maareh....zal die ervaring niet zo groots zijn...dat je boormachine in 't niet valt?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:04 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
krapuul,je zal je moer wel bedoelen!
tuurlijk kappitalistquote:Op woensdag 17 december 2008 14:05 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nee dan het gebaar: je geeft je vriend een goedkoop klote ding. nee dat laat echt blijken dat je veel om hem geeft. hij is het dus niet eens waard om iets goeds te geven, alleen het goedkoopste is goed genoeg voor hem
waarom heb je dit topic geopend eigenlijk? om te horen hoe goed het is dat je troep koopt?quote:
alsof ik als leek het van te voren al wist dat het troep isquote:Op woensdag 17 december 2008 14:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom heb je dit topic geopend eigenlijk? om te horen hoe goed het is dat je troep koopt?
eerder realist, iedereen die regelmatig klust weet dat je goed materiaal nodig hebt. goed materiaal maakt de klus die je wil doen vaak een heel stuk makkelijker en soms is de klus zelfs alleen maar te klaren met goed materiaal.quote:
als je je andere topic gelezen had had je kunnen zien dat de ervaringen met skil over het algemeen nou niet echt denderend zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 14:24 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
alsof ik als leek het van te voren al wist dat het troep is
ja maar meisje toch, koop dan iets waar je wel verstand van hebt. of koop iets van zijn merk. het is een beetje hetzelfde als ik een geurtje zou kopen voor mijn vriendin, waar ik het lievelingsmerk van ken, en dan thuiskom met kattenpis.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:24 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
alsof ik als leek het van te voren al wist dat het troep is
ik zou dat niet hoeven, zonde geld omdat je alles kan downen. je weet na een tijd toch wel wat je vriend of vriendin graag wil hebben? ik wel tenminste.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:28 schreef bluesparkle het volgende:
pakket cd's of dvd's.....altijd goed.
idd...logisch toch...quote:Op woensdag 17 december 2008 14:55 schreef jack4ya het volgende:
Nog maar eens hoe ik het zie...
Ze heeft een boormachine gekocht. Misschien niet het gewenste merk, maar so-fucking-what?!
Dan wordt het ding toch gewoon geruild?
Ze geeft er iig mee aan dat ze voor een cadeau aan een boormachine gedacht heeft... "Want die had ie nog graag"
En sorry hoor, maar om nou te zeggen dat ze alleen het goedkoopste voor d'r vent wenst
zeur niet kankerpit. ik heb gewoon gelijk.quote:Op maandag 22 december 2008 14:59 schreef La_Vita het volgende:
@ Zoalshetis
Wat ben jij een ongelooflijke kneus
Nee je hebt geen gelijk. Je bent een sneu ventje.quote:Op maandag 22 december 2008 18:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeur niet kankerpit. ik heb gewoon gelijk.
wat jij wil.quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Nee je hebt geen gelijk. Je bent een sneu ventje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |