Dan had jij er 1 moeten openen!quote:Op zondag 14 december 2008 16:09 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een betere TT inderdaad
Gewoon uit van Grunn winnen... Doe je goeie zakenquote:Op zondag 14 december 2008 16:11 schreef ericajax het volgende:
Goede ploeg dat Twente
Als de bal op de paal van Lovre erin was gegaan was het helemaal open geweest.quote:Op zondag 14 december 2008 16:11 schreef Zero2Nine het volgende:
Tot aan die 3-1 wel een goede fase van Groningen maar die 3-1 heeft ze mentaal geraakt.
Als telt niet in de sport...quote:Op zondag 14 december 2008 16:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als de bal op de paal van Lovre erin was gegaan was het helemaal open geweest.
Matthijs is het lievelingetje van Jans he..quote:Op zondag 14 december 2008 16:16 schreef Dos37 het volgende:
Garcia eruit en groningen gaat 1 op 1 spelen ik nie snap.
Idd. Twente speelde toen ook al veel beter dan Ajax.quote:Op zondag 14 december 2008 16:16 schreef StarGazer het volgende:
Blij dat Ajax Twente-uit al heeft gehad. Twente is echt in topvorm.
Goed voetbal wordt eindelijk beloont dit jaar.quote:
Dan heb je Ajax niet zien voetballen de laatste wedstrijdenquote:Op zondag 14 december 2008 16:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Goed voetbal wordt eindelijk beloont dit jaar.
Ze spelen het mooiste voetbal dus in dat opzicht is AZ zeker een leuke ploeg.quote:
De aanhang enzo van AZ is kut, maar het voetbal wat ze de laatste weken spelen is wel netjes.quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 16:22 schreef _Mike_ het volgende:
Had niet verwacht dat McClaren het zo goed zou doen.
Ik heb gisteren alleen de samenvatting gezien, maar daar zaten alleen maar counters in.quote:Op zondag 14 december 2008 16:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De aanhang enzo van AZ is kut, maar het voetbal wat ze de laatste weken spelen is wel netjes.
Ik van het AZ van nu veel volwassener lijken...quote:Op zondag 14 december 2008 16:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alleen de samenvatting gezien, maar daar zaten alleen maar counters in.
Terwijl je voor Feyenoord nu niet bang hoeft te zijn.
Er kleeft nog de sympathie van de Adriaanse-tijd aan AZ, maar niet bij mij.
Dat team met Barry Van Galen als spelmaker was vele malen leuker om naar te kijken vind ik.
Precies, als een saaie topclub.quote:Op zondag 14 december 2008 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik van het AZ van nu veel volwassener lijken...
Ik vind AZ verre van saai hoor...quote:Op zondag 14 december 2008 16:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Precies, als een saaie topclub.
Toch nog goed gekomen hehquote:Op zondag 14 december 2008 16:30 schreef Dos37 het volgende:
KUFO OLÉ
Ze hadden er minstens drie moeten maken in de extra tijd alleen al.quote:Op zondag 14 december 2008 16:31 schreef tukkeronline het volgende:
Hoppa! Grote klasse met 4-1 winnen in Groningen
quote:
Als dat zo is moet ik verhuizen naar het westenquote:Op zondag 14 december 2008 16:32 schreef BB-King het volgende:
Ik zie Twente nog stunten en aan het einde van de competitie boven AZ en Ajax staan.
Ik dus wel.quote:Op zondag 14 december 2008 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind AZ verre van saai hoor...
Ja en ik gun van Gaal het bestequote:Op zondag 14 december 2008 16:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik dus wel.En lelijk.
En ik misgun Van Gaal alles.
Dat dan weer nietquote:Op zondag 14 december 2008 16:32 schreef BB-King het volgende:
Ik zie Twente nog stunten en aan het einde van de competitie boven AZ en Ajax staan.
stokerquote:
yep, de tijd van hossen ongeacht de uitslag is voorbij. ze hebben aan het succes geroken en nu het misgaat zullen ze gewoon gaan klagen net als de supporters van de grote 3.quote:Op zondag 14 december 2008 16:36 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
stoker![]()
Maar vraag me wel af hoe de aanhang hier op reageert. Volgens mij zijn de Groningensupporters niet meer gewend aan series nederlagen.
Ja ok maar bekijk het verschil eens met nu in resultaten. Toen werden ze nog geklopt door de traditionele top-3. Daar gaan ze dit seizoen vrij makkelijk overheen. Is nog geen garantie dat ze volwassen genoeg zijn op dit tot het einde vol te houden, maar toch.quote:Op zondag 14 december 2008 16:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alleen de samenvatting gezien, maar daar zaten alleen maar counters in.
Terwijl je voor Feyenoord nu niet bang hoeft te zijn.
Er kleeft nog de sympathie van de Adriaanse-tijd aan AZ, maar niet bij mij.
Dat team met Barry Van Galen als spelmaker was vele malen leuker om naar te kijken vind ik.
Misschien gaan ze weer pas 10 minuten na aanvang van de wedstrijd het stadion in, net als de vorige keer toen ze een pak slaag kregen van Twente.quote:Op zondag 14 december 2008 16:36 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
stoker![]()
Maar vraag me wel af hoe de aanhang hier op reageert. Volgens mij zijn de Groningensupporters niet meer gewend aan series nederlagen.
Al is Groningen nou niet echt in goede doen de laatste wedstrijden!quote:Op zondag 14 december 2008 16:37 schreef Neleos het volgende:
Gewoon 1-4 in de EuroborgEn het voelt al niet eens heel bijzonder meer. Twente fans raken wel verwend zo.
Boefje.quote:Op zondag 14 december 2008 16:43 schreef Sieps het volgende:
Geweldig
Ik ga me even doodlachen op een groningen forum en lekker trollen
oh god, de kapsones slaan toe bij Twente fansquote:Op zondag 14 december 2008 16:43 schreef Sieps het volgende:
Geweldig
Ik ga me even doodlachen op een groningen forum en lekker trollen
Als ie nog een paar keer dit soort rare wissels gaat toepassen, en met vreemde expirementen gaat beginnen als er een belangrijke wedstrijd op het programma staat... JA!quote:
Ik zeg ook niet dat ze minder goed zijn dan toen (hoewel ik dat niet uitsluit - ik bedoel niet per sé de Adriaanse-tijd, maar de voorbije jaren - bv hun UEFA-cup run een paar jaar terug, ik weet niet of ik ze dat nu zie herhalen), maar de traditionele top drie is dit jaar wel duidelijk minder.quote:Op zondag 14 december 2008 16:39 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja ok maar bekijk het verschil eens met nu in resultaten. Toen werden ze nog geklopt door de traditionele top-3. Daar gaan ze dit seizoen vrij makkelijk overheen. Is nog geen garantie dat ze volwassen genoeg zijn op dit tot het einde vol te houden, maar toch.
quote:Sergio Romero (Arg)
Gill Swerts (Bel)
Kees Luijckx
Niklas Moisander (Fin)
Sebastien Pocognoli (Bel)
Demy de Zeeuw
Stijn Schaars (C)
Brett Holman (Aus)
Maarten Martens (Bel)
Mounir El Hamdaoui (Mar)
Ari (Bra)
quote:Michel Vorm
Tim Cornelisse (C)
Sander Keller
Alje Schut
Mihai Nesu (Roe)
Michael Silberbauer (Den)
Tom Caluwé (Bel)
Barry Maguire
Loïc Loval (Glp)
Cedric van der Gun
Simon Cziommer (Dui)
Dat dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:44 schreef venomsnake het volgende:
Die muziekjes bij AZ![]()
En dan die klappers er nog bij.. Mijn god.
Alleen daarom ben ik al voor Utreg.
Gelukkig, ben ik niet de enige die dat te triest voor woorden vindquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:44 schreef venomsnake het volgende:
Die muziekjes bij AZ![]()
En dan die klappers er nog bij.. Mijn god.
Alleen daarom ben ik al voor Utreg.
Hij wist zelf niet eens dat hij zo hard kon rennenquote:
bookmarkquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:59 schreef wolferl het volgende:
Als AZ geen kampioen wordt dit seizoen, vreet ik me lul op.
Simpel, dan krijgen ze 20+ miljoen euro, en dat kunnen ze in de zomer investeren. Waarschijnlijk zullen Ari en Pelle het seizoen naast elkaar afmaken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:01 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met AZ gaat mocht Hamdaoui vertrekken in de winterstop
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:01 schreef _Mike_ het volgende:
Wat ik wel jammer aan AZ vind is dat ze 1-0 voor staan...
Saaie commentatorquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:02 schreef Pieter-utd het volgende:
Die commentator is trouwens echt om te kotsen met ze gegeil op az
En ja ik ben jaloers op het gemak hoe AZ speelt
Voor van der Gunquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:55 schreef RayMania het volgende:
Nu alweer gedaan.
Dat ook jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik denk dat elke voetbal media man spontaan klaarkomt op AZ.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:02 schreef Pieter-utd het volgende:
Die commentator is trouwens echt om te kotsen met ze gegeil op az
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:04 schreef paultjuhhh het volgende:
George erin !
George, kopbal Kellert !
En dan !!!Vaute tusenstant!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ban!WOS'ser for life.
Scheidsrechter van alles de schuld gevenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:08 schreef Spougle het volgende:
Van hanegem gaat in de rust een meesterplan bedenken.
Dat denk ik elke wedstrijdquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:10 schreef Pieter-utd het volgende:
Nou Utrecht heeft er ook geen zin meer in
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:11 schreef wolferl het volgende:
AZ heeft dit seizoen alles mee, net even dat kleine beetje.
Net dat gelukje met de scheids, net dat teentje tegen de bal, net die verkeerde beweging van de keeper.
Er komen al 2 brazilianen naar FC Utregquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jullie moeten Junker halen die is toch veel beter
En dat Excelsior dit jaar uitkomt in de Jupiler League.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:11 schreef wolferl het volgende:
AZ heeft dit seizoen alles mee, net even dat kleine beetje.
Net dat gelukje met de scheids, net dat teentje tegen de bal, net die verkeerde beweging van de keeper.
123quote:
Ok , ja daar zitten de talentjesquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Er komen al 2 brazilianen naar FC Utreg
FC Utrecht heeft nog steeds belangstelling in Israëliër Ben Sahar. Dat meldt Voetbal International. Die bron weet ook dat een delegatie van de club de jongeling nogmaals heeft bekeken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ok , ja daar zitten de talentjes( zie Claudemir )
En hoe zit het met Sahar ?
Waar is de bosui met tonijn?quote:
Willen jullie ergens vanaf?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jullie moeten Junker halen die is toch veel beter
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:17 schreef Bierspier het volgende:
toch wel grappig om te zien hoe die ajacieden hier hun hoop leggen op utrecht omdat ze niet van hun eigen kracht uit kunnen gaan.
Een beetje hulp kunnen we altijd gebruikenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:17 schreef Bierspier het volgende:
toch wel grappig om te zien hoe die ajacieden hier hun hoop leggen op utrecht omdat ze niet van hun eigen kracht uit kunnen gaan.
Heeft niks met hoop te maken, meer met rivaliteit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:17 schreef Bierspier het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:22 schreef versteegrob het volgende:
Wat een schande dat Ajax van Utrecht heeft verloren, bah! Hoe slecht zijn ze wel niet zeg.
Ja de tijden dat we van onze eigen kracht konden uitgaan zijn al een hele lange tijd geleden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:17 schreef Bierspier het volgende:
1-1 werdt het.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:22 schreef versteegrob het volgende:
Wat een schande dat Ajax van Utrecht heeft verloren, bah! Hoe slecht zijn ze wel niet zeg.
Verloren?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:22 schreef versteegrob het volgende:
Top Carrotquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:24 schreef venomsnake het volgende:
Irritante kop heeft die rooie scheids.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:17 schreef Bierspier het volgende:
Zekerquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:24 schreef venomsnake het volgende:
Irritante kop heeft die rooie scheids.
Werdtquote:
O god, taalfoutje ontdekt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Rots het volgende:
[..]
Werdt
Oke genoeg afgezeken sorry.
Utrecht is echt 10x niks op het moment. Weer een levensgrote kans voor Ari, VORM
Grandel!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef Espabilado het volgende:
Met een andere keeper dan Vorm stond het nu al 3-0
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij zongen ze ajacieden zijn homo
Op die momenten mis je Evertquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:30 schreef versteegrob het volgende:
Wat een kut commetaar, hou je bek eens!
Nou je begrijpt me in iedergeval. Daar gaat het om, wat kan mij dt nou schelen. Ik zit vandaag niet voor een dictee, dic-tee...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:28 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha foutje..
Gaat wel ver als je verleden tijd nog met dt schrijft.
ik verstond het ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zingen ze nu '' alle stewards zijn homo ''
Dit had je dus niet moeten zeggenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou je begrijpt me in iedergeval. Daar gaat het om, wat kan mij dt nou schelen. Ik zit vandaag niet voor een dictee, dic-tee...
Terwijl zij, diegene die het zongen, tot 4 jaar geleden ook Ajacieden waren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij zongen ze ajacieden zijn homo
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Terwijl zij, diegene die het zongen, tot 4 jaar geleden ook Ajacieden waren.
Iedereen bij FCU is junk kijk naar ons aller van Dijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk eens goed naar dat hoofdje van Scziommer, is verworden tot een simpele junk.²
Als je het heel plat bekijkt wel. maar...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]!!!! Volgens jouw logica zou het seizoen dus moeten worden beslist op onderlinge confrontaties? Ik hoop altijd dat concurrenten punten verspelen, heeft niks met eigen kracht te maken.
Hij heeft wel veel loopvermogen, hij rent constant van helft naar helft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
De Zeeuw is meester van de professionele overtredingen.²
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk eens goed naar dat hoofdje van Scziommer, is verworden tot een simpele junk.²
Ik geef je gelijk, Ajax speelt matig tot slecht. En ja wij zijn afhankelijk van wat anderen doen, dat is nou eenmaal het lot van dit Ajax. Het loopt voor geen centimeter.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:33 schreef Bierspier het volgende:
[..]
Als je het heel plat bekijkt wel. maar...
aan de start van de competitie begon az met 6 verlies punten, dus ze hadden een voorsprong van 6 punten en nu lopen ze er 3 achter, dus laat ajax eerst maar zorgen dat ze hun eigen wedstrijden winnen. dan hebben ze misschien nog een kans
Niet helemaal, wij verloren ook de 1ste wedstrijd! Dus we hadden 3 punten voorsprongquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, Ajax speelt matig tot slecht. En ja wij zijn afhankelijk van wat anderen doen, dat is nou eenmaal het lot van dit Ajax. Het loopt voor geen centimeter.
Hij mislukt toch buiten Nederland.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Hamlap is inderdaad 20 miljoen waard.
Ik zou niet weten waarom, het blijft een goede spits en hij is fysiek redelijk sterkquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hij mislukt toch buiten Nederland.
Ik zou je mond maar houden.... 16 miljoen voor kamperboy anyone?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Hamlap is inderdaad 20 miljoen waard.
Dat is waar. Maar Ik zie bij Ajax geen team. Alles en iedereen doet maar wat. Van Basten heeft meer oog voor zijn klaverjasclub dan voor de spelers.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:38 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Niet helemaal, wij verloren ook de 1ste wedstrijd! Dus we hadden 3 punten voorsprong
Massage olie voor de kuiten en hamstrings?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, je raad nooit wat ik als "kerst" pakket heb gehad.²
Dat heb je al verteld toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Mislukt in Engeland, kan makkelijk spelen tegen Nederlandse verdedigers, maar in grote buitenlandse competities is het andere koek.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:39 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, het blijft een goede spits en hij is fysiek redelijk sterk
Een zak bosui en een blik tonijn?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker, wij hebben geen team en zijn redelijk afhankelijk van Suarez. Sulejmani stelt me erg teleur dit seizoen. Ik hoop dat ze na de winterstop wel meer een team wordenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:40 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar Ik zie bij Ajax geen team. Alles en iedereen doet maar wat. Van Basten heeft meer oog voor zijn klaverjasclub dan voor de spelers.
Dat is natuurlijk mogelijk. Maar gezien je stelligheid vraag ik me af waar je je op baseert. Mounir heeft techniek, is 2 benig, heeft overzicht, slimme pasjes, assists, is sterk. Hij heeft eigenlijk alles wat een speler wenst. Wat zou je nog bij hem willen zien om van mening te veranderen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hij mislukt toch buiten Nederland.
Het is veel ja maar hij is nog wel jong en heeft veel potentie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:40 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik zou je mond maar houden.... 16 miljoen voor kamperboy anyone?
Inderdaad, echte kerels staan niet onder de parapluquote:
Bijna goed!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een zak bosui en een blik tonijn?
Die scheids is een homo wedduhquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk mogelijk. Maar gezien je stelligheid vraag ik me af waar je je op baseert. Mounir heeft techniek, is 2 benig, heeft overzicht, slimme pasjes, assists, is sterk. Hij heeft eigenlijk alles wat een speler wenst. Wat zou je nog bij hem willen zien om van mening te veranderen?
Ps: Luirink is homo.²
Jargon in het Engels: tromby-leg.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:45 schreef Reddiablo het volgende:
wat is trouwens een 'trombose-been' in hemelsnaam in het Engels? Iemand een idee?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jargon in het Engels: tromby-leg.²
Toemaar, kosten nog moeite worden gespaard. Nog geen last van de crisis?quote:
Nee, nog niet, maar een teddybeer is niet zo duur hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:48 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Toemaar, kosten nog moeite worden gespaard. Nog geen last van de crisis?
Hij zelf dat hij het miste om met "de jongens" in de bus te zitten.quote:
Gijs wat vind je het leukst tijdens zo'n hele ambiance.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij zelf dat hij het miste om met "de jongens" in de bus te zitten.²
Jaja.. De 1-1 hangt in de lucht.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Utreg krijgt kansen jongens
ZOIST ! KELLERT !quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jaja.. De 1-1 hangt in de lucht.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:54 schreef Zero2Nine het volgende:
De 2-0 hangt meer in de lucht. De klappers zijn gevouwen
Ik kwijl er ook bij, op m'n AZ-slabbetje, hihiquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef wolferl het volgende:
Ik wordt gek van die klappers. Stelletje josti figuranten.
Nee, kânkah roepen is cool.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef wolferl het volgende:
Ik wordt gek van die klappers. Stelletje josti figuranten.
Ja maar Utreg speelt nog slechter dan het damesteamquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:56 schreef wolferl het volgende:
Er valt hier echt wat te halen voor Utrecht, ik vind AZ niet best ballen hoor.
Die weten niet eens wat ze doen.... 3 man vooruit dan komt het middenveld 60 meter er achterquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar Utreg speelt nog slechter dan het damesteam
Het is dat of reteketeteke tet AZ zingenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Man o man wat hangen die tyfus klappers mijn strot uit. Wat mij betreft leggen ze het NSB stadion nu plat.
Ja want Utrecht scoort zo makkelijk. Die raken geen knikkerquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Als AZ niet gauw scoort zie ik het nog wel gelijk worden.²
Knikkers zijn ook moeilijker te rakenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:59 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ja want Utrecht scoort zo makkelijk. Die raken geen knikker
Je hebt gelijk, Boussabon is geblesseerd en van Hanegem weigert vooralsnog Boukhari aan de gelederen toe te voegen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:59 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ja want Utrecht scoort zo makkelijk. Die raken geen knikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |