volgende weekquote:Op maandag 15 december 2008 09:58 schreef Runx het volgende:
wanneer is begint eigenlijk de kerstvakantie
Vrijdag om 11 uur sochtends voor mijquote:Op maandag 15 december 2008 09:58 schreef Runx het volgende:
wanneer is begint eigenlijk de kerstvakantie
fak ik moet ook nog mijn nieuwe ov ophalen en naar ib groep gaan omdat ik half jaar ga werken kijken wat ik daar kan/moet regelenquote:
lucky bastard ik heb niet eens een kerstvakantiequote:Op maandag 15 december 2008 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Vrijdag om 11 uur sochtends voor mij![]()
![]()
dat moet ik ook nogquote:Op maandag 15 december 2008 09:59 schreef Runx het volgende:
[..]
fak ik moet ook nog mijn nieuwe ov ophalen en naar ib groep gaan omdat ik half jaar ga werken kijken wat ik daar kan/moet regelenalleen ik heb geen tijd
homoquote:Op maandag 15 december 2008 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Vrijdag om 11 uur sochtends voor mij![]()
![]()
moeten we maar x keer samen gaan plannen jij wilt het zelfde als mij of ik wil het zelfde als jou is maar hoe je het bekijkt , maar we hebben de zelfde vraagquote:
geilquote:
of we melden het gewoon nietquote:Op maandag 15 december 2008 10:02 schreef Runx het volgende:
[..]
moeten we maar x keer samen gaan plannen jij wilt het zelfde als mij of ik wil het zelfde als jou is maar hoe je het bekijkt , maar we hebben de zelfde vraag
haha, verschil moet er wezenquote:Op maandag 15 december 2008 10:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
homo
ik heb alleen volgende week maandag vrij en 31 december
quote:Op maandag 15 december 2008 10:03 schreef Runx het volgende:
[..]
geilik niet
![]()
maar als ik het niet heb betekend het niet dat ik het niemand anders gun, dus geniet er maar van
ja dan krijg je een boetequote:Op maandag 15 december 2008 10:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
of we melden het gewoon niet
ach, ik kan straks een half jaar vrij nemen als ik wilquote:Op maandag 15 december 2008 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, verschil moet er wezen
ik heb de sterke drank al gehaald ook
LOL, jaquote:Op maandag 15 december 2008 10:05 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dan krijg je een boeteof we melden ons gewoon aan waar wij nu zitten om half jaar te gaan studeren alleen gaan we gewoon nooit naar les
ik heb nog staanquote:Op maandag 15 december 2008 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, verschil moet er wezen
ik heb de sterke drank al gehaald ook
oja kenker dat moet ik ook maar even regelen moet dat ook bij IB groep ? of moet dat op school geregeld worden ?quote:Op maandag 15 december 2008 10:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
LOL, ja
alleen maar voor ov
maar wel schoolgeld betalen
quote:Op maandag 15 december 2008 10:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ach, ik kan straks een half jaar vrij nemen als ik wil
moozzie ik kies jouquote:
Met een beetje geluk nog een uurtje of 2quote:
Jij wilt zo graag werkenquote:Op maandag 15 december 2008 10:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]had ik ook kunnen doen als ik geen werk had gezocht...
Lolz, ik zat er net aan te denken om een keer Mogguh Mooz te zeggen, aangezien je altijd tussen 10:00 en 10:30 online bent, maar je was me voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |