quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 00:44 schreef Apfelsaft het volgende:
* Apfelsaft Wacht op volgende paint ban van Elmostyle
Wie ben jij eigenlijk en waarom zit je hier in de SCquote:Op maandag 15 december 2008 00:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je moet minstens 20 jailbait wijven posten om je naam te zuiveren
![]()
En Crane kap nou eens met posten gast
Wat zit je nou geobsedeerd allemaal dingen "tegen" mij te posten?quote:Op maandag 15 december 2008 00:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk en waarom zit je hier in de SCMoet je niet naar PUB ofzo?
Jajong is een idioot die ik nooit wat aangedaan heb, op een keer schelden op z'n voetbalclub na.quote:Op maandag 15 december 2008 00:44 schreef Biels het volgende:
Jajong heeft al een ban te pakken, dus dat scheelt voor je
Dat zijn de boys uit Raalte. Ik kan niet kiezen welkequote:Op maandag 15 december 2008 00:46 schreef Allure_ het volgende:
En nu moet de lekkerste van SC zijn foto plaaten!
Wat kom jij tof doen, newbie ?quote:Op maandag 15 december 2008 00:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je moet minstens 20 jailbait wijven posten om je naam te zuiveren
![]()
En Crane kap nou eens met posten gast
Hij heeft gelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 00:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat zit je nou geobsedeerd allemaal dingen "tegen" mij te posten?
Ben je jaloers op mijn trui ofzo?![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat kom jij tof doen, newbie ?
Jij dusquote:Op maandag 15 december 2008 00:46 schreef Allure_ het volgende:
En nu moet de lekkerste van SC zijn foto plaaten!
Ik ben BKquote:Op maandag 15 december 2008 00:48 schreef Crane het volgende:
BG ik negeer je niet. Ik heb toch al uitleg gegeven?
quote:Op maandag 15 december 2008 00:49 schreef Crane het volgende:
Allure_, sowieso moet jij je mond eens houden nu. Een vrouw zonder FB die op Fok post zondagnacht, dat kan al helemaaal niet veel zijn.Oprotten dus, snol.
Wehehe nu komt hetquote:Op maandag 15 december 2008 00:49 schreef Crane het volgende:
Allure_, sowieso moet jij je mond eens houden nu. Een vrouw zonder FB die op Fok post zondagnacht, dat kan al helemaaal niet veel zijn.Oprotten dus, snol.
Hmm die pics die ik heb gezien van haar waren bestquote:Op maandag 15 december 2008 00:49 schreef Crane het volgende:
Moet haast wel minder zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen idee. Dat probeer ik nu dus te berekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |