quote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef Soempie het volgende:
En ik klink dus als een overreden eekhoorn.
Ik dacht dat ik het erg had vanmorgen.quote:Op maandag 15 december 2008 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Soempie je bent een engel
Ik zit met een bad hairday in een huis vol troep, een berg afwas van een feestje gisteren, een kat die heeft gekotst, een scriptie die nog af moet en allerlei andere regeldingetjes
Daarbij heb ik het hele weekend gezongen en vanavond repetitie, en toch heb ik me opgegeven dat ik wel mee wil doen aan een opname voor een kerstnummer van een jongen op het conservatorium
Schor gepiep. Sven verstond er in elk geval helemaal niks van.quote:
Wanneer zie je ze weer?quote:Op maandag 15 december 2008 11:15 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgen
ik was bang om m'n mail te openen maar dat schijnt nergens voor nodig te zijn geweesthad op mijn mail geen reactie en had wel een mail over of iedereen even een updateje kon rondsturen
nou ja zal dus wel weer goed zijn enzo
en nu eens ontbijten
woensdag waarschijnlijkquote:
ik ga er vanuit dat er niks meer over wordt gezegdquote:Op maandag 15 december 2008 12:03 schreef Soempie het volgende:
Niet te zenuwachtig over maken hoor.Gewoon volhouden wat je in het mailtje al zei.
En gelukkig is het bijna vakantie. Ben je na de vakantie van die groep af?
Boom omgezaagd ?quote:Op maandag 15 december 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de kat een time out gegeven.Hing de hele tijd in de kerstboom.
quote:Op maandag 15 december 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
Helpt peper op de takjes niet? Dat leek me eigenlijk best wel een goeie tipquote:Op maandag 15 december 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
Ik zou veel liever zien dat mijn kat helemaal niet kotst eigenlijk.... hij eet waarschijnlijk van die plant omdat hij niet lekker is. Ik had wel nieuw voer gekocht, maar netjes eerst gemixt met het oude enzo... misschien toch niet subtiel genoeg?quote:Op maandag 15 december 2008 13:11 schreef Soempie het volgende:
Misschien helpt het als je van dat speciale gras neerzet? Ik zie dat wel vaker staan bij mensen met katten.![]()
Oh men, wat een monster danquote:Op maandag 15 december 2008 13:15 schreef Soempie het volgende:
maargoed, ze bokst ook tegen kerstballen. Denk dat het begonnen is met die slinger en nu is gewoon de hele boom interessant.
En tadaaaa het gewenste effectquote:Op maandag 15 december 2008 13:27 schreef Soempie het volgende:
Wij hebben ook een plantenspuit, maar het helpt niet echt.Ze heeft door dat wij degene zijn die dat ding hanteren, dus zodra we opstaan is ze weg bij de kerstboom.
www.av.com -> babel fish translation ?quote:Op maandag 15 december 2008 13:42 schreef Soempie het volgende:
Weten jullie een goed online engels-nl woordenboek? Die ik gebruik kent de woorden die ik zoek niet.
quote:Op maandag 15 december 2008 13:37 schreef Soempie het volgende:
Jajaja, ik studeer pedagogiek en heb niet eens gezag over m'n katten.
Ohnee, geen babelfish...... die geeft zulke achterlijke vertalingen!!!quote:Op maandag 15 december 2008 13:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
www.av.com -> babel fish translation ?
Foei ! mag niet he !quote:Op maandag 15 december 2008 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben The Nightmare Before Christmas aan het laden, het gaat met 257 kb per seconde!!![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 14:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Foei ! mag niet he !
Maareeh.. deel jij een internetverbinding met huisgenootjes ofzo? In 2008 is 250 kb/s nou niet echt spectaculair te noemen....
Ah ziggo..quote:Op maandag 15 december 2008 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee ik heb een eigen huis, maar ik heb wel het goedkoopste abo van @sloom...... dus dit soort snelheden haal ik niet vaak
Nouja, de verbinding is dan ook regelmatig even weg.... als mn vriend zijn computer aanzet bijvoorbeeld, of gewoon zomaarquote:Op maandag 15 december 2008 14:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah ziggo..
dan mag je je al rijk rekenen dat het uberhaupt werkt
Goed!!quote:Op maandag 15 december 2008 14:27 schreef Soempie het volgende:
Hoe gaat het met samenwonen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |