we galgje spelen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:21 schreef Runx het volgende:
En heb je het al Rene ?
Zal ik het begin letter geven
ja lijkt er wel opquote:
So truequote:Op dinsdag 16 december 2008 08:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja...ik doe me best haha. Niet dat ik para ben ofzo en ik verraad altijd al veel te snel van alles
maar een beetje prive moet het blijven.
But keep on trying Sherlock
das 50 euro!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:18 schreef Runx het volgende:
[..]
woooow mag ik je moeder x keer aanraken
wel vet
ik wil ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:18 schreef Runx het volgende:
[..]
woooow mag ik je moeder x keer aanraken
wel vet
Mijn p00pquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mogguh peepz
[..]
So trueEnne good job on the poster, maar dat wist je al
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mogguh peepz
[..]
So trueEnne good job on the poster, maar dat wist je al
Mogguhquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:26 schreef Runx het volgende:
[..]
Mijn p00pgoedemorgen
alles goed ? ben je lekker aan het swaffelen?
OMG en terechtquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:29 schreef Runx het volgende:
Opa schiet op rappende negers![]()
![]()
![]()
![]()
omgWESTSIDE mofu
ja ik vind zijn columns echt geweldig. hulde aan joep!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:28 schreef debbie_19 het volgende:
Schoenbriefschoenmail
whahahaha WL luister je 3fm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |