Vidic erop en hij heeft z'n dag nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:57 schreef Dos37 het volgende:
Nou dat gaat nog knap lastig worden, hopelijk heeft Zlatan die dag net zijn dag niet.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:19 schreef Cavalier1 het volgende:
Chin Up Mourinho, Chin Up Mourinho
True thatquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Vidic erop en hij heeft z'n dag niet
In de poule waren ze allerminst overtuigend, al kan dat wel veranderd zijn tegen de tijd dat deze wedstrijden gespeeld worden. Maar goed, volgens mij was het op Sporting na allemaal wel lastig wat je had kunnen krijgen dus het maakt zo veel niet uit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:57 schreef Dos37 het volgende:
Nou dat gaat nog knap lastig worden, hopelijk heeft Zlatan die dag net zijn dag niet.
Vanavond op tijd naar bed, dan ben ik zeker wakkerquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:51 schreef Daniane het volgende:
11.30 he, Eric_Cantona!
12.30 De Graafschap - Ajax
kutschema.
Ahh das lief van jou!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Vanavond op tijd naar bed, dan ben ik zeker wakker
Ik heb 'n reminder in m'n f00n staan met: "waarschuw Daniane voor Man Utd"
Hoe kan ik Man Utd nou vergeten!quote:Op zondag 21 december 2008 12:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je 't vergeten was of je verslapen had
Uurtje of 9 denk ik, waar 'n avondje niet stappen wel niet goed voor is hequote:Op zondag 21 december 2008 12:26 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hoe kan ik Man Utd nou vergeten!
Jij was al vroeg uit bed, ofnie?
Ik zet er m'n tv ook niet voor aan, gewoon zo'n ali-illegali stream via Sopcastquote:Op zondag 21 december 2008 12:29 schreef DemonCleaner het volgende:
Ik vind dit echt zo'n baggertoernooi, ben nog te lui om er mn TV voor aan te zetten
Ah hehe, ik kijk af en toe op de bbc website bij het tekstcommentaar.quote:Op zondag 21 december 2008 12:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zet er m'n tv ook niet voor aan, gewoon zo'n ali-illegali stream via Sopcast
Ik las het in het andere topic ja. Liever nu dan een andere keer wat mij betreft.quote:Op zondag 21 december 2008 12:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tis niet echt spannend ook, Vidic net wel rood gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |