Jij hebt er al drie.quote:Op zondag 14 december 2008 01:36 schreef Arcee het volgende:
Ik gun 'm je, maar helaas voor jou is die al van mij.
quote:
Dat is als jij de enige bent op het forumquote:Op zondag 14 december 2008 01:40 schreef Bill_E het volgende:
heb ff zitte rekenen. 64 M post.. gemiddeld ben je 1 minute bezig met een post. Das dan zoon 122 jaar nonstop post tijd Al denk ik dat je best 2 minuten per post mag nemendus het dubbele.. Maarja met al die bagger soms
\quote:Op zondag 14 december 2008 01:40 schreef Bill_E het volgende:
heb ff zitte rekenen. 64 M post.. gemiddeld ben je 1 minute bezig met een post. Das dan zoon 122 jaar nonstop post tijd Al denk ik dat je best 2 minuten per post mag nemendus het dubbele.. Maarja met al die bagger soms
Dat bedoel ik ookquote:Op zondag 14 december 2008 01:42 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat is als jij de enige bent op het forum
Ik geloof niet in nieuwjaarswensen. Ik moet altijd lachen om mensen die zich hebben voorgenomen in het nieuwe jaar niet te roken, te lijnen en nog meer van die gedachten, totdat je ze binnen luttele weken in hun oude patroon ziet vervallen.quote:
Komt door bagger zoals dezequote:Op zondag 14 december 2008 01:45 schreef MacorgaZ het volgende:
80 posts in 5 minuten op zaterdagnacht om 1.45
Ik ook niet, ik zou zoiezo niet weten wat ik moet wensen of voornemenquote:Op zondag 14 december 2008 01:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik geloof niet in nieuwjaarswensen. Ik moet altijd lachen om mensen die zich hebben voorgenomen in het nieuwe jaar niet te roken, te lijnen en nog meer van die gedachten, totdat je ze binnen luttele weken in hun oude patroon ziet vervallen.
Speciaal voor jouquote:
Raarquote:
quote:
Jazeker.quote:Op zondag 14 december 2008 01:53 schreef PiRANiA het volgende:
is er al een verwachting wanneer hij gaat vallen?
Straks.quote:Op zondag 14 december 2008 01:53 schreef PiRANiA het volgende:
Oh? Wat dan?quote:
Als we niet met z'n allen in slaap vallen, dan met een minuut of twintig. Toch, Arcee?quote:Op zondag 14 december 2008 01:53 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hoop 't, Wick, ik hoop 't.quote:Op zondag 14 december 2008 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
Als we niet met z'n allen in slaap vallen, dan met een minuut of twintig. Toch, Arcee?
quote:
Doedoedoedoedoequote:Op zondag 14 december 2008 01:59 schreef Specularium het volgende:
Ik ga vuurwerk afsteken als het zover is,
quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 02:00 schreef Andyy het volgende:
spuit 11
quote:Op zondag 14 december 2008 02:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moeder op een dubbeldekker.
Veel plezier met oom Agent.quote:Op zondag 14 december 2008 01:59 schreef Specularium het volgende:
Ik ga vuurwerk afsteken als het zover is,
Ja hoor, neem gerust de tijd, dan pikken wij de mijlpaal snel in.quote:Op zondag 14 december 2008 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik nog even naar de wc?
Te laatquote:Op zondag 14 december 2008 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat zou ik niet doen, want dan mis je het hoogtepunt.
Wicky slaat nooit een hoogtepunt over.quote:Op zondag 14 december 2008 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat zou ik niet doen, want dan mis je het hoogtepunt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |