Volgens de BBC is hij nu geschorst voor de eerste wedstrijd tegen Interquote:Op zondag 21 december 2008 13:28 schreef borisz het volgende:
Saaie wedstrijd wel gewonnen.
Wat er nu met Vidic gaat gebeuren lezen we wel.
Ik heb het verder niet gezien, maar een elleboogstoot lijkt me gewoon rood. Erg dom in zo'n relatief onbelangrijke wedstrijdquote:However, Vidic's dismissal means that he will miss the first leg of United's Champions League tie against Inter Milan in February.
Nooooquote:Op zondag 21 december 2008 21:26 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Volgens de BBC is hij nu geschorst voor de eerste wedstrijd tegen Inter![]()
[..]
Ik heb het verder niet gezien, maar een elleboogstoot lijkt me gewoon rood. Erg dom in zo'n relatief onbelangrijke wedstrijd
Thnxquote:Op zondag 21 december 2008 23:24 schreef borisz het volgende:
Vidic op +- 1min50. Tja erg dom natuurlijk.
Inderdaad, en die reageerde ook wel dik overdreven.quote:Op maandag 22 december 2008 10:53 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Een domme overtreding ja, maar ik zie het niet echt als een elleboogstoot. Hij wilde gewoon die plakkerige japanner van zich afduwen.
Wtf, hoe kun je nou voor MUFC zijn en voor die smerige yiddosquote:Op maandag 22 december 2008 00:15 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Thnx![]()
En inderdaad, gewoon heel erg dom
Lijkt er wel op.. Als ze die smerige Zweed in bedwang houden haal je de angel eruit en ben nou niet echt onder de indruk van dit Inter, vaak nipte overwinningen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:02 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Maar Vidic en Evra missen dus het 1e duel tegen Inter ?
Wat is er met Evra dan?quote:Op maandag 22 december 2008 14:02 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Maar Vidic en Evra missen dus het 1e duel tegen Inter ?
Ja, die ging gister volgens mij in als ik het goed had.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:13 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nog steeds die schorsing van terreinknecht incident toch?
Niet tegen Inter lijkt me, volgens mij is hij geschorst voor twee competitiewedstrijden, een League Cup en een FA Cup duel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:13 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nog steeds die schorsing van terreinknecht incident toch?
Kreeg 'ie in 't laatste CL-duel geen geel waardoor hij nu geschorst is?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Niet tegen Inter lijkt me, volgens mij is hij geschorst voor twee competitiewedstrijden, een League Cup en een FA Cup duel.
Dat zou het dan moeten zijn. Zou wel dom zijn aangezien dat laatste duel nergens meer over gingquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Kreeg 'ie in 't laatste CL-duel geen geel waardoor hij nu geschorst is?
Dat klopt, maar daar heeft ie geen schorsing voor CL-wedstrijden voor gekregen ..quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:20 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Evra heeft inderdaad liggen rellen met een tereinknecht ergens.
Nee, alleen de Premier League, tegen Boro in de FA Cup en tegen Derby in de Carling Cup las ik net.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar heeft ie geen schorsing voor CL-wedstrijden voor gekregen ..
Ik hoop dat 't doorgaat, lijkt me wel 'n leuke club om als dochterclub te hebben. Gezonde Hollandse mentaliteitquote:Heerenveen wijst aanbod Man United voorlopig van de hand
27/12/2008 16:50
Manchester United heeft zich bij SC Heerenveen gemeld om een samenwerkingsverband aan te gaan, maar de Friese club heeft vooralsnog vriendelijk bedankt voor de eer.
Manchester United had gehoopt Zuid-Amerikaanse talenten, zoals wellicht Rafael da Silva (foto), te kunnen stallen in Heerenveen. 'Vooralsnog houden wij de boot af', stelt directeur Yme Kuiper in De Leeuwarder Courant. 'Wij zijn in Nederland ook aan regels gebonden en willen voorlopig zelf onze weg vinden op de Zuid-Amerikaanse markt.'
Voor Heerenveen zitten er nog te veel haken en ogen aan een samenwerkingsverband met de Engelse topclub. 'Stél dat we het met Manchester eens worden om spelers bij ons te stallen, hoe geef je dat exact vorm?' vraagt Kuiper zich af. 'Het kan niet zo zijn dat ze spelers op elk willekeurig moment kunnen opeisen. En krijg je een deel van de winst als een speler wordt verkocht?'
Toch sluit de directeur op voorhand niets uit. Kuiper: 'De contacten zijn goed. In de nabije toekomst kan dat best nog tot iets leiden. Het is zeker een interessante ontwikkeling.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |