Hehehe ja al die klote dingenquote:Op maandag 15 december 2008 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
naja ik heb er altijd last van
misschien komt het door mijn fobo ssssttt
dat zou ik de meest geniale actie ooit vinden.quote:Op maandag 15 december 2008 16:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor je dat je me niet ziet binnenkort want ik zal er 1 voor je regelen ook
wat vind jouw buurmeisje van die opblaasdingen ?quote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat zou ik de meest geniale actie ooit vinden.
veert lekkerquote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat vind jouw buurmeisje van die opblaasdingen ?
nee die houd van het echte werkquote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat vind jouw buurmeisje van die opblaasdingen ?
quote:Op maandag 15 december 2008 16:27 schreef Runx het volgende:
trouwens f5 fail had niet door dat we op pagina 2 zaten
oja en mafia 2 wort echt te vet nieuwe trailer is vandaag uitgekomen
thomas: ahh bedankt voor de herinneringquote:Op maandag 15 december 2008 16:31 schreef Runx het volgende:
ik ga lekker pipi machen![]()
thomas laterz want je bent nu vrij als je dat niet wist![]()
neuh lekker zacht en warm voor al in de winter, als je met je pipi er in moet is het lekker warm vandaarquote:
ik bedoelde nog 20 min dan ben ik vrij alleen had ik het net niet goed geformuleerdquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 16:36 schreef Runx het volgende:
[..]
ik bedoelde nog 20 min dan ben ik vrij alleen had ik het net niet goed geformuleerd
hij geeft je een lift naar de kinderboerderij ?>quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij geeft je een lift naar de kinderboerderij ?>
Lol nette actie van BTquote:Op maandag 15 december 2008 16:46 schreef Runx het volgende:
deze fobo is nog mooier dan die van mij
http://fotoboek.fok.nl/Breathtaking die pic er onder omg![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zag vanmorgen wel een dooie kat liggen![]()
wel triest. volgens mij doodgebeten door een hond ofzo![]()
niet dat dit een mooie aflsuiter is, maar moest het toch ff melden
ja ik wou hem oppakken, maja wat moet ik met dat beest. tis wel verschrikkelijjk voor de eigenaar.quote:
Dood is al dood hequote:Op maandag 15 december 2008 16:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wou hem oppakken, maja wat moet ik met dat beest. tis wel verschrikkelijjk voor de eigenaar.
ik hoop wel dat dat beest is weggehaald, anders kom ik hem zo weer tegen.
ja daar denk ik dus ook aan. de kat zag er goed verzorgd uit gewoon, voor zover dat dat kon.quote:Op maandag 15 december 2008 16:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dood is al dood he
Zeer slecht dat de eigenaar van de hond niks gedaan heeft....
Misschien was het katje wel van een gezinnetje met kinderen die er heel erg aan gehecht zijn...
Thxquote:Op maandag 15 december 2008 17:03 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben er ook vandoor. fijne avond nog moozzie![]()
Sgele, niet teveel zuipen vanavond heh![]()
bis morgen
Dat kan ik niet beloven hoor WLquote:Op maandag 15 december 2008 17:03 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben er ook vandoor. fijne avond nog moozzie![]()
Sgele, niet teveel zuipen vanavond heh![]()
bis morgen
Een willekeurige doos? Die zijn allemaal lichtbruinquote:Op maandag 15 december 2008 20:05 schreef Moozzie het volgende:
Het is lichtbruin en je kan er je shit in kwijt rara wat is het
Veel plezier daaroquote:Op maandag 15 december 2008 21:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Een willekeurige doos? Die zijn allemaal lichtbruin
Zo..ik ga de kroeg in![]()
![]()
de meeste zijn toch roze?quote:Op maandag 15 december 2008 21:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
Neej fout. Het is niet zomaar een doosquote:Op maandag 15 december 2008 21:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan ze logi nou vergetenquote:Op maandag 15 december 2008 23:46 schreef Crazy-p het volgende:
mist Logi op het plaatje
anyway.. film tijd.. ajuus
ik ben toch vrijquote:Op maandag 15 december 2008 23:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoe kan ze logi nou vergeten
Veel plezier
Moet jij niet naar bed eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |