Ik was volgens mij een jaar of 11/12 toen Limp Bizkit groot was. Damn, ik zou er 100 euro voor over hebben om een concert van ze bij te kunnen wonen!quote:Op zondag 14 december 2008 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:Of ik zeg gewoon: Limp bizkit, dat was mijn eerste échte band waar ikvan was, gelijk eerste concert
Ik denk dat Porcupine Tree dan meer in de buurt komt. Ze krijgen alleen niet genoeg airplay om zo bekend te worden dat iedereen ze na 30 jaar nog herinnerd vrees ik.quote:Op zondag 14 december 2008 00:31 schreef Quir het volgende:
Ik vind eigenlijk Pink Floyd ook niet vergelijkbaar met Radiohead.
Soundgardenquote:Op zondag 14 december 2008 18:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik denk dat Porcupine Tree dan meer in de buurt komt. Ze krijgen alleen niet genoeg airplay om zo bekend te worden dat iedereen ze na 30 jaar nog herinnerd vrees ik.
Grunge zal zeker weten nog wel een tijdje nagalmen. En dan met name bands als: Nirvana (ontkomen we toch niet aan), Soundgarden, Pearl Jam, Screaming Trees en Alice in Chains
hoe heeft Muse van Radiohead gepikt ? het lijkt niet eens opelkaar! het enige wat ergens in de verte op elkaar lijkt zijn de stemmen...quote:Op zondag 14 december 2008 00:22 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Daft Punk absoluut. De eerste is niet zo relevant (Muse heeft veel van Radiohead gepikt) en The White Stripes behoorde tot de garage-revival (The Raveonettes, The Kills e.d.) Daft Punk heeft behoorlijk veel voor de Franse dance betekent.
Nog een toevoeging: samplism/turntabilsm zoals DJ Shadow en The Avalanches. En niet te vergeten: triphop: Tricky, Massive Attack, Portishead (midjaren 90.).
Audioslavequote:Op zondag 14 december 2008 19:39 schreef Ixnay het volgende:
In de 90's hadden we The Offspring, Nirvana, Rage Against The Machine, Bad Religion, The Prodigy.
Meelopen met de horde...quote:Op zondag 14 december 2008 19:43 schreef kweek89 het volgende:
[..]
hoe heeft Muse van Radiohead gepikt ? het lijkt niet eens opelkaar! het enige wat ergens in de verte op elkaar lijkt zijn de stemmen...
sommige mensen lopen zo mee met de horde
quote:
quote:Audioslave was an American hard rock supergroup that formed in Los Angeles, California in 2001
Misschienquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 20:23 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Meelopen met de horde...Ik ben geen Muse-fan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |