Of om een andere redenquote:Op zondag 14 december 2008 12:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien bangheid om mensen te vergeten.
Verstandig want als het goed gaat , zit je over ruim 1 week in het vliegtuig richting Spanjequote:Op zondag 14 december 2008 10:10 schreef Manu82 het volgende:
Komt wel goed, lig nu op de xxl bank met dekbed
Zo even weer bouillon drinken
Als ik een lijstje zou maken zou jij de 'user met de meest authentieke poststijl' zijn, mocht die rubriek bestaan.quote:Op zondag 14 december 2008 12:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Dank je Peter6000, je bent een user met de meest pakkende posts.
Zou best kunnen, heb er geen ervaring mee, krijgen hier wel elk jaar uitnodiging en idd in groepjesquote:Op zondag 14 december 2008 12:02 schreef hondjes het volgende:
Manu, zit hij niet in je ziekte-verzekering.
heb je een studenten rekening en volgens mij was hij daarbij, tenminste toen mijn zoon nog studeerde.
Ah nee joh, gekkerd, geeft toch helemaal niet! Ik had BQ, Gert, Noekje etc etc ook nog allemaal een plekje willen geven, maar ja, volgens mij ontkom je er niet aan dat je mensen vergeet.quote:Op zondag 14 december 2008 12:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Sorry Marrije, ik zag pas later dat ik jou was vergeten, maar ik sta ook niet in jouw lijstje en als huillie,
nee dank je., die eer wil ik niet dragen, ik heb trouwens alweer andere namen in gedachten
maar wil die lijst niet weer veranderen....
Ja viel heel erg mee, ze waren heel lief!quote:Op zondag 14 december 2008 14:00 schreef Marrije het volgende:
Goedemiddag liesje. En, viel het gisteren een beetje mee?
quote:Op zondag 14 december 2008 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja viel heel erg mee, ze waren heel lief!
Hoiquote:
Goedenmiddag FOK!kertsquote:Op zondag 14 december 2008 08:47 schreef hondjes het volgende:
LS,,grappaig dat verschil Spaans en Catalaans.
mijn dochter heeft vorig jaar een curus Catalaans gedaan, want in de winter zijn er altijd gratis cursussen...
spreek jij Catalaans.
quote:Op zondag 14 december 2008 14:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als jij kunt lachen dan kan ik dat ook.
*sofa smiley zoektquote:
of hij typt een heel verhaalquote:Op zondag 14 december 2008 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*sofa smiley zoekt
of heeft ie gewoon een kater?
PMS??quote:Op zondag 14 december 2008 15:03 schreef Dementor het volgende:
Neuh er zint me gewoon iets totaal niet op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |