Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 14 december 2008 23:36 schreef reetveter het volgende:
En mouzert, net alsof je dat vrouwke afwijst als ze voor je staat
Is er een foto van hem gepostquote:Op zondag 14 december 2008 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Top OP.
heeft iemand die foto van crane opgeslagen?
En dat 12 jarige jochie was jij?quote:Op zondag 14 december 2008 23:42 schreef BigKahuna het volgende:
Hadden jullie net Peter R de Vries gezien
Er werd een pedofiel opgepakt die met een 12jarig jochie had afgesproken in mijn hometown Purra! Zat die Peter daar op een bankje waar ik ook wel eens chill gek!
Lijpe torie noh?
Ja, echtquote:Op zondag 14 december 2008 23:42 schreef BigKahuna het volgende:
Hadden jullie net Peter R de Vries gezien
Er werd een pedofiel opgepakt die met een 12jarig jochie had afgesproken in mijn hometown Purra! Zat die Peter daar op een bankje waar ik ook wel eens chill gek!
Lijpe torie noh?
Nee, het was een partyflock foto trouwens, weet niet of je daar wat aan hebtquote:Op zondag 14 december 2008 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Top OP.
Die is het nietquote:Op zondag 14 december 2008 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, het was een partyflock foto trouwens, weet niet of je daar wat aan hebt.
En zo lelijk stond hij er helemaal niet op vond ik.
Nee. Hoezo wil je zijn foto hebben ?quote:Op zondag 14 december 2008 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Top OP.
Dat is inderdaad crane niet... Crane is een klein beetje lelijkerquote:Op zondag 14 december 2008 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neequote:
Daarom. Met je lelijke truiquote:Op zondag 14 december 2008 23:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee. Hoezo wil je zijn foto hebben ?
Jij hebt duidelijk niet de goeie foto gezien. Ik heb 'm wel opgeslagen maar ik heb niet zoveel zin om nog meer mensen te gaan PM'enquote:Op zondag 14 december 2008 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op die overzicht kaart van waar Peter zat en waar alle camera's waren was mijn huis te zienquote:
Doe ff naar mij dan gek.quote:Op zondag 14 december 2008 23:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet de goeie foto gezien. Ik heb 'm wel opgeslagen maar ik heb niet zoveel zin om nog meer mensen te gaan PM'en
LARP!!!@~``1quote:
Mogen we die vent niet gewoon hier op FOK zetten danquote:Op zondag 14 december 2008 23:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet de goeie foto gezien. Ik heb 'm wel opgeslagen maar ik heb niet zoveel zin om nog meer mensen te gaan PM'en
Zou je hem wel even naar mij willen PM'enquote:Op zondag 14 december 2008 23:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
BAASquote:Op zondag 14 december 2008 23:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op die overzicht kaart van waar Peter zat en waar alle camera's waren was mijn huis te zien.
quote:Op zondag 14 december 2008 23:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wie is dit?quote:Op zondag 14 december 2008 23:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dus niet crane
Zeuren over een andere gast zijn trui..quote:
Done.quote:Op zondag 14 december 2008 23:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou je hem wel even naar mij willen PM'en
Hij lijkt op Corky.quote:Op zondag 14 december 2008 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik ben nieuwsgierig
![]()
.
Omschrijf 'm eens dan.
NSBérquote:Op zondag 14 december 2008 23:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeuren over een andere gast zijn trui..
Fotos willen van een gast...
Volgens mij ben jij "van den andere kankt"
Wat is dit nou weer voor bullshit?quote:Op zondag 14 december 2008 23:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
anderhalf jaar een vriendin, dus bek dichtquote:Op zondag 14 december 2008 23:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het tegen m'n principes in, maar hij projecteert z'n frustraties op anderen en doet alsof hij één of andere halfgod is. Hou het maar op: inbreed waterhoofd met de uitstraling van een TBS'er die ooit op zijn achterhoofd is gereden door een Ducati.quote:Op zondag 14 december 2008 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee? Ohh beschrijf eens hoe hij eruit ziet dan.
quote:
En volgens mij bent jij een autistisch stuk aids.quote:Op zondag 14 december 2008 23:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 23:51 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHA, crane, als kanker een gezicht zou hebben
OMGquote:Op zondag 14 december 2008 23:51 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHA, crane, als kanker een gezicht zou hebben
Waarom doe je zo hatelijkquote:Op zondag 14 december 2008 23:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
En volgens mij bent jij een autistisch stuk aids.
Ik doe het voor jequote:Op zondag 14 december 2008 23:54 schreef Jajong het volgende:
Ja dat is serieus Crane.
[..]
OMG. Het is dat ik quotes van users niet in m'n sig zet, als ik dat wel zou doen was deze met stip op 1 gekomen.
editquote:
Kankerdebiel, wat zit je mensen te bashen. Jouw hoofd is als een nageboorte met een abces er aan vast, iedereen vergelijkt je al met Onur.quote:Op zondag 14 december 2008 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ja sorry man, maar de laptop liep vast, sorry ging per ongeluk
Hey, deze moet ik quotenquote:Op maandag 15 december 2008 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kankerdebiel, wat zit je mensen te bashen. Jouw hoofd is als een nageboorte met een abces er aan vast, iedereen vergelijkt je al met Onur.
quote:Op maandag 15 december 2008 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kankerdebiel, wat zit je mensen te bashen. Jouw hoofd is als een nageboorte met een abces er aan vast, iedereen vergelijkt je al met Onur.
Niks mis met Onurquote:Op maandag 15 december 2008 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik quote hem even nog een keer omdat ik hem zo leuk vindquote:Op maandag 15 december 2008 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga die kerel dan even neuken als je hem zo geweldig vindtquote:Op maandag 15 december 2008 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, droom verderquote:Op maandag 15 december 2008 00:02 schreef MouzurX het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_zat._c_est_ca.html
Pim Fortuyn![]()
Als die ********* hem niet had doodgeschoten was het nu wel anders geweest
"was het nu wel anders geweest"quote:Op maandag 15 december 2008 00:02 schreef MouzurX het volgende:
Pim Fortuyn![]()
Harder dan te hardquote:Op maandag 15 december 2008 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jij komt ook net van onder je steen? filmpje is ook maar een maand oud ofzoquote:Op maandag 15 december 2008 00:02 schreef MouzurX het volgende:
Pim Fortuyn![]()
Sterf es af.quote:Op maandag 15 december 2008 00:02 schreef MouzurX het volgende:
Pim Fortuyn![]()
Ik check dan ook niet elke dag dumpert net als jijquote:Op maandag 15 december 2008 00:05 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
jij komt ook net van onder je steen? filmpje is ook maar een maand oud ofzo
Medestanderquote:Op maandag 15 december 2008 00:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja wat is nu je reactie op de ophef rond de foto van je medestander?
Je moet iets als KLB SC overdag dood isquote:Op maandag 15 december 2008 00:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik check dan ook niet elke dag dumpert net als jij
ik zie 't probleem niet orquote:Op maandag 15 december 2008 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom loopt ze te janken omdat ik die foto post
quote:Op maandag 15 december 2008 00:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Medestander.
En whehehehehe, die wangetjes![]()
![]()
Sorry man, is al ge-edditquote:Op maandag 15 december 2008 00:08 schreef Crane het volgende:
Goh, ik dacht: de mensen in de SC zullen vast niet zo triest zijn om (slechte) foto's opnieuw te gaan plaatsen van iemand die al heeft aangegeven geen dingen van Hyves etc. op Fok te willen hebben.
Ik kan best incasseren (zeker ook omdat ik zelf ook graag uitdeel) maar ik heb nu toch duidelijk aangegeven dat ik dit NIET wil? Kappen dus.
Aaaaaaaaah je wordt aangevallen door 'metalslaafjes' en je kan het niet hebben?quote:Op maandag 15 december 2008 00:08 schreef Crane het volgende:
Goh, ik dacht: de mensen in de SC zullen vast niet zo triest zijn om (slechte) foto's opnieuw te gaan plaatsen van iemand die al heeft aangegeven geen dingen van Hyves etc. op Fok te willen hebben.
Ik kan best incasseren (zeker ook omdat ik zelf ook graag uitdeel) maar ik heb nu toch duidelijk aangegeven dat ik dit NIET wil? Kappen dus.
quote:Op maandag 15 december 2008 00:08 schreef Crane het volgende:
ik wil niet veel zeggenquote:Op maandag 15 december 2008 00:08 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die maar gewoon accepteren dat het met de dag kutter wordt in Nederland![]()
En mensen die nu iets gaan posten in de zin van: "jij doet er toch ook niks aan ?!?!"
Hihi.quote:Op maandag 15 december 2008 00:08 schreef Crane het volgende:
Je doelt ook op jezelf?quote:Op maandag 15 december 2008 00:10 schreef Biels het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niet zo triest? Man, het is de KLB-SC, alle ellendige users van Fok zitten hier verzameld.
Kutter? Ik vermaak me elke dag weer primaquote:Op maandag 15 december 2008 00:08 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die maar gewoon accepteren dat het met de dag kutter wordt in Nederland![]()
En mensen die nu iets gaan posten in de zin van: "jij doet er toch ook niks aan ?!?!"
Stiekem begin ik morgen al met soepenquote:Op maandag 15 december 2008 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Elk topic dat crane nu opent, tegen metal o.i.d. wordt zijn foto in 100tal gepost.
quote:Op maandag 15 december 2008 00:10 schreef MouzurX het volgende:
Je E-penis proberen te vegroten door anderen hun foto te posten en dan die te gaan bashen
Dan is het snel vrij rustig hier in SC.quote:Op maandag 15 december 2008 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Elk topic dat crane nu opent, tegen metal o.i.d. wordt zijn foto in 100tal gepost.
Op gif'jes manier dat het ook ong begint te bewegen allemaalquote:Op maandag 15 december 2008 00:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Stiekem begin ik morgen al met soepen
Ik heb me serieus 2x afgetrokken op je fotoquote:Op maandag 15 december 2008 00:08 schreef Crane het volgende:
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 15 december 2008 00:10 schreef MouzurX het volgende:
Je E-penis proberen te vegroten door anderen hun foto te posten en dan die te gaan bashen
Een trui hebben met gereedschap eropquote:Op maandag 15 december 2008 00:10 schreef MouzurX het volgende:
Die hyves heb ik hier nooit op Fok of in m'n profiel oid gezet. En 'aanvallen' mag best (ik doe zelf niets anders hier) maar als ik m'n foto's hier wilde hebben had ik ze zelf wel gepost of in m'n FB gezet.quote:Op maandag 15 december 2008 00:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah je wordt aangevallen door 'metalslaafjes' en je kan het niet hebben?
Aaaaaah wat zielig
Als je niet wilt dat foto's openbaar worden post ze dan niet op hyves....
is zijn eigen fout, hij zeikt iedereen af en nu is die zelf gewoon een keer de sjaak.quote:Op maandag 15 december 2008 00:12 schreef Fascination het volgende:
Crane kan inderdaad geen klb topic meer openen. The poor guy
.
Bron?quote:Op maandag 15 december 2008 00:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het punt is dat Crane zo'n beetje alles en iedereen 'lelijk' noemt en pretendeert zelf nogal knap te zijn. Als dan blijkt dat hij er zo uit ziet als op deze foto, tsja...
Trek jij je wel eens af op dit nummer?quote:Op maandag 15 december 2008 00:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan is het snel vrij rustig hier in SC.
HUI-LENquote:Op maandag 15 december 2008 00:08 schreef Crane het volgende:
Aan de ene kant is het wel duf natuurlijk, aan de andere kant is het wel grappig als de man die roept dat er "niks mis is met er goed uitzien, Fok haat allemaal op mooiboys terwijl ze zelf sociaal incapabele kankerlelijke autisten zijn" zelf ook niet de Man Der Mannen is die hij graag pretendeert te zijn. Dus tjeh.quote:Op maandag 15 december 2008 00:10 schreef MouzurX het volgende:
Ik moest weer lachenquote:Op maandag 15 december 2008 00:14 schreef GasTurbine het volgende:
-edit-
Dat heb ik niet meegekregen. Maar als hij anderen gaat bekritiseren om hun uiterlijk is 't natuurlijk terecht.quote:Op maandag 15 december 2008 00:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
is zijn eigen fout, hij zeikt iedereen af en nu is die zelf gewoon een keer de sjaak.
Misschien is het haar vriend.quote:Op maandag 15 december 2008 00:15 schreef reetveter het volgende:
Maar wat zit Allure_ dwars dan?
50% ben je van je moeder. Maar verder kom ik niet op dit uur.quote:Op maandag 15 december 2008 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
Hoeveel % ben je van de neef van je moeder?
quote:
I LOL'ed.quote:
Dus who fucking cares? Je zit op alles en iedereen te kankeren hoe lelijk ze wel niet zijn en nu blijk jezelf een gedrocht te zijn en zeggen we dat en dan zit je keihard te zeiken...quote:Op maandag 15 december 2008 00:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Die hyves heb ik hier nooit op Fok of in m'n profiel oid gezet. En 'aanvallen' mag best (ik doe zelf niets anders hier) maar als ik m'n foto's hier wilde hebben had ik ze zelf wel gepost of in m'n FB gezet.
Ga je?quote:
Jijzelf, luie donderquote:Op maandag 15 december 2008 00:18 schreef reetveter het volgende:
Ik wil crane als UI, wie kan dat fixen?
Gekocht van een man met een lange regenjas langs een amateurvoetbalveld. Hoezo?quote:Op maandag 15 december 2008 00:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe zijn die foto's in omloop geraakt dan
Is zo'n topic voorquote:Op maandag 15 december 2008 00:18 schreef reetveter het volgende:
Ik wil crane als UI, wie kan dat fixen?
quote:Op maandag 15 december 2008 00:19 schreef NoelGallagher het volgende:
wie fixed dat gifje ff met die neger die zich kapot schrikt?
Gast, ik heb nooit beweerd dat ik zelf superieur ben oid. Sterker nog: ik heb juist vaak geroepen dat ik ook maar 'gemiddeld' ben.quote:Op maandag 15 december 2008 00:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dus who fucking cares? Je zit op alles en iedereen te kankeren hoe lelijk ze wel niet zijn en nu blijk jezelf een gedrocht te zijn en zeggen we dat en dan zit je keihard te zeiken...
Denk je nu echt dat wij hetzelfde hadden gedaan als je niet zo zat te zeuren over iedereen?Sorry Crane je bent gewoon dom geweest
Dat plaatje komt mij bekend voorquote:
JE KENT ME NOG GEENEENS HATERquote:Op maandag 15 december 2008 00:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je nu geband zou worden
Een piemol?quote:Op maandag 15 december 2008 00:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan met gereedschap erop
Nou, hij zegt wel dat hij ze hier niet op Fok wil hebben, maar wellicht geilt ie stiekem wel op deze aandachtquote:Op maandag 15 december 2008 00:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Gekocht van een man met een lange regenjas langs een amateurvoetbalveld. Hoezo?
Ach, het is FOK!, stelt niks voor johquote:Op maandag 15 december 2008 00:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, ik heb nooit beweerd dat ik zelf superieur ben oid. Sterker nog: ik heb juist vaak geroepen dat ik ook maar 'gemiddeld' ben.
Bovendien: zoals ik al eerder zei; het was zo ongeveer de meest slechte foto die op m'n hyves staat, lekker makkelijk.
als je nou de juiste OP had gebruikt, had je kunnen lezen dat we dit niet toestaan!quote:Op maandag 15 december 2008 00:22 schreef reetveter het volgende:
Waarom laten die mods dit niet even toe, die knul maakt het er zelf na!
crane zegt:quote:Op maandag 15 december 2008 00:22 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft er een goede quote van Crane dat ie iemand basht dan? Die moet je mooi onder die foto zetten.
Fruitmachinequote:Op maandag 15 december 2008 00:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Die DutchErrorist he
Kom hier Anthony92
Op die fiets! Ja die heeft gers de vorige keer verwijderdquote:Op maandag 15 december 2008 00:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je nou de juiste OP had gebruikt, had je kunnen lezen dat we dit niet toestaan!
Het enige wat jij kon zeggen op Fok! was over hoe lelijk mensen zijn die metal luisterden, maar als ik dan vroeg of je mij ook lelijk vond zei je er nooit wat op, en nu snap ik waarom. Watje.quote:Op maandag 15 december 2008 00:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, ik heb nooit beweerd dat ik zelf superieur ben oid. Sterker nog: ik heb juist vaak geroepen dat ik ook maar 'gemiddeld' ben.
Bovendien: zoals ik al eerder zei; het was zo ongeveer de meest slechte foto die op m'n hyves staat, lekker makkelijk.
Daar hebben we de vrouwenversierder en KLB-SC hater weerquote:Op maandag 15 december 2008 00:20 schreef MouzurX het volgende:
Flikker nou eens op met die foto manGeobsedeerde homos.
Post nou maar jailbait ofzo
Post dan eens andere foto's waar je beter op staat.quote:Op maandag 15 december 2008 00:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord waarom jij me haatte?quote:Op maandag 15 december 2008 00:22 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft er een goede quote van Crane dat ie iemand basht dan? Die moet je mooi onder die foto zetten.
En nu gewoon kappen hiermee!!!quote:Op maandag 15 december 2008 00:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het enige wat jij kon zeggen op Fok! was over hoe lelijk mensen zijn die metal luisterden, maar als ik dan vroeg of je mij ook lelijk vond zei je er nooit wat op, en nu snap ik waarom. Watje.
Nu blij?
quote:
Waarom moet ik lachenquote:Op maandag 15 december 2008 00:25 schreef Anthony92 het volgende:
Die MouzurX is ook niet moeders mooiste trouwens
Ga je nu huilen in een hoekje? Nu weet je ook eens hoe het is om belachelijk gemaakt te worden... Ik heb je foto weg gehaald btwquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 00:25 schreef Anthony92 het volgende:
Adelante ramt op die F5 knop alsof t zn leven isquote:Op maandag 15 december 2008 00:24 schreef Elmostyle het volgende:
tering, foto die geshopt was stond er amper net 5 sec en word al ge-edit
Vette matquote:Op maandag 15 december 2008 00:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het enige wat jij kon zeggen op Fok! was over hoe lelijk mensen zijn die metal luisterden, maar als ik dan vroeg of je mij ook lelijk vond zei je er nooit wat op, en nu snap ik waarom. Watje.
-edit-
Nu blij?
Waarmee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
En wie ben jij om dat te bepalen? Kneus.quote:Op maandag 15 december 2008 00:25 schreef Anthony92 het volgende:
Ik huil niet, ik vind dit te ver gaan. Dat had ik ook gevonden als het bij iemand anders was.quote:Op maandag 15 december 2008 00:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga je nu huilen in een hoekje? Nu weet je ook eens hoe het is om belachelijk gemaakt te worden... Ik heb je foto weg gehaald btw
Als je ballen hebt plaats je nu een foto van jezelf prutserquote:Op maandag 15 december 2008 00:25 schreef Anthony92 het volgende:
25% gok ik op.quote:Op maandag 15 december 2008 00:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
50% ben je van je moeder. Maar verder kom ik niet op dit uur.
quote:Op maandag 15 december 2008 00:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarmee?
Aardbee!![]()
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
HELDquote:Op maandag 15 december 2008 00:26 schreef Elmostyle het volgende:
Laatste noemde je me iets van hoer/slet. Dat was ik nog niet vergeten. Wat kan mij die Crane nou schelen, ik moest jou gewoon nog bashen.quote:Op maandag 15 december 2008 00:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord waarom jij me haatte?![]()
![]()
pwndquote:Op maandag 15 december 2008 00:25 schreef Anthony92 het volgende:
Hehe, ach, niet zoveel aantrekken van mij, ik ken je niet eens, was impulsiefquote:Op maandag 15 december 2008 00:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laatste noemde je me iets van hoer/slet. Dat was ik nog niet vergeten. Wat kan mij die Crane nou schelen, ik moest jou gewoon nog bashen.
Flikker eens op man. Zie jij MouzurX iemand bashenquote:Op maandag 15 december 2008 00:25 schreef Anthony92 het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2008 00:26 schreef Elmostyle het volgende:
laten we 'm dan nog mar is posten, anders hebben die mods ook zo weinig te doen
Ik vond jou gezeik ook te ver gaan. Het constante gezeik op andere mensen... Koekje van eigen deeg. Vriend je hebt er zelf naar gemaakt.quote:Op maandag 15 december 2008 00:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik huil niet, ik vind dit te ver gaan. Dat had ik ook gevonden als het bij iemand anders was.
quote:Op maandag 15 december 2008 00:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarmee?
Aardbee!![]()
Gast, ik weet dat jij uit een plek komt die begint met de letter R. En ik heb je hyves hier ook al. Mits je je foto's (en huisnummer) hier niet wilt hebben zou ik maar kappen hiermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause nobody likes rock anymore!
Ga anders even je moeder bellen om uit te huilen watjequote:Op maandag 15 december 2008 00:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik huil niet, ik vind dit te ver gaan. Dat had ik ook gevonden als het bij iemand anders was.
Raalte, de naam is joey 14.gifquote:Op maandag 15 december 2008 00:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, ik weet dat jij uit een plek komt dat begint met de naam R. En ik heb je hyves hier ook al. Mits je je foto's (en huisnummer) hier niet wilt hebben zou ik maar kappen hiermee.
Staat in fobo van mijn echte account, je weet wel welkequote:Op maandag 15 december 2008 00:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je ballen hebt plaats je nu een foto van jezelf prutser
quote:Op maandag 15 december 2008 00:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, ik weet dat jij uit een plek komt dat begint met de naam R. En ik heb je hyves hier ook al. Mits je je foto's (en huisnummer) hier niet wilt hebben zou ik maar kappen hiermee.
HAHAHA JIJ BENT NET ZO LELIJK ALS CRANE.quote:Op maandag 15 december 2008 00:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En wie ben jij om dat te bepalen? Kneus.
Hey! Mij niet lekker vinden, oké, maar mijn grapjes zijn focking grappig ja!quote:Op maandag 15 december 2008 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Flikker eens op man. Zie jij MouzurX iemand bashen? Nee.
Zijn grapjes worden alleen niet altijd gewaardeerd.
Alsof iemand hier nu irl gaat opletten of ie jou toevallig een keer tegenkomtquote:Op maandag 15 december 2008 00:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Same here, was impulsief.quote:Op maandag 15 december 2008 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hehe, ach, niet zoveel aantrekken van mij, ik ken je niet eens, was impulsief
Teun had altijd zoeen bodybuild foto van zichzelfquote:Op maandag 15 december 2008 00:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
NeeEn post nu eens een foto van jezelf.
Nopequote:Op maandag 15 december 2008 00:29 schreef Anthony92 het volgende:
[..]
Staat in fobo van mijn echte account, je weet wel welke
CRANE VOOR DE DERDE KEER, ALS DIT ZO`N SLECHTE FOTO IS WAAROM POST JE DAN NIET EEN FOTO WAAROP JE ERUIT ZIET ALS DE MOOIBOY DIE JE BENT??quote:Op maandag 15 december 2008 00:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, ik weet dat jij uit een plek komt die begint met de letter R. En ik heb je hyves hier ook al. Mits je je foto's (en huisnummer) hier niet wilt hebben zou ik maar kappen hiermee.
quote:Op maandag 15 december 2008 00:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
HAHAHA JIJ BENT NET ZO LELIJK ALS CRANE.
OHNOESSSSquote:Op maandag 15 december 2008 00:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, ik weet dat jij uit een plek komt die begint met de letter R. En ik heb je hyves hier ook al. Mits je je foto's (en huisnummer) hier niet wilt hebben zou ik maar kappen hiermee.
Nee jij bent knap.quote:Op maandag 15 december 2008 00:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
HAHAHA JIJ BENT NET ZO LELIJK ALS CRANE.
Ik zeg niets over je grapjes hequote:Op maandag 15 december 2008 00:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hey! Mij niet lekker vinden, oké, maar mijn grapjes zijn focking grappig ja!
Ofwel je bent net zo fout bezig als hem dan?quote:Op maandag 15 december 2008 00:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Waar heb ik in godsnaam ooit gezegd dat ik zelf zo geweldig ben? Dat ik veel op nerds en onverzorgde mensen zeik wil niet zeggen dat ik mezelf zo'n mooiboy vind.quote:Op maandag 15 december 2008 00:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
CRANE VOOR DE DERDE KEER, ALS DIT ZO`N SLECHTE FOTO IS WAAROM POST JE DAN NIET EEN FOTO WAAROP JE ERUIT ZIET ALS DE MOOIBOY DIE JE BENT??
LIES!quote:Op maandag 15 december 2008 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zeg niets over je grapjes he. Ik constateer enkel dat ze niet gewaardeerd worden door sommige users
.
quote:Op maandag 15 december 2008 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ofwel je bent net zo fout bezig als hem dan?
Zo zie je maar dat ten tijden van oorlog iedereen fout is.
Ik twijfel nu hard aan mijn opa's en oma's. Al helemaal uitgaande van de achternaam van mijn moeder.[ afbeelding ]
Je bent zelf een nerd + onverzorgd. Mensenkennis is misschien iets voor jou?quote:Op maandag 15 december 2008 00:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Waar heb ik in godsnaam ooit gezegd dat ik zelf zo geweldig ben? Dat ik veel op nerds en onverzorgde mensen zeik wil niet zeggen dat ik mezelf zo'n mooiboy vind.
LOL en je komt uit '91. Toen kanker Pim dood werd geschoten was je elf man, hou a.u.b. je bek dicht.quote:Op maandag 15 december 2008 00:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hey! Mij niet lekker vinden, oké, maar mijn grapjes zijn focking grappig ja!
Als ik op de algemene opinie af moet gaan, dan eh, ja. Dan ben ik knap ja. Pwnd.quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 00:35 schreef GasTurbine het volgende:
Even eentje die gemaakt móét worden;
-edit-
Neinquote:
Tell me about itquote:Op maandag 15 december 2008 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
Crane of niet. Het lijkt me zwaar kanker als je pics hier terecht komen als je dat niet wilt.
En dat basseer je op 1 fucking foto?quote:Op maandag 15 december 2008 00:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent zelf een nerd + onverzorgd. Mensenkennis is misschien iets voor jou?
Inderdaadquote:Op maandag 15 december 2008 00:36 schreef Biels het volgende:
Kun je er beter een paar selecteren en in je fobo gooien.
De wrede wereld van het internetquote:Op maandag 15 december 2008 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
Crane of niet. Het lijkt me zwaar kanker als je pics hier terecht komen als je dat niet wilt.
Wauw, 'steun' uit onverwachte hoek.quote:Op maandag 15 december 2008 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
En je bent nog maagdquote:Op maandag 15 december 2008 00:37 schreef Crane het volgende:
[..]
En dat basseer je op 1 fucking foto?Gast, op een slechte foto kan Brad Pitt nog lelijk zijn.
Ineens doet ie zoquote:Op maandag 15 december 2008 00:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Waar heb ik in godsnaam ooit gezegd dat ik zelf zo geweldig ben? Dat ik veel op nerds en onverzorgde mensen zeik wil niet zeggen dat ik mezelf zo'n mooiboy vind.
Dat doe ik dus bewust niet. Ik wil niet dat ik via google of wat dan ook te achterhalen ben voor bedrijven etc.quote:Op maandag 15 december 2008 00:36 schreef Biels het volgende:
Kun je er beter een paar selecteren en in je fobo gooien.
Oke, van de verkeerde kant.quote:
Daar heb je dan weer een puntquote:Op maandag 15 december 2008 00:37 schreef Crane het volgende:
[..]
En dat basseer je op 1 fucking foto?Gast, op een slechte foto kan Brad Pitt nog lelijk zijn.
ahahahaha laat me niet jouw foto postenquote:
Je kunt beter bij Fok als hit nummer 1 staan bij google dan bij Relatieplanet.nlquote:Op maandag 15 december 2008 00:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat doe ik dus bewust niet. Ik wil niet dat ik via google of wat dan ook te achterhalen ben voor bedrijven etc.
Je ziet er uit als het prototype 13 in een dozijn nerd. Die trui die je draagt is minstens 15 jaar oud, wat betekent dat ie dus goor en afgedragen isquote:Op maandag 15 december 2008 00:37 schreef Crane het volgende:
[..]
No-homo post was dat. Als je als jongen geen andere jongen al 'knap meer kan noemen. Kneus, met je gereedschap truiquote:Op maandag 15 december 2008 00:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke, van de verkeerde kant.
Kan niet anders
Nou, je bent nu ook al te achterhalen door een paar Fokkers, dus voor mensen die als baan hebben om mensen op internet na te zoeken zal het ook niet zo'n probleem zijn. Misschien dat wat minder anonimiteit je goed doet, een beetje nuance aanbrengt in je posts misschien.quote:Op maandag 15 december 2008 00:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat doe ik dus bewust niet. Ik wil niet dat ik via google of wat dan ook te achterhalen ben voor bedrijven etc.
Is het niet nog minder?quote:Op maandag 15 december 2008 00:37 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ben ik (ego) 12,5% van achterneef. Toch?
Meer persoonlijke mening. Moet er niet aan denken dat ik hier verschijn zonder ik het wil.quote:Op maandag 15 december 2008 00:37 schreef Crane het volgende:
[..]
Wauw, 'steun' uit onverwachte hoek.
Ja, heb je die hele bash niet meegekregenquote:
Oja?quote:Op maandag 15 december 2008 00:37 schreef GasTurbine het volgende:
En nu pics van BT!!!11!!1!11!
[ afbeelding ]
Neuh.quote:Op maandag 15 december 2008 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, heb je die hele bash niet meegekregen?
Idd kan dat nietquote:Op maandag 15 december 2008 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
No-homo post was dat. Als je als jongen geen andere jongen al 'knap meer kan noemen. Kneus, met je gereedschap trui.
Doe eens smoel dicht houden.quote:Op maandag 15 december 2008 00:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Idd kan dat niet![]()
Dan zeg je dat tie niet lelijk is.
Andere jongens knap noemen... Waar gaat het heen met de wereld.
iedereen nu, maar FOK! wil ze niet meer zien.quote:Op maandag 15 december 2008 00:41 schreef reetveter het volgende:
Maar wie heeft er een foto van Crane dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |