is gratis voor risicogroepen, en sommige werkgevers verstrekken ze ook, val je daarbuiten zijn de kosten voor jezelf.quote:Op zondag 14 december 2008 11:18 schreef Manu82 het volgende:
Dacht ook dat het gratis was, maar weet niet of dat alleen geldt voor risico groepen of ook voor normale mensen
Thanks, ga het volgend jaar wel doen denk ikquote:Op zondag 14 december 2008 11:25 schreef blomst het volgende:
[..]
is gratis voor risicogroepen, en sommige werkgevers verstrekken ze ook, val je daarbuiten zijn de kosten voor jezelf.
*Wiki aangepast heeft, nu webicon BrandXquote:Op zondag 14 december 2008 08:12 schreef BrandX het volgende:
OP en TT aangepast
En ik sta in de OP
*verbaasd is
Tof!
tis alleen wel een verkeerde ava![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 12:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
* meest intelligente user meldt zich.
Misschien bangheid om mensen te vergeten.quote:Op zondag 14 december 2008 12:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me wel af waarom ik de enige van de RLS ben die dat lijstje heeft ingevuld.
Inderdaadquote:Op zondag 14 december 2008 12:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien bangheid om mensen te vergeten.
Of om een andere redenquote:Op zondag 14 december 2008 12:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien bangheid om mensen te vergeten.
Verstandig want als het goed gaat , zit je over ruim 1 week in het vliegtuig richting Spanjequote:Op zondag 14 december 2008 10:10 schreef Manu82 het volgende:
Komt wel goed, lig nu op de xxl bank met dekbed
Zo even weer bouillon drinken
Als ik een lijstje zou maken zou jij de 'user met de meest authentieke poststijl' zijn, mocht die rubriek bestaan.quote:Op zondag 14 december 2008 12:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Dank je Peter6000, je bent een user met de meest pakkende posts.
Zou best kunnen, heb er geen ervaring mee, krijgen hier wel elk jaar uitnodiging en idd in groepjesquote:Op zondag 14 december 2008 12:02 schreef hondjes het volgende:
Manu, zit hij niet in je ziekte-verzekering.
heb je een studenten rekening en volgens mij was hij daarbij, tenminste toen mijn zoon nog studeerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |