Silva behouden! Martina lijkt me eigenlijk ook wel een leuke speler, maar weer net-niet. Zag het wel in hem zitten na zijn prestaties in Jong Ajax, maar op hoger niveau is 'ie niet toereikend denk ik. Alhoewel ik hem liever in de selectie zie dan Kennedy of Rommedahlquote:
martina hoeft niet weg toch?quote:Op maandag 15 december 2008 21:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
wanbeleid zeg, Martina mag weg en Elia moet komen?
Ach, jij vindt Elia eigenlijk maar een matige speler die geluk heeft met de vorm van Twentequote:Op maandag 15 december 2008 21:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
wanbeleid zeg, Martina mag weg en Elia moet komen?
no shitquote:Op maandag 15 december 2008 21:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alssie het in het 1e doet dan roept iedereen gelijk moord en brand![]()
zet Martina voorin bij Twente en veel verschil zal er niet in zittenquote:Op maandag 15 december 2008 21:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ach, jij vindt Elia eigenlijk maar een matige speler die geluk heeft met de vorm van Twente
ze zoeken nog scouts bij feyenoordquote:Op maandag 15 december 2008 22:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zet Martina voorin bij Twente en veel verschil zal er niet in zitten
ik ga feyenoord niet helpenquote:Op maandag 15 december 2008 22:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
ze zoeken nog scouts bij feyenoord
Martina is rechts Elia is linksquote:Op maandag 15 december 2008 22:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zet Martina voorin bij Twente en veel verschil zal er niet in zitten
quote:Op maandag 15 december 2008 21:52 schreef ub40_bboy het volgende:
2 miljoen voor Elia met Kennedy erbij.
Ah nu ben ik gerustgesteldquote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van Basten bedoelt ook Douglas. Hij vroeg aan Blind hoe heeft die neger van Twente, toen antwoordde Blind: "Elia!" Vandaar dus dit misverstand, Ajax haalt komende winterstop Douglas en niet Elia.
Elia - Cvitanich - Suarezquote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef RayMania het volgende:
Maar hoe zou de aanval er dan in hemelsnaam uit moeten zien met Elia?
Denk dat Marco met 5 aanvallers wilt gaan spelenquote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef RayMania het volgende:
Maar hoe zou de aanval er dan in hemelsnaam uit moeten zien met Elia?
En dan zit je dus met Enoh, Lindgren, Gabri, Aissati en Emanuelson voor de andere twee plekken op het middenveld? Dan heb je ook nog De Jong en Sarpong rondlopen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Elia - Cvitanich - Suarez
Mickey op tien.
Blind oogstte er veel succes mee.quote:Op maandag 15 december 2008 22:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Denk dat Marco met 5 aanvallers wilt gaan spelen.
Elia --- Sulejmani --- Cvitanich --- Suarez --- Leonardo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |