Ja, te slecht gewoon A!quote:Op maandag 15 december 2008 09:39 schreef Armageddon het volgende:
topic titel typo?
Joh, echt?quote:Op maandag 15 december 2008 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
gister nog een mooi stukkie sensatiejournalistiek over illegale hondengevechten in de USA op SBS6.
Nogsteeds een tikfout hoor Adelante.quote:
Een paar minuten per minuut toch?quote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Muts, van wie ik geen directrice mag zeggen als het een vrouwelijke directeur betreft, probeert nu meer sfeer in de kamer te brengen door een plastic kerstboompje van 20 cm hoog met lampjes neer te zetten.
Sfeer zou een stuk verbeteren als ze eens een paar minuten haar mond dicht hield.
Die Rrrrrrrrrr staat toch voor Reconstructie.quote:Op maandag 15 december 2008 12:22 schreef Adelante het volgende:
En de Rrrrrrrrrrrr staat voor Rudolf ofzo.
een kerstboom met armpjes? zingt ie ook nog?quote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Muts, van wie ik geen directrice mag zeggen als het een vrouwelijke directeur betreft, probeert nu meer sfeer in de kamer te brengen door een plastic kerstboompje van 20 cm hoog met lampjes neer te zetten.
Sfeer zou een stuk verbeteren als ze eens een paar minuten haar mond dicht hield.
Ik ben allochtoon, zelfs na 20 jaar nogquote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nogsteeds een tikfout hoor Adelante.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |