Dank!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:34 schreef Potjandorie het volgende:
Heb even voor je gekeken op me vmware,
winamp werkt, vlc ook, de rest heb ik niet bij de hand.
Ook goed om te weten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:32 schreef suijkerbuijk het volgende:
zit er ook nog een houdbaarheids datum op de laatste beta?
Hoorde sowieso 30 dagen, maar naar het schijnt werken oude beta key's van Vista er ook op.quote:
Als je nou gewoon die 320GB 7200rpm harde schijf koopt heb je zat ruimte om het gewoon zelf ff uit te proberenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:19 schreef Apekoek het volgende:
Iemand die zou willen testen of de volgende applicaties goed werken onder de beta? (of in elk geval iets)
- Winamp
- VLC player
- Office 2007
- Adobe illustrator, photoshop etc.
- Football manager 2009
volgens mij hebben alle win beta's een houdbaarheidsdatumquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:32 schreef suijkerbuijk het volgende:
zit er ook nog een houdbaarheids datum op de laatste beta?
Dat zou ik ook wel willen weten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoorde sowieso 30 dagen, maar naar het schijnt werken oude beta key's van Vista er ook op.
Maar of dat op de 7000 beta is heb ik nog niks over gehoord/
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:56 schreef IHVK het volgende:
Vraagje: Kan ik met mijn 256 MB werkgeheugen Windows 7 aan denken jullie?
Zelfs XP kan daar niet echt om lachen.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:56 schreef IHVK het volgende:
Vraagje: Kan ik met mijn 256 MB werkgeheugen Windows 7 aan denken jullie?
Min 1Gb denk ik.quote:
Heel goedquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:55 schreef Swingding het volgende:
Winamp, Office 2007 en adobe CS4 werken gewoon op win 7 zonder moeite.
2GB wil je het een beetje stabiel draaienquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zelfs XP kan daar niet echt om lachen.....
[..]
Min 1Gb denk ik.
Ik dacht dat Windows 7 een lichtere versie van Vista was!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:06 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
2GB wil je het een beetje stabiel draaien
4GB+ als je echt geen gezeik wil hebben
Het zal niet een lichtere versie zijn maar wel een stabielere versie denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik dacht dat Windows 7 een lichtere versie van Vista was!
(verder ben ik wel een pc noobie hoor, dus misschien zeg ik hele domme dingen nu)
Ik heb hem zonder houdbaarheidsdatum, watermerk en feedback link nu maar het is natuurlijk afwachten wat microsoft straks verzint als hij echt in de winkel komt te liggen. Bij vista hadden ze toen ook via de update een leuke checker ingebouwd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heel goed,ga je het nu als vervanger of uberhaupt hier iemand die deze beta als totaal vervanger vanaf nu gaat gebruiken voor Vista?
Ik zou inderdaad willen weten of er geen houdsbaarheidsdatum aan vast zit, dan is het wel heel interessant. Moet stiekem zeggen dan ik al wel een crack gevonden heb, veranderd dat iets aan de houdbaarheidsdatum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |