Nouja, vrijwel iedereen kent Coldplay (om maar wat te noemen), maar is het goed genoeg dat volgende generaties ernaar blijft luisteren?quote:
... Je noemt nu gewoon alle genres die in die tijd groot waren?quote:Op zondag 14 december 2008 00:02 schreef FictionalFenna het volgende:
Eind jaren 80 (ik was toen wel heel erg klein, maar wel bewust van muziek): hiphop, house
Begin jaren 90: grunge, house (incl, gabber, eurodance, de dance van MTV Party Zone), britpop, jungle, boy-girlbands, zoete r'n'b van boyz 2 men e.d., opkomst (gangsta)rap
Eind jaren 90: trance, gabber, house wordt dance en jungle d'n'b (naamsveranderingen, niet meer dan dat), nog steeds eurodance, nog meer r'n'b, meer hiphop (wordt commerciëler), de Britneys en Christina's, nu-metal
Begin jaren 0: trance, grime, electroclash, emo, minimaltechno, indie (hipstercultuur), 80's revival.
Eind jaren 0: singer-songwriters (zowel vrouwelijk als mannelijk), .... (wordt vervolgd)
En dan ben ik nog veel vergeten.
Ja, en dan ben ik geeneens volledig. Als je echt wil weten wat van die genres memorabel is moet je de vraag over 20 jaar weer stellen.quote:Op zondag 14 december 2008 00:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
... Je noemt nu gewoon alle genres die in die tijd groot waren?
Mee eens. Coldplay is dan Dire straits. Wie vult aan?quote:Op zondag 14 december 2008 00:08 schreef FictionalFenna het volgende:
Oh ja, Radiohead is toch wel The Pink Floyd van "deze" generatie.
Rihanna is Madonna?quote:Op zondag 14 december 2008 00:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mee eens. Coldplay is dan Dire straits. Wie vult aan?
Oasis zijn de Beatles?quote:Op zondag 14 december 2008 00:11 schreef Berkery het volgende:
Mee eens. Coldplay is dan Dire straits. Wie vult aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |