quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 00:44 schreef Apfelsaft het volgende:
* Apfelsaft Wacht op volgende paint ban van Elmostyle
Wie ben jij eigenlijk en waarom zit je hier in de SCquote:Op maandag 15 december 2008 00:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je moet minstens 20 jailbait wijven posten om je naam te zuiveren
![]()
En Crane kap nou eens met posten gast
Wat zit je nou geobsedeerd allemaal dingen "tegen" mij te posten?quote:Op maandag 15 december 2008 00:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk en waarom zit je hier in de SCMoet je niet naar PUB ofzo?
Jajong is een idioot die ik nooit wat aangedaan heb, op een keer schelden op z'n voetbalclub na.quote:Op maandag 15 december 2008 00:44 schreef Biels het volgende:
Jajong heeft al een ban te pakken, dus dat scheelt voor je
Dat zijn de boys uit Raalte. Ik kan niet kiezen welkequote:Op maandag 15 december 2008 00:46 schreef Allure_ het volgende:
En nu moet de lekkerste van SC zijn foto plaaten!
Wat kom jij tof doen, newbie ?quote:Op maandag 15 december 2008 00:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je moet minstens 20 jailbait wijven posten om je naam te zuiveren
![]()
En Crane kap nou eens met posten gast
Hij heeft gelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 00:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat zit je nou geobsedeerd allemaal dingen "tegen" mij te posten?
Ben je jaloers op mijn trui ofzo?![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat kom jij tof doen, newbie ?
Jij dusquote:Op maandag 15 december 2008 00:46 schreef Allure_ het volgende:
En nu moet de lekkerste van SC zijn foto plaaten!
Ik ben BKquote:Op maandag 15 december 2008 00:48 schreef Crane het volgende:
BG ik negeer je niet. Ik heb toch al uitleg gegeven?
quote:Op maandag 15 december 2008 00:49 schreef Crane het volgende:
Allure_, sowieso moet jij je mond eens houden nu. Een vrouw zonder FB die op Fok post zondagnacht, dat kan al helemaaal niet veel zijn.Oprotten dus, snol.
Wehehe nu komt hetquote:Op maandag 15 december 2008 00:49 schreef Crane het volgende:
Allure_, sowieso moet jij je mond eens houden nu. Een vrouw zonder FB die op Fok post zondagnacht, dat kan al helemaaal niet veel zijn.Oprotten dus, snol.
Hmm die pics die ik heb gezien van haar waren bestquote:Op maandag 15 december 2008 00:49 schreef Crane het volgende:
Moet haast wel minder zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen idee. Dat probeer ik nu dus te berekenen.
Tja ik weet 't niet. Oh en DutchErrorist doe eens lief tegen Allure_quote:Op maandag 15 december 2008 00:49 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik bedoel van het mannelijk geslacht.
Hoiquote:Op maandag 15 december 2008 00:49 schreef Biogarde het volgende:
Hoi.
Mijn achterneef is toch de neef van mijn moeder?quote:Op maandag 15 december 2008 00:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moet haast wel minder zijn.
Want jou achternicht/neef is nog weer een stap verder dan de nicht/neef van je moeder.
Waarom wil je het eigenlijk uberhaupt weten?
EDIT: O ik zie de reden al
Ja, en dat helptquote:
Je moet ook gewoon weten wanneer je iets wel kan doen en wanneer nietquote:
ik heb gewoon rsi klachtenquote:
Ik kon net aanwaaien joh.quote:
Achteroom toch?quote:Op maandag 15 december 2008 00:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn achterneef is toch de neef van mijn moeder?
Ja. Er is een foto die je zo vaak mogelijk moet posten. Succes.quote:Op maandag 15 december 2008 00:54 schreef kurk_droog het volgende:
Is het vanavond onbestraft baggeren?
Jij start?quote:Op maandag 15 december 2008 00:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja. Er is een foto die je zo vaak mogelijk moet posten. Succes.
Done thatquote:Op maandag 15 december 2008 00:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja. Er is een foto die je zo vaak mogelijk moet posten. Succes.
Ik ben in de war. Als Pim Fortuyn de neef van mijn moeder is. Wat is hij dan van mij?quote:
Achterneef.quote:Op maandag 15 december 2008 00:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben in de war. Als Pim Fortuyn de neef van mijn moeder is. Wat is hij dan van mij?
Verre familiequote:Op maandag 15 december 2008 00:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben in de war. Als Pim Fortuyn de neef van mijn moeder is. Wat is hij dan van mij?
Je hebt nu wel vaak genoeg gezegd dat je familie van pim fortuyn bent, kneus.quote:Op maandag 15 december 2008 00:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Achteroom.quote:Op maandag 15 december 2008 00:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:DutchErrorist. Elmostyle, GasTurbine, Jajong, NoelGallagher en reetveter liggen er een week af wegens het blijven posten van userfoto's om te bashen na vershillende waarschuwingen.
quote:Op maandag 15 december 2008 00:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Je hebt helemaal gelijk, ik ben graflelijk en bovenal kansloos omdat ik voor het eerst in 4 dagen even rustig wil internetten, aangezien ik mijn social life liever eerst de voorkeur geef.
Maar dan nog, aan die kankerkop van jou kan dan ook echt helemaal niemand tippen.
Precies, of meer bagger nu de bazen weg zjnquote:Op maandag 15 december 2008 00:59 schreef Fascination het volgende:
Wordt het nog rustiger in de SC![]()
.
*Proestquote:Op maandag 15 december 2008 00:59 schreef Biels het volgende:
Allure_ is echt het toonbeeld van schattige meisje-meisje.
Het is de neef van mijn moeder.quote:Op maandag 15 december 2008 00:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zou zweren dat het je achteroom is.
Kind daarvan is je achterachterneef/nicht
Zoon/dochter van je neef is achterneef/nicht
Dat bedoelde ik, sorry. Je vroeg of ik hier wat 'goede' foto's wilde posten, maar zoals ik al zei wil ik foto's en privé-gegevens zo ver mogelijk van Fok gescheiden houden. Zeker ook omdat ik weet waartoe mensen hier in staat zijn.quote:
Was...quote:Op maandag 15 december 2008 01:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is de neef van mijn moeder.
Mijn opa de vader van mijn moeder is de oom van Pim.
Pim is dus een kind van een broer van mijn opa.
Verwarrend allemaal.
Nou, één ding is dan voor mij wel duidelijk en dat is dat je dan sowieso minder dan 12,5% verwant bent!quote:Op maandag 15 december 2008 01:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is de neef van mijn moeder.
Mijn opa de vader van mijn moeder is de oom van Pim.
Pim is dus een kind van een broer van mijn opa.
Verwarrend allemaal.
quote:
Ja en dat tegen zo'n lieverdje als jijquote:Op maandag 15 december 2008 01:02 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, sorry. Je vroeg of ik hier wat 'goede' foto's wilde posten, maar zoals ik al zei wil ik foto's en privé-gegevens zo ver mogelijk van Fok gescheiden houden. Zeker ook omdat ik weet waartoe mensen hier in staat zijn.
quote:
Kan die toch nog bij jou gaan FOKkenquote:
Rot maar weer op naar je kamp, manwijf.quote:Op maandag 15 december 2008 00:59 schreef Allure_ het volgende:
Maar dan nog, aan die kankerkop van jou kan dan ook echt helemaal niemand tippen.
Ja precies, 't is nooit goedquote:Op maandag 15 december 2008 01:03 schreef Allure_ het volgende:
Als ik geen foto's in m'n fotoboek zet ben ik lelijk, als ik ze er wel in zet dan ben ik een kudo geilende hoer die aandacht wil.
Fijn dat iedereen me hier ook zo goed kent. Biels? Nooit van gehoord.
Het was een grapje yo, ontspanquote:Op maandag 15 december 2008 01:03 schreef Allure_ het volgende:
Als ik geen foto's in m'n fotoboek zet ben ik lelijk, als ik ze er wel in zet dan ben ik een kudo geilende hoer die aandacht wil.
Fijn dat iedereen me hier ook zo goed kent. Biels? Nooit van gehoord.
Crane ouwe baas, alles kids?quote:Op maandag 15 december 2008 01:02 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, sorry. Je vroeg of ik hier wat 'goede' foto's wilde posten, maar zoals ik al zei wil ik foto's en privé-gegevens zo ver mogelijk van Fok gescheiden houden. Zeker ook omdat ik weet waartoe mensen hier in staat zijn.
quote:Op maandag 15 december 2008 01:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Rot maar weer op naar je kamp, manwijf.
Hoe, hij heeft een banquote:Op maandag 15 december 2008 01:03 schreef sezten het volgende:
[..]
Kan die toch nog bij jou gaan FOKken
Tegen mij is nog nooit wat gedaan, tegen een andere (hier niet zo'n bekende) user wel. Overigens is dat ook een reden ja, dat ik m'n gegevens hier weg wil houden. Ik heb nogal eens een pittige 'discussie' hier en ik heb geen zin om die naar m'n privé-leven.quote:Op maandag 15 december 2008 01:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja en dat tegen zo'n lieverdje als jij
IK HAAL M'N FAMILIE D'R BIJ EN DIE STEKEN JOU MET EEN STILETTO NEER IN JE DIKKE VET SPEKNEK!quote:Op maandag 15 december 2008 01:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Rot maar weer op naar je kamp, manwijf.
Heeftie een ban op jou account?quote:
Weet je zeker dat dat de echte reden is?quote:Op maandag 15 december 2008 01:06 schreef Crane het volgende:
[..]
Tegen mij is nog nooit wat gedaan, tegen een andere (hier niet zo'n bekende) user wel. Overigens is dat ook een reden ja, dat ik m'n gegevens hier weg wil houden. Ik heb nogal eens een pittige 'discussie' hier en ik heb geen zin om die naar m'n privé-leven.
Té doorzichtigquote:
Ik post hier al langer hoor, er kan gecontroleerd worden met IP's. Ik ben toch echt geen kloon.quote:Op maandag 15 december 2008 01:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Té doorzichtig
Ik verwacht HeroinJunk deze week nog wel vaker tezien
Ja.quote:Op maandag 15 december 2008 01:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat de echte reden is?
Je uiterlijk is niet één van de redenen dat je niet wil dat mensen je foto's zien?quote:
Uhhh in mijn theorie nietquote:Op maandag 15 december 2008 01:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is.
Omdat hij dood is is hij geen familie meer?
whehehehquote:Op maandag 15 december 2008 01:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op zijn eigen account, ik ga m'n ww niet geven aan hem, want dan heb ik ook een ban
Weet ik. Zo bedoelde ik t ook nietquote:Op maandag 15 december 2008 01:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik post hier al langer hoor, er kan gecontroleerd worden met IP's. Ik ben toch echt geen kloon.
Er valt weinig bij te lezen.quote:
je zou niet durven stouterikquote:Op maandag 15 december 2008 01:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik post hier al langer hoor, er kan gecontroleerd worden met IP's. Ik ben toch echt geen kloon.
Je moet niet denken dat je iemands uiterlijk kent na 1 foto.quote:Op maandag 15 december 2008 01:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je uiterlijk is niet één van de redenen dat je niet wil dat mensen je foto's zien?
Over negen maanden perst zij er inderdaad 10 uitquote:Op maandag 15 december 2008 01:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, geboortegolf over 9 maanden?
Omg. Dus als je vader dood is is je vader niet meer maar was het je vader?quote:Op maandag 15 december 2008 01:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Uhhh in mijn theorie nietmaar dat ben ík maar.
By the weg, Allure, wat betekent dat, ik gok portugees, "Tenho desejos maiores."?
Haha, dan is het goed.quote:Op maandag 15 december 2008 01:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Weet ik. Zo bedoelde ik t ook niet
quote:Op maandag 15 december 2008 01:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Over negen maanden perst zij er inderdaad 10 uit
Duidelijker dan deze foto kan niet hoor dikkie dikquote:Op maandag 15 december 2008 01:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat je iemands uiterlijk kent na 1 foto.
Hoax, NG heeft geen vriendin en jij bent gewoon zijn kloon!quote:
Wat is dan het verhaal achter deze foto? Aangereden door een vrachtwagen? Aangevallen door een sabeltandtijger? Gevochten met een grizzlybeer?quote:Op maandag 15 december 2008 01:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat je iemands uiterlijk kent na 1 foto.
Waar blijven die foto's van jou?quote:Op maandag 15 december 2008 01:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Duidelijker dan deze foto kan niet hoor dikkie dik.
Kijk in z'n fobo, sukkelquote:Op maandag 15 december 2008 01:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoax, NG heeft geen vriendin en jij bent gewoon zijn kloon!
Try Babelfish zou ik zeggen.quote:Op maandag 15 december 2008 01:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Uhhh in mijn theorie nietmaar dat ben ík maar.
By the weg, Allure, wat betekent dat, ik gok portugees, "Tenho desejos maiores."?
quote:Op maandag 15 december 2008 01:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat is dan het verhaal achter deze foto? Aangereden door een vrachtwagen? Aangevallen door een sabeltandtijger? Gevochten met een grizzlybeer?
Ja dat las ik in dat topic dat op slot ging.quote:Op maandag 15 december 2008 01:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Er valt weinig bij te lezen.![]()
Er is een foto van Crane gepost, dat is het hele ding![]()
Sorry, maar ja. (Nu pak je ook gelijk het ergste geval eruit in mijn familiequote:Op maandag 15 december 2008 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omg. Dus als je vader dood is is je vader niet meer maar was het je vader?
Ik heb toch al toegegeven dat ik lelijk ben dikkie, geen reden voor mij dus om mezelf voor schut te zetten op internetquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 01:12 schreef OnorTurko het volgende:
Wat een lage streken hier
en nog een kloonquote:Op maandag 15 december 2008 01:12 schreef OnorTurko het volgende:
Wat een lage streken hier
Ook vooral niet gewoon vertellen hequote:
Laat dan maarquote:
Du Onurquote:
Zoals ik al zei; ik wil hier dat niet. Voor andere pics kijk je maar op m'n hyves.quote:Op maandag 15 december 2008 01:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb toch al toegegeven dat ik lelijk ben dikkie, geen reden voor mij dus om mezelf voor schut te zetten op internet.
Als je nu echt een baas bent, dan post je nog een foto van jezelf. Zo niet, blijf je gewoon hondslelijk.
Jij bent goed hard gemeen.quote:Op maandag 15 december 2008 01:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb toch al toegegeven dat ik lelijk ben dikkie, geen reden voor mij dus om mezelf voor schut te zetten op internet.
Als je nu echt een baas bent, dan post je nog een foto van jezelf. Zo niet, blijf je gewoon hondslelijk.
Als jij zo denkt moet je dat gewoon doen hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 01:12 schreef sezten het volgende:
[..]
Sorry, maar ja. (Nu pak je ook gelijk het ergste geval eruit in mijn familie)
Dan wás het mijn vader ja
Als je later een foto aan je kinderen laat zien zeg je ook niet 'kijk dat ben ik' maar 'kijk dat was ik'. nouja.. ik zou dat in ieder geval zo zeggenach
Dan houden we het op IS, omdat het familie van jou IS
hoeveel tonnen?quote:Op maandag 15 december 2008 01:12 schreef Crane het volgende:
[..]
![]()
Nee, dodelijk vermoeid, slechte kleren aan en flink wat bier op.
hehe, dankje (denk ik)quote:Op maandag 15 december 2008 01:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als jij zo denkt moet je dat gewoon doen hoor.Ik vind het gewoon een bijzondere manier van denken.
quote:Op maandag 15 december 2008 01:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ook vooral niet gewoon vertellen he![]()
Wat ben jij onaardig
Vind je.quote:
quote:
Moet je me wel een link geven. Ik ga niet als een idioot die afthanse site af speuren.quote:Op maandag 15 december 2008 01:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; ik wil hier dat niet. Voor andere pics kijk je maar op m'n hyves.
Ik vind je helemaal geweldigquote:Op maandag 15 december 2008 01:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; ik wil hier dat niet. Voor andere pics kijk je maar op m'n hyves.
Boeruhhhquote:Op maandag 15 december 2008 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja, ik ben echt nog een nuchtere boerenhollander.
Is eens wat anders dan de gemiddelde lieve schattige Nederlandse chimeidquote:
Mag ik hier niet komen ?quote:Op maandag 15 december 2008 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hier?Wie heeft je gestuurd? Zeg!
quote:Op maandag 15 december 2008 01:20 schreef BigKahuna het volgende:
Crane is maar 1937x bekeken en heeft al meer dan 2 jaar hyves!
Ik denk dat ik een topic ga maken hierover, hij is sociaal geïsoleerd!
Volgens mijn hyves ben ik ergerquote:Op maandag 15 december 2008 01:20 schreef BigKahuna het volgende:
op = op op op op opruiming?quote:Op maandag 15 december 2008 01:22 schreef MarkM het volgende:
Ik heb nog wel een kloon in de aanbieding.
Heul wel, maar je bent er niet vaak. En dat je tenmidde van een Crane rel verschijnt is verdacht.quote:
quote:
Ja ik bedoel ik ben 13000 keer bekeken, maarja ik ben dan ook geen alternatieve metalhead, ik draag ook geen drakenshirts en ik ga naar housefeesten. Maarja nu zal je me wel haten omdat de gemiddelde fokker nogal haat op mooiboys.quote:
Waarom?quote:Op maandag 15 december 2008 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heul wel, maar je bent er niet vaak. En dat je tenmidde van een Crane rel verschijnt is verdacht.
Ik ben er nooit omdat het normaal een kneuzenbende bij elkaar is, maar er is voor de rest helemaal niemand dus ik denk ik waag het eropquote:Op maandag 15 december 2008 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heul wel, maar je bent er niet vaak. En dat je tenmidde van een Crane rel verschijnt is verdacht.
13000quote:Op maandag 15 december 2008 01:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Ja ik bedoel ik ben 13000 keer bekeken, maarja ik ben dan ook geen alternatieve metalhead, ik draag ook geen drakenshirts en ik ga naar housefeesten. Maarja nu zal je me wel haten omdat de gemiddelde fokker nogal haat op mooiboys.
Linkquote:Op maandag 15 december 2008 01:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Ja ik bedoel ik ben 13000 keer bekeken, maarja ik ben dan ook geen alternatieve metalhead, ik draag ook geen drakenshirts en ik ga naar housefeesten. Maarja nu zal je me wel haten omdat de gemiddelde fokker nogal haat op mooiboys.
Al die sletjes hebben mijn hyves als hun startpagina, jwz.quote:Op maandag 15 december 2008 01:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
13000Iemand zit zich hier met een kloon account te f5'en
Ik heb er maar 9000
Hihi, nu hoor je er ook bij.quote:Op maandag 15 december 2008 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben er nooit omdat het normaal een kneuzenbende bij elkaar is, maar er is voor de rest helemaal niemand dus ik denk ik waag het erop
Waar komt die link mij - mooiboys toch vandaan? Net zoals het idee dat ik wat tegen WO'ers zou hebben.quote:Op maandag 15 december 2008 01:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 15 december 2008 01:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar m'n fotoboek heeft meer dan 20.000 views telt dat ook mee ?
Ik heb het puur over mezelf.quote:Op maandag 15 december 2008 01:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Waar komt die link mij - mooiboys toch vandaan? Net zoals het idee dat ik wat tegen WO'ers zou hebben.
Omdat meesten jou associeeren met het bashen van gitaarmuziek, en dribbel speelt in een bandquote:
Heheahehaehahaquote:Op maandag 15 december 2008 01:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat meesten jou associeeren met het bashen van gitaarmuziek, en dribbel speelt in een band
Die hele kiet stroomt dan spontaan leegquote:Op maandag 15 december 2008 01:26 schreef afcajos het volgende:
Crane, kom je vrijdagmiddag een biertje doen in timeless? allemaal 16 jarige sletjes daar
Ah zo. Ik kende die user niet eens.quote:Op maandag 15 december 2008 01:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat meesten jou associeeren met het bashen van gitaarmuziek, en dribbel speelt in een band
Josselaarquote:Op maandag 15 december 2008 01:26 schreef afcajos het volgende:
Crane, kom je vrijdagmiddag een biertje doen in timeless? allemaal 16 jarige sletjes daar
Ik ook.quote:Op maandag 15 december 2008 01:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heheahehaehaha
Ik speel zelf gitaar, ongelooflijke kankerkneus!!!!!!
Ik kom ook, dealquote:Op maandag 15 december 2008 01:26 schreef afcajos het volgende:
Ja maar dan ga je straks ook gemene opmerkingen over mij makenquote:Op maandag 15 december 2008 01:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt mij ook gezien? Dan is 't toch niet wereldvreemd dat ik jou ook wil zien?
Ik heb alleen een gitaar en een lege flightcase omdat je dan aandacht krijgt als je in de trein staatquote:Op maandag 15 december 2008 01:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik loop d'r sowieso wel eens rond als we op vrijdagmiddag niets beters te doen hebben.quote:Op maandag 15 december 2008 01:26 schreef afcajos het volgende:
Om plaats te maken voor meester jos jaquote:Op maandag 15 december 2008 01:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die hele kiet stroomt dan spontaan leeg.
Oke, nu hou ik op.
Te vroeg gejuicht.quote:Op maandag 15 december 2008 01:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die hele kiet stroomt dan spontaan leeg.
Oke, nu hou ik op.
Je kan mij herkennen aan mn metalshirtquote:Op maandag 15 december 2008 01:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik loop d'r sowieso wel eens rond als we op vrijdagmiddag niets beters te doen hebben.Wie weet!
Jij draagt voetbalshirts in het openbaarquote:Op maandag 15 december 2008 01:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je kan mij herkennen aan mn metalshirt![]()
![]()
Moet ik toch eens die van mij de trein mee in nemen.quote:Op maandag 15 december 2008 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen een gitaar en een lege flightcase omdat je dan aandacht krijgt als je in de trein staat
Oh dat lafjes afzetten met wat slecht gemikte oneliners is al bashen tegenwoordigquote:Op maandag 15 december 2008 01:29 schreef Allure_ het volgende:
Oh Crane, ik heb je hyves bekeken en zag enkel je hoofdfoto. Het mouwloze Ronnie shirtje en je enorme net niet hippe zonnebril vind ik nog steeds op z'n zachtst gezegd geen gezicht.
Ik heb overigens absoluut geen haat jegens je, ik bash mensen gewoon wanneer me dat uitkomt.
Whehe.quote:Op maandag 15 december 2008 01:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ja, vooral dat zeggen.quote:Op maandag 15 december 2008 01:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
Doe eens interpunctie gebruiken, anders valt het zo snel op.
quote:Op maandag 15 december 2008 01:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, wat een wereldvreemde sociale outcast ben ik toch ookquote:Op maandag 15 december 2008 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij draagt voetbalshirts in het openbaar
Mja, ben ik wel eens geweest ja. Niet echt mijn dingquote:Op maandag 15 december 2008 01:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Whehe.
Je moet voor de lol eens naar de Dokter gaan, het café een paar meter verderop.
quote:
quote:
Ik dacht dat je sarcastisch was.quote:Op maandag 15 december 2008 01:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat je reactie tegen mij wasSorry lief maagdje van me
quote:Op maandag 15 december 2008 01:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Is dit NG? Of zou het reetveter zijn? Wellicht GT?
Nee, het ging om de 300 posts van me hiervoor richting hem.quote:Op maandag 15 december 2008 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh dat lafjes afzetten met wat slecht gemikte oneliners is al bashen tegenwoordig
Hihi Crane, mij vindt ze schattigquote:Op maandag 15 december 2008 01:29 schreef Allure_ het volgende:
Oh Crane, ik heb je hyves bekeken en zag enkel je hoofdfoto. Het mouwloze Ronnie shirtje en je enorme net niet hippe zonnebril vind ik nog steeds op z'n zachtst gezegd geen gezicht.
Ik heb overigens absoluut geen haat jegens je, ik bash mensen gewoon wanneer me dat uitkomt.
Ik zou het gewoon doenquote:Op maandag 15 december 2008 01:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moet ik toch eens die van mij de trein mee in nemen.
quote:Op maandag 15 december 2008 01:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mja, ben ik wel eens geweest ja. Niet echt mijn dingEn in t vliegende paard mag ik niet meer in omdat ik mn eigen bier zat te tappen
quote:Op maandag 15 december 2008 01:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mja, ben ik wel eens geweest ja. Niet echt mijn dingEn in t vliegende paard mag ik niet meer in omdat ik mn eigen bier zat te tappen
Kan mij het verrotten wat die kampsnol vindt.quote:Op maandag 15 december 2008 01:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hihi Crane, mij vindt ze schattig.
Nou licht ons in.quote:
Kunnen we beter allemaal komen:quote:
Sorryquote:Op maandag 15 december 2008 01:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat je sarcastisch was.
Je bent vergeven.
Ja maar ze zijn verbodenquote:
quote:
Ik denk dat ze mooier is dan het gemiddelde vrouwelijke persoon dat interesse in je toont.quote:Op maandag 15 december 2008 01:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Kan mij het verrotten wat die kampsnol vindt.
Maakt niet uit, ken beurn op n uuhr als dezn.quote:Op maandag 15 december 2008 01:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Sorryik dacht echt dat het een quote van mij was
.
Alsof ik dat ga teruglezen manquote:Op maandag 15 december 2008 01:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, het ging om de 300 posts van me hiervoor richting hem.
Je hebt de hele rel al gemist spuit elf. Bovendien scoren slechte one liners hier al prima, dus waarom zou je jezel dan straffen door al je goede tactieken prijs te geven?
Wat zeg je?quote:Op maandag 15 december 2008 01:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ken beurn op n uuhr als dezn.
quote:Op maandag 15 december 2008 01:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Kan mij het verrotten wat die kampsnol vindt.
Vroegah toen ik klein was lurkte ik altijd in het gitaristentopic en toen vond ik jou band heul tof.quote:Op maandag 15 december 2008 01:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alsof ik dat ga teruglezen manJa dat zegt meer over de mensen hier dan over jouw kwaliteiten natuurlijk
Ik zou mezelf wel vingeren op jouw fotoquote:Op maandag 15 december 2008 01:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Je bent nu gewoon boos omdat je dacht dat ik wel zou gaan vingeren op die hoofdfoto van je? Kom nou toch..
quote:Op maandag 15 december 2008 01:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Je bent nu gewoon boos omdat je dacht dat ik wel zou gaan vingeren op die hoofdfoto van je? Kom nou toch..
OMG IK KAN HET LEZENquote:Op maandag 15 december 2008 01:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kan gebeuren op een uur als deze.
Nou. De loftrompet. En kan iemand me bijpraten over die rel hier?quote:Op maandag 15 december 2008 01:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Naiszj ik ben al een dag of 2 over de 7000 posts heen.
Whehequote:
quote:Op maandag 15 december 2008 01:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou. De loftrompet. En kan iemand me bijpraten over die rel hier?
Wtfquote:
Nu zit er zelfs een 2e fokkert inquote:Op maandag 15 december 2008 01:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Vroegah toen ik klein was lurkte ik altijd in het gitaristentopic en toen vond ik jou band heul tof.
BANquote:Op maandag 15 december 2008 01:38 schreef Wondenman het volgende:
Als uitsmijter dan maar
[ afbeelding ]
Wat een vreugde en jolijt. Hoe gaat het met dat bandje van guitarist_nl oid, die had toch toen zo'n prijs gewonnen ofzo?quote:Op maandag 15 december 2008 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu zit er zelfs een 2e fokkert in
Jij nu ookquote:
Hey hij staat er nog steedsquote:Op maandag 15 december 2008 01:38 schreef Wondenman het volgende:
Als uitsmijter dan maar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |