tja daar moet je toch echt vrijgezel voor zijnquote:Op maandag 15 december 2008 14:38 schreef MASD het volgende:
Een goedkope callgirl en een kratje bier. Dat zou tof zijn.
nou hij is opzicht best snel tevreden....hij drinkt nooit,en een geurtje koop ik ook vaak zomaar als ik een goede bui hebquote:Op maandag 15 december 2008 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Hangt er een beetje vanaf wat voor persoon het is natuurlijk...
Mij zou je wel blij kunnen maken met een fles whisky of een lekker geurtje, maar dat verschilt natuurlijk ook weer per persoon
Degene die je dat heeft wijsgemaakt zouden ze tegen de muur moeten zettenquote:Op maandag 15 december 2008 14:39 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
tja daar moet je toch echt vrijgezel voor zijn
nou ik heb al zoiets leuk bedacht...iets onvergetelijks...maar wil er nog een kadoo bij doen....gewoon omdat ik van hem houquote:Op maandag 15 december 2008 14:43 schreef santax het volgende:
[..]
Degene die je dat heeft wijsgemaakt zouden ze tegen de muur moeten zetten![]()
Maareh, rond de 50-60 euro zeg je. Waarom geef je hem niet iets dat welliswaar niet echt tastbaar is, maar wellicht onvergetelijk. Ga met hem uiteten! Of naar een vreemd museum ofzo. Iets samen doen
Je bent wel lief volgens mijquote:Op maandag 15 december 2008 14:45 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nou ik heb al zoiets leuk bedacht...iets onvergetelijks...maar wil er nog een kadoo bij doen....gewoon omdat ik van hem hou
jawel klussen...en de benodigheden heeft hij allemaal...uhm ja voor de rest sporten ..maar ja daar heeft hij niet veel bij nodig hihihihiquote:Op maandag 15 december 2008 14:48 schreef santax het volgende:
[..]
Je bent wel lief volgens mij
Heeft ie geen hobbies trouwens?
Hmmz... lastig lastig. Klussen en sporten, klinkt wel als een stoere man, misschien is zoiets leuk: klikquote:Op maandag 15 december 2008 14:51 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
jawel klussen...en de benodigheden heeft hij allemaal...uhm ja voor de rest sporten ..maar ja daar heeft hij niet veel bij nodig hihihihi
ja maar hij krijgt al een ervaring dat is al kado voor hem...maar nu gewoon iets kleins maar wel leuk en origineelquote:Op maandag 15 december 2008 14:59 schreef De_Melkboer het volgende:
Ga eens lekker met hem zweefvliegen, of waterskieën of zo, als iemand alles al in bezit heeft kun je eigenlijk alleen nog maar ervaringen toevoegen
fantastisch boek idd!quote:Op maandag 15 december 2008 15:33 schreef Anosmie het volgende:
A short history of nearly everything - Bill Bryson
Een geweldig boek met allerlei heerlijke info over bijna alles..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |